Necesitatea elaborării prezentului proiect derivă din modificările și completările care au intervenit în actele normative conexe: Legea nr.136/2017 cu privire la Guvern, Legea nr.98/2012 privind administraţia publică centrală de specialitate, Hotărârea Guvernului nr.657/2009 pentru aprobarea Regulamentului privind organizarea şi funcţionarea, structurii şi efectivului-limită ale Cancelariei de Stat, în scopul ajustării acestuia în concordanță cu cadrul normativ existent.
Anunț cu privire la inițierea elaborării proiectului hotărârii de Guvern cu privire la modificarea Regulamentului privind regimul de acces în sediul Guvernului, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 337/2014
23.01.2025 - 07.02.2025 , Nr. înregistrare Cancelaria de Stat: 40/CS/2025

Persoane responsabile
1. Druța Aurelia (Consultant principal, Direcția resurse umane, Cancelaria de Stat) Tel . 022 250 257 / Email : aurelia.druta@gov.md

Fișiere
Denumire | Tip document | # |
---|---|---|
|
nota de fundamentare | 1.1 |
|
proiect de act normativ | 1.1 |
|
tabel comparativ | 1.1 |
02.12.2024 - 13.12.2024
Proiectul are drept scop ajustarea Regulamentului privind regimul de acces în sediul Guvernului, în concordanță cu cadrul normativ existent.
În vederea eficientizării procesului de elaborare a proiectului, solicităm implicarea activă a tuturor subiecților interesați, prin prezentarea recomandărilor în acest sens.

Persoane responsabile
1. Ganenco Luminița (Șef, Direcția resurse umane, Cancelaria de Stat) Tel . 022 250 454 / Email : luminita.ganenco@gov.md
2. Druța Aurelia (Consultant principal, Direcția resurse umane, Cancelaria de Stat) Tel . 022 250 257 / Email : aurelia.druta@gov.md
Portalul a fost realizate cu sprijinul Programului USAID Conținutul paginii nu reflectă neapărat opinia Agenției Statelor Unite pentru Dezvoltare Internațională sau a Guvernului SUA. Serviciul electronic public "PARTICIP" se încadrează în strategia guvernamentală de implementare a guvernării electronice