urmare initierii proiectului actului normativ al APL or.Codru avizarii repetate si completarii se supune repetat consultarilor publice proiectul actului normativ „Cu privire la modificarea repetată a bugetului orașului Codru pe anul 2025”
18.06.2025 - 28.06.2025
→ Proiect de Decizie „Cu privire la modificarea bugetului oraşului Codru pe anul 2025”
Proiect de Decizie „Cu privire la modificarea bugetului oraşului Codru pe anul 2025”

repetat modificari la proiect Cu privire la modificarea repetată a bugetului orașului Codru pe anul 2025” Ţinând cont de soldul de mijloace băneşti rezultat în urma executării bugetului pentru anul 2024, avizul Comisiilor de specialitate din cadrul Consiliului or.Codru, în temeiul art.28 din Legea nr.397 - XV din 16.10.2003 „Privind finanţele publice locale”, art.14 alin.(2) lit.(n) din Legea R.M. nr.436-XVI din 28.12.2006 „Privind administraţia publică locală”, Decizia consiliului local nr.6/2 din 28.11.2024 „Cu privire la aprobarea bugetului or.Codru pentru anul 2025”,
17.07.2025 - 29.07.2025

Fișiere
Denumire | Tip document | # |
---|---|---|
|
proiect de act normativ | 3.1 |
|
proiect de act normativ | 3.2 |
30.06.2025 - 22.07.2025

Persoane responsabile
1. Petru Lungu (anticamera ,receptie de obiectii si propuneri) Tel . 022766571 / Email : cancelaria.primaria.codru@gmail.com

Fișiere
Denumire | Tip document | # |
---|---|---|
|
proiect de act normativ | 2.1 |
18.06.2025 - 28.06.2025
Ţinând cont de soldul de mijloace băneşti rezultat în urma executării bugetului pentru anul 2024, avizul Comisiilor de specialitate din cadrul Consiliului or.Codru, în temeiul art.28 din Legea nr.397 - XV din 16.10.2003 „Privind finanţele publice locale”, art.14 alin.(2) lit.(n) din Legea R.M. nr.436-XVI din 28.12.2006 „Privind administraţia publică locală”, Decizia consiliului local nr.6/2 din 28.11.2024 „Cu privire la aprobarea bugetului or.Codru pentru anul 2025”, Consiliul oraşului Codru DECIDE:
- Se modifica bugetul oraşului Codru pentru anul 2025 prin repartizarea soldului de mijloace băneşti format la 01.01.2025, conform Anexei.
- Serviciul evidentă contabilă va opera modificările de rigoare în bugetul or.Codru pentru anul curent, în conformitate cu prevederile prezentei Decizii.
- Controlul executării prezentei Decizii se pune în sarcina Comisiei pentru buget şi finanţe, economie şi reforme din cadrul Consiliului or. Codru.

Persoane responsabile
1. Ana Lungu (cancelarie Primariei or.Codru) Tel . 022766571 / Email : cancelaria.primaria.codru@gmail.com

Fișiere
Denumire | Tip document | # |
---|---|---|
|
proiect de act normativ | 1.1 |
|
proiect de act normativ | 1.2 |
Portalul a fost realizate cu sprijinul Programului USAID Conținutul paginii nu reflectă neapărat opinia Agenției Statelor Unite pentru Dezvoltare Internațională sau a Guvernului SUA. Serviciul electronic public "PARTICIP" se încadrează în strategia guvernamentală de implementare a guvernării electronice