Proiectul are drept scop revizuirea procesului de documentare, analiză și fundamentare a proiectelor de acte normative, inclusiv prin reconceptualizarea notei informative, precum și perfecționarea mecanismelor de avizare și expertizare a proiectelor.
Anunț privind inițierea elaborării proiectului de hotărâre a Guvernului pentru modificarea unor acte normative

06.06.2024 - 19.06.2024 , Nr. înregistrare Cancelaria de Stat: 504/CS/2024

Persoane responsabile
1. Ambrosii Ana (Șef, Direcția conformitate juridică, Centrul de armonizare a legislației, Cancelaria de Stat) Tel . 022 250 316 / Email : ana.ambrosii@gov.md
2. Novac Snejana (Consultant principal, Direcția conformitate jurdică, Centrul de armonizare a legislației, Cancelaria de Stat) Tel . 022 250 234 / Email : snejana.novac@gov.md

Fișiere
Denumire | Tip document | # |
---|---|---|
|
nota informativa | 2.1 |
|
proiect de act normativ | 2.1 |
08.05.2024 - 29.05.2024 , Nr. înregistrare Cancelaria de Stat: 395/CS/2024
Proiectul dat are drept scop aducerea în concordanță a prevederilor Hotărârii Guvernului nr.610/2018 pentru aprobarea Regulamentului Guvernului, Hotărârii Guvernului nr.1171/2018 pentru aprobarea Regulamentului privind armonizarea legislației Republicii Moldova cu legislația Uniunii Europene, Hotărârii Guvernului nr.23/2019 cu privire la aprobarea Metodologiei de analiză a impactului în procesul de fundamentare a proiectelor de acte normative și Hotărârii Guvernului nr.1429/2008 privind revizuirea și optimizarea cadrului normativ de reglementare a activității de întreprinzător, cu normele Legii nr.100/2017 cu privire la actele normative, modificată prin Legea nr.49/2024 pentru modificarea unor acte normative (procesul de elaborare și promovare a proiectelor actelor normative).
În vederea asigurării unui proces transparent, extins și participativ la elaborare, încurajăm implicarea tuturor subiecților interesați.

Persoane responsabile
1. Vasiliu Vasile (Consultant principal, Direcția conformitate juridică, Centrul de armonizare a legislației, Cancelaria de Stat) Tel . 022 250 595 / Email : vasile.vasiliu@gov.md

Fișiere
Denumire | Tip document | # |
---|---|---|
|
proiect de act normativ | 1.1 |
|
nota informativa | 1.1 |
|
tabel comparativ | 1.1 |
05.04.2024 - 15.04.2024
Proiectul dat are drept scop aducerea în concordanță a prevederilor Hotărârii Guvernului nr.610/2018 pentru aprobarea Regulamentului Guvernului, Hotărârii Guvernului nr.1171/2018 pentru aprobarea Regulamentului privind armonizarea legislației Republicii Moldova cu legislația Uniunii Europene, Hotărârii Guvernului nr.23/2019 cu privire la aprobarea Metodologiei de analiză a impactului în procesul de fundamentare a proiectelor de acte normative și Hotărârii Guvernului nr.1429/2008 privind revizuirea și optimizarea cadrului normativ de reglementare a activității de întreprinzător, cu normele Legii nr.100/2017 cu privire la actele normative, modificată prin Legea nr.49/2024 pentru modificarea unor acte normative (procesul de elaborare și promovare a proiectelor actelor normative).
În vederea asigurării unui proces transparent, extins și participativ la elaborare, încurajăm implicarea tuturor subiecților interesați.

Persoane responsabile
1. Vasiliu Vasile (Consultant principal, Direcția conformitate juridică, Centrul de armonizare a legislației, Cancelaria de Stat) Tel . 022 250 595 / Email : vasile.vasiliu@gov.md
2. Bulat-Rotaru Alexandrina (irecția expertiză de compatibilitate cu legislația Uniunii Europene) Tel . 022 250 354 / Email : alexandrina.bulat-rotaru@gov.md
Portalul a fost realizate cu sprijinul Programului USAID Conținutul paginii nu reflectă neapărat opinia Agenției Statelor Unite pentru Dezvoltare Internațională sau a Guvernului SUA. Serviciul electronic public "PARTICIP" se încadrează în strategia guvernamentală de implementare a guvernării electronice