- creșterea transparenței și responsabilității APL prin asigurarea accesului la informații (decizii, bugete, rapoarte financiare și de activitate) și implicarea cetățenilor și mediului de afaceri în procesul de guvernare locală;
- reutilizarea serviciilor guvernamentale de platformă și a resurselor informaționale de stat pentru raționalizarea procesului de prestare a serviciilor publice locale și digitalizare a proceselor de lucru interne ale APL;
- digitizarea proceselor de interacțiune a APL cu cetățenii și mediul de afaceri, precum și crearea unui singur punct de acces pentru gestiunea acestor relații;
- reducerea costurilor operaționale, sporirea calității mijloacelor de comunicare prin elaborarea unei soluții comune care poate fi ușor partajată între APL;
- asigurarea scalabilității prin implementarea unei soluții informatice configurabile, permițând o operare fără probleme, actualizări viitoare și integrări cu sisteme informatice externe.
Anunț privind inițierea elaborării proiectului hotărârii Guvernului cu privire la aprobarea Conceptului Portalului Administrației Publice Locale din Republica Moldova (e-APL)
2391
16.05.2022 - 27.05.2022 , Nr. înregistrare Cancelaria de Stat: 329/CS/AGE/2022
Persoane responsabile
1. Șorahmetov Daniela (Consultant principal, Direcția administrație publică locală și coordonarea activității oficiilor teritoriale, Cancelaria de Stat) Tel . 022 250 260 / Email : daniela.sorahmetov@gov.md
Fișiere
| Denumire | Tip document | # |
|---|---|---|
|
|
nota informativa | 1.1 |
|
|
proiect de act normativ | 1.1 |
16.05.2022 - 27.05.2022
- creșterea transparenței și responsabilității APL prin asigurarea accesului la informații (decizii, bugete, rapoarte financiare și de activitate) și implicarea cetățenilor și mediului de afaceri în procesul de guvernare locală;
- reutilizarea serviciilor guvernamentale de platformă și a resurselor informaționale de stat pentru raționalizarea procesului de prestare a serviciilor publice locale și digitalizare a proceselor de lucru interne ale APL;
- digitizarea proceselor de interacțiune a APL cu cetățenii și mediul de afaceri, precum și crearea unui singur punct de acces pentru gestiunea acestor relații;
- reducerea costurilor operaționale, sporirea calității mijloacelor de comunicare prin elaborarea unei soluții comune care poate fi ușor partajată între APL;
- asigurarea scalabilității prin implementarea unei soluții informatice configurabile, permițând o operare fără probleme, actualizări viitoare și integrări cu sisteme informatice externe.
Persoane responsabile
1. Șorahmetov Daniela (Consultant principal, Direcția administrație publică locală și coordonarea activității oficiilor teritoriale, Cancelaria de Stat) Tel . 022 250 260 / Email : daniela.sorahmetov@gov.md
Portalul a fost realizate cu sprijinul Programului USAID Conținutul paginii nu reflectă neapărat opinia Agenției Statelor Unite pentru Dezvoltare Internațională sau a Guvernului SUA. Serviciul electronic public "PARTICIP" se încadrează în strategia guvernamentală de implementare a guvernării electronice