Proiectul are ca scop punerea în aplicare a prevederilor proiectului legii privind instituțiile publice (număr unic 542/CS/2024), care impun modificarea unor acte normative în consecință.
ANUNȚ PRIVIND INIȚIEREA ELABORĂRII STUDIULUI DE CERCETARE/ANALIZEI DE IMPACT ȘI A PROIECTULUI DE LEGE CARE VA REGLEMENTA MODUL DE ORGANIZARE ȘI FUNCȚIONARE A INSTITUȚIILOR PUBLICE
20.06.2024 - 18.07.2024 , Nr. înregistrare Cancelaria de Stat: 548/CS 2024
Persoane responsabile
1. Luchian Olesea (Șefă, Direcția administrație publică centrală, Cancelaria de Stat) Tel . 022 250 130 / Email : olesea.luchian@gov.md
2. Burlacu Ruxanda (Consultantă principală,Direcția administrație publică centrală, Cancelaria de Stat) Tel . 022 250 481 / Email : ruxanda.burlacu@gov.md
Fișiere
Denumire | Tip document | # |
---|---|---|
nu-548-cs-2024 667436bcd676c.pdf | proiect de act normativ | 2.1 |
20.06.2024 - 18.07.2024 , Nr. înregistrare Cancelaria de Stat: 542/CS 2024
Proiectul are ca scop raționalizarea și eficientizarea activității instituțiilor publice prin setarea unui cadru de reglementare unitar, coerent și transparent, precum și asigurarea unui sistem uniform de responsabilitate, ocupare a forței de muncă, salarizare, gestiune financiară și control.
Persoane responsabile
1. Luchian Olesea (Șefă, Direcția administrație publică centrală, Cancelaria de Stat) Tel . 022 250 130 / Email : olesea.luchian@gov.md
2. Burlacu Ruxanda (Consultantă principală, Direcția administrație publică centrală, Cancelaria de Stat) Tel . 022 250 481 / Email : ruxanda.burlacu@gov.md
Fișiere
Denumire | Tip document | # |
---|---|---|
nu-542-cs-2024-1 66742daaa52cd.pdf | proiect de act normativ | 1.1 |
20.05.2024 - 31.05.2024
În conformitate cu prevederile art. 9 al Legii nr. 239/2008 privind transparența în procesul decizional, Cancelaria de Stat anunță inițierea elaborării analizei de impact și proiectului de lege care va reglementa modul de organizare și funcționare a instituțiilor publice.
Proiectul are ca scop raționalizarea și eficientizarea activității instituțiilor publice prin setarea unui cadru de reglementare unitar, coerent și transparent, precum și asigurarea unui sistem uniform de responsabilitate, ocupare a forței de muncă, salarizare, gestiune financiară și control.
Astfel, în vederea eficientizării procesului de elaborare a proiectului respectiv, solicităm respectuos implicarea activă a tuturor subiecților interesați prin prezentarea propunerilor în acest sens.
Persoane responsabile
1. Luchian Olesea (Șefă, Direcția administrație publică centrală, Cancelaria de Stat) Tel . 022 250 130 / Email : olesea.luchian@gov.md
2. Burlacu Ruxanda (Consultant principal, Direcția administrație publică centrală, Cancelaria de Stat) Tel . 022 250- 481 / Email : ruxanda.burlacu@gov.md
Portalul a fost realizate cu sprijinul Programului USAID Conținutul paginii nu reflectă neapărat opinia Agenției Statelor Unite pentru Dezvoltare Internațională sau a Guvernului SUA. Serviciul electronic public "PARTICIP" se încadrează în strategia guvernamentală de implementare a guvernării electronice