04.06.2024 - 18.06.2024 , Nr. înregistrare Cancelaria de Stat: 485/CS/2024
Necesitatea elaborării proiectului derivă din modificările operate în Legea nr. 158/2008 cu privire la funcția publică și statutul funcționarului public, prin Legea nr.47/2024 cu privire la modificarea unor acte normative (actualizarea cadrului normativ aferent managementului resurselor umane), precum și ca urmare a raportului SIGMA privind ,,Administrația publică în Republica Moldova”, raport care analizează în mod cuprinzător progresele înregistrate de Republica Moldova în ceea ce privește reforma în domeniul administrației publice și al managementului finanțelor publice în 2023 în conformitate cu Principiile Administrației Publice. De asemenea aceste modificări vor contribui la îndeplinirea obiectivelor strategice ale Guvernului în domeniul managementului funcției publice prin sporirea atractivității funcției publice și consolidarea unui corp de funcționari publici bine pregătiți, dedicat și capabil să îndeplinească obiectivele strategice setate, asigurând în același timp o administrare eficientă în beneficiul cetățenilor.
Persoane responsabile
Fișiere
| Denumire | Tip document | # |
|---|---|---|
|
|
proiect de act normativ | 1.1 |
|
|
proiect de act normativ | 1.2 |
|
|
proiect de act normativ | 1.3 |
30.05.2024 - 13.06.2024
Necesitatea elaborării proiectului derivă din modificările operate în Legea nr. 158/2008 cu privire la funcția publică și statutul funcționarului public, prin Legea nr.47/2024 cu privire la modificarea unor acte normative (actualizarea cadrului normativ aferent managementului resurselor umane), precum și ca urmare a raportului SIGMA privind „Administrația publică în Republica Moldova”, raport care analizează în mod cuprinzător progresele înregistrate de Republica Moldova în ceea ce privește reforma în domeniul administrației publice și al managementului finanțelor publice în 2023 în conformitate cu Principiile Administrației Publice. De asemenea aceste modificări vor contribui la îndeplinirea obiectivelor strategice ale Guvernului în domeniul managementului funcției publice prin sporirea atractivității funcției publice și consolidarea unui corp de funcționari publici bine pregătiți, dedicat și capabil să îndeplinească obiectivele strategice setate, asigurând în același timp o administrare eficientă în beneficiul cetățenilor.
Persoane responsabile
4321