Proiectul este elaborat în scopul actualizării și adaptării Clasificatorului unic al funcțiilor publice la cerințele pieței muncii, care este în continuă dezvoltare, ceea ce condiționează dezvoltarea de noi cunoștințe și abilități pentru ocuparea funcțiilor publice de conducere. În acest sens, proiectul propune: revizuirea cerințelor minime a unor titluri de funcții publice prin includerea obligatorie a unui anumit număr de ani ca experiență managerială, reducerea experienței profesională sporire a atractivității serviciului public și de menținere a funcționarilor publici performanți, includerea titlurilor de funcții publice de “investigator-șef” și „investigator”, precum și feminizarea titlurilor de funcții publice.
Anunț de inițiere a proiectului de lege pentru modificarea unor acte normative (privind actualizarea cadrului normativ aferent funcției publice)

13.04.2023 - 26.04.2023 , Nr. înregistrare Cancelaria de Stat: 215/CS/2023

Persoane responsabile
1. Ciurea Rada (Șef adjunct, Direcția managementul funcției publice, Cancelaria de Stat) Tel . 022 250 324 / Email : rada.ciurea@gov.md
2. Ciumac Victoria (Consultant principal, Direcția managementul funcției publice, Cancelaria de Stat) Tel . 022 250 444 / Email : victoria.ciumac@gov.md

Fișiere
Denumire | Tip document | # |
---|---|---|
|
proiect de act normativ | 1.1 |
|
nota informativa | 1.1 |
Boaghe Svetlana
20.04.2023, 09:20
Dar bugetarii de ce nu au voie la ajutor material? Ati tăiat tot se ati dorit.
22.03.2023 - 04.04.2023
Proiectul este elaborat în scopul actualizării și adaptării Clasificatorului unic al funcțiilor publice la cerințele pieței muncii, care este în continuă dezvoltare, ceea ce condiționează dezvoltarea de noi cunoștințe și abilități pentru ocuparea funcțiilor publice de conducere. În acest sens, proiectul propune: revizuirea cerințelor minime a unor titluri de funcții publice prin includerea obligatorie a unui anumit număr de ani ca experiență managerială, reducerea experienței profesională sporire a atractivității serviciului public și de menținere a funcționarilor publici performanți, includerea titlurilor de funcții publice de “investigator-șef” și „investigator”, precum și feminizarea titlurilor de funcții publice.

Persoane responsabile
1. Ciurea Rada (Șef adjunct, Direcția managementul funcției publice, Cancelaria de Stat) Tel . 022 250 324 / Email : rada.ciurea@gov.md
2. Ciumac Victoria (Consultant principal, Direcția managementul funcției publice, Cancelaria de Stat) Tel . 022 250 444 / Email : victoria.ciumac@gov.md
Portalul a fost realizate cu sprijinul Programului USAID Conținutul paginii nu reflectă neapărat opinia Agenției Statelor Unite pentru Dezvoltare Internațională sau a Guvernului SUA. Serviciul electronic public "PARTICIP" se încadrează în strategia guvernamentală de implementare a guvernării electronice