Proiectul este elaborat ca urmare a raportului SIGMA privind ,,Administrația publică în Republica Moldova”, precum și în scopul atingerii priorităților Guvernului, și anume: integrarea abordărilor moderne în sistemul național privind managementul funcției publice și al funcționarilor publici, bazate pe standardele europene; digitalizarea proceselor operaționale aferente managementului funcției publice; sporirea calității managementului de nivel superior; dezvoltare a sistemului de accedere și evoluție în carieră a funcționarilor publici, inclusiv crearea rezervei de resurse umane în administrația publică și profesionalizarea funcționarilor publici în contextul realizării optime a sarcinilor în procesul aderării țării noastre la Uniunea Europeană.
Anunțul proiectului de lege pentru modificarea unor acte normative (privind actualizarea cadrului normativ aferent funcției publice)
14.11.2023 - 27.11.2023 , Nr. înregistrare Cancelaria de Stat: 995/CS/2023
Persoane responsabile
1. Ciurea Rada (Șef adjunct, Direcția managementul funcției publice, Cancelaria de Stat) Tel . 022 250 324 / Email : rada.ciurea@gov.md
Fișiere
Denumire | Tip document | # |
---|---|---|
nota-informativa-semnat 6553be555b111.pdf | nota informativa | 1.1 |
proiect-hg 6553be5e81b2d.pdf | proiect de act normativ | 1.1 |
pr-modif-legii-nr158-si-a-alto... 6553be663e461.pdf | proiect de act normativ | 1.2 |
Viorel Şarov
16.11.2023, 12:22
dar ce se intimpla cu concediile din perioada anterioara pina la intrarea in vigoare a prezentei legi, 01.01.2024. Toate zilele de concedii neutilizate au fost acumulate tot din cauza conducatorilor anteriori si din lipsa resurselor umane pentru asigurarea continuitatii activitatii de serviciu.
09.11.2023 - 22.11.2023
Proiectul este elaborat ca urmare a raportului SIGMA privind ,,Administrația publică în Republica Moldova”, precum și în scopul atingerii priorităților Guvernului, și anume: integrarea abordărilor moderne în sistemul național privind managementul funcției publice și al funcționarilor publici, bazate pe standardele europene; digitalizarea proceselor operaționale aferente managementului funcției publice; sporirea calității managementului de nivel superior; dezvoltare a sistemului de accedere și evoluție în carieră a funcționarilor publici, inclusiv crearea rezervei de resurse umane în administrația publică și profesionalizarea funcționarilor publici în contextul realizării optime a sarcinilor în procesul aderării țării noastre la Uniunea Europeană.
Persoane responsabile
1. Ciurea Rada (Șef adjunct, Direcția managementul funcției publice, Cancelaria de Stat) Tel . 022 250 324 / Email : rada.ciurea@gov.md
Portalul a fost realizate cu sprijinul Programului USAID Conținutul paginii nu reflectă neapărat opinia Agenției Statelor Unite pentru Dezvoltare Internațională sau a Guvernului SUA. Serviciul electronic public "PARTICIP" se încadrează în strategia guvernamentală de implementare a guvernării electronice