Snejana Ţurcanu, şef Direcţia reforma administraţiei publice, tel.0 22 250-159; e-mail: snejana.turcanu@gov.md
Proiectul hotărârii Guvernului „Cu privire la măsurile de consolidare a centrelor de date în sectorul public și de raționalizare a administrării sistemelor informaționale de stat” a fost elaborat de către Centrul de Implementare a Reformelor cu suportul Centrului de Guvernare Electronică și a Centrului de Comunicații Speciale, în coordonare cu Cancelaria de Stat. Proiectul a fost elaborat în contextul implementării Strategiei privind reforma administrației publice pentru anii 2016-2020 (aprobate prin Hotărârea Guvernului nr.911/2016) și a Planului de acțiuni pe anii 2016-2018 pentru implementarea acestei Strategii (aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 1351/2016), în cadrul etapei a doua a restructurării structurale a administrației publice centrale de specialitate, care se referă la reconsiderarea rolului entităților din sfera de competență a ministerelor și altor autorități administrative centrale subordonate Guvernului, în special a întreprinderilor de stat în care aceștia au calitatea de fondator – în speță a întreprinderilor de stat cu profil TI.