Anunț de inițiere a elaborării proiectului Hotărârii Guvernului pentru modificarea unor Hotărâri ale Guvernului (eliberarea cărții de identitate cetățenilor Republicii Moldova, modernizarea și digitalizarea serviciilor publice de înregistrare la domiciliu/reședință temporară, dezvoltarea proceselor de interoperabilitate la prestarea serviciilor publice, delegarea unor funcții de către prestatorul de servicii de încredere calificat)
Proiectul hotărârii de Guvern pentru modificarea unor hotărâri ale Guvernului (eliberarea cărții de identitate cetățenilor Republicii Moldova, modernizarea și digitalizarea serviciilor publice de înregistrare la domiciliu/reședință temporară, dezvoltarea proceselor de interoperabilitate la prestarea serviciilor publice, delegarea unor funcții de către prestatorul de servicii de încredere calificat)
07.08.2024 - 19.08.2024 , Nr. înregistrare Cancelaria de Stat: 692/CS/ASP/2024
Proiectul prevede modificarea Regulamentului privind eliberarea actelor de identitate și evidența locuitorilor Republicii Moldova, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr.125/2013, și a Regulamentului privind activitatea prestatorilor de servicii de încredere calificați, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 184/2023.
Proiectul hotărârii de Guvern este elaborat în scopul reglementării proceselor de prestare a serviciilor publice de eliberare a cărții de identitate.
Persoane responsabile
Fișiere
| Denumire | Tip document | # |
|---|---|---|
|
|
Notă informativă | 1.1 |
|
|
proiect de act normativ | 1.1 |
Anunț de inițiere a elaborării proiectului Hotărârii Guvernului pentru modificarea unor Hotărâri ale Guvernului (eliberarea cărții de identitate cetățenilor Republicii Moldova, modernizarea și digitalizarea serviciilor publice de înregistrare la domiciliu/reședință temporară, dezvoltarea proceselor de interoperabilitate la prestarea serviciilor publice, delegarea unor funcții de către prestatorul de servicii de încredere calificat)
31.07.2024 - 14.08.2024
Proiectul are drept scop optimizarea și eficientizarea proceselor de prestare a serviciilor publice, de eliberare a cărții de identitate care va corespunde rigorilor standardelor minime de securitate și în care vor fi integrate datele biometrice.
Modernizarea și digitalizarea serviciilor publice de înregistrare la domiciliu/reședință temporară.
Creșterea nivelului de interoperabilitate între sistemele informaționale automatizate administrate de Agenția Servicii Publice și ale altor instituții și autorități publice care țin evidența datelor referitoare la persoane, pentru a reduce lista documentelor prezentate pentru prestarea serviciilor publice prin asigurarea accesului la datele care sunt disponibile în resursele informaționale și pot fi utilizate sau furnizate prin intermediul platformei de interoperabilitate (MConnect).
Astfel, în vedere eficientizării procesului de elaborare a proiectului respectiv, solicităm respectuos implicarea activă a tuturor subiecților interesați prin prezentarea propunerilor în acest sens.
Persoane responsabile
1240