Proiectul hotărârii Guvernului este elaborat din necesitatea revizuirii și consolidării domeniului profesional al funcționarilor publici în vederea responsabilizării, eficientizării și orientării către rezultate a procesului de formare profesională a personalului din administrația publică. Or, creșterea performanțelor profesionale la nivelul serviciului public este indispensabil legată de necesitatea formării continue a personalului din administrația publică, mai ales în contextul procesului de integrare europeană al Republicii Moldova.De asemenea, în scopul de a identifica un cadru instituțional eficient și în concordanță cu Planul de acțiuni al Strategiei de Reformă a Administrației Publice se propune definirea unei structuri instituționale care să răspundă necesităților actuale de formare profesională.
Anunțul de inițiere a proiectului de hotărâre cu privire la crearea Instituției Publice „Institutul Național de Management Public” și modificarea unor hotărâri ale Guvernului
19.11.2024 - 03.12.2024 , Nr. înregistrare Cancelaria de Stat: 993/CS/2024
Persoane responsabile
1. Ceclu Cristina (Șef, Direcția managementul funcției publice, Cancelaria de Stat) Tel . 022 250 113 / Email : cristina.ceclu@gov.md
2. Certan Dumitrița (Consultant principal, Direcția managementul funcției publice, Cancelaria de Stat) Tel . 022 250 560 / Email : dumitrita.certan@gov.md
Fișiere
Denumire | Tip document | # |
---|---|---|
proiectul-hg 673c9a750da6c.pdf | proiect de act normativ | 1.1 |
nota-de-fundamentare 673c9a813c210.pdf | nota de fundamentare | 1.1 |
13.11.2024 - 23.11.2024
Proiectul hotărârii Guvernului este elaborat din necesitatea revizuirii și consolidării domeniului profesional al funcționarilor publici în vederea responsabilizării, eficientizării și orientării către rezultate a procesului de formare profesională a personalului din administrația publică. Or, creșterea performanțelor profesionale la nivelul serviciului public este indispensabil legată de necesitatea formării continue a personalului din administrația publică, mai ales în contextul procesului de integrare europeană al Republicii Moldova. De asemenea, în scopul de a identifica un cadru instituțional eficient și în concordanță cu Planul de acțiuni al Strategia de reformă a administrației publice se propune definirea unei structuri instituționale care să răspundă necesităților actuale de formare profesională.
Persoane responsabile
1. Ceclu Cristina (Șef, Direcția managementul funcției publice, Cancelaria de Stat) Tel . 022 250 113 / Email : cristina.ceclu@gov.md
2. Certan Dumitrița (Consultant principal, Direcția managementul funcției publice, Cancelaria de Stat) Tel . 022 250 560 / Email : dumitrita.certan@gov.md
Portalul a fost realizate cu sprijinul Programului USAID Conținutul paginii nu reflectă neapărat opinia Agenției Statelor Unite pentru Dezvoltare Internațională sau a Guvernului SUA. Serviciul electronic public "PARTICIP" se încadrează în strategia guvernamentală de implementare a guvernării electronice