Iurie Ciocan, Director al Centrului de Implementare a Reformelor, tel.(+373) 22 – 250 – 129; e-mail: iurie.ciocan@ gov.md; Silvia Muntean, consultant principal,Direcția expertiza juridică a actelor normative,tel: 022 250-201; e-mail: silvia.muntean@gov.md
Proiectul de hotărîre a Guvernului ,,Cu privire la transmiterea unor bunuri imobile” prevede transmiterea clădirii şi terenului aferent, situat pe adresa: mun. Chişinău, str. Puşkin, 47, din administrarea Agenţiei Relaţii Funciare şi Cadastru, gestiunea Întreprinderii de Stat “Institutul de Geodezie, Prospecţiuni Tehnice şi Cadastru „INGEOCAD” în administrarea Instituţiei Publice “Agenţia Servicii Publice”.
Prin Hotărîrea Guvernului nr. 314 din 22 mai 2017 „Privind constituirea Agenţiei Servicii Publice”, în scopul modernizării prestării serviciilor publice a fost dispusă crearea Agenţiei Servicii Publice prin reorganizarea mai multor entităţi ce prestează servicii publice într-o singură instituţie publică.
Astfel, proiectul prezentat a fost elaborat în scopul asigurării funcţionării eficiente a Agenţiei Servicii Publice, prin punerea la dispoziţie a clădirii din str. Puşkin, 47 şi a terenului aferent, care poate fi dezvoltat. Este de menţionat că, o bună parte a clădirii (2 etaje) deja se află în gestiunea Agenţiei Servicii Publice, ca urmare a absorbţiei Întreprinderii de Stat “Cadastru”.