ADAUGĂ SAU RĂSPUNDE LA COMENTARIU

1800 caractere


Adauga un fisier (doc, docx,xls,xlsx, pptx, pdf) Maxim 2 MB

Rusu Monica

17.01.2015, 18:19

E binevenit un Regulament pentru acest organ de conducere însa ceea ce avem aici, ca proiect, este un regulament neadaptat condițiilor reale din teritoriu, mai ales - instituțiilor preunivesitare sau preșcolare rurale. Aspectele care sunt discutabile și aproape ca ireale de aplicat sunt ca de ex. - crearea lui prin ordinul direcției de învățămînt,create pe 5 ani, componenta (!); unele din atributele sau competențele consiliului, etc. Sunt multe de spus dar ca concluzie pot zice ca e un Regulament pentru un CA a unei instituții bancare sau economice dar nu a unei instituții de invațamint. Deja după primul an, daca ar ajunge sa fie aplicat, practic, toată activitatea instituțiilor va fi paralizata. Mai ales in instituțiile rurale, care sunt destule (cred ca cca 70%).

Andronachi Viorel

15.01.2015, 19:53

Este foarte bine că este elaborat Regulamentul. Dar nu este clar care sunt atribuțiile directorului în Consiliu. Este bine dacă ca Președinte va fi ales un membru desemnat de Consiliul Profesoral din simplul motiv că este actor direct al procesului de funcționare a instituției școlare. Este foarte dificil ca reprezentatul părinților sau al APL să convoace ședințe și să elaboreze proiecte de decizii din simplul motiv că pot fi angajați la un alt serviciu și nu vor dispune de timp pentru această activitate extrem de importantă. Pot să apară blocaje în activitatea instituției.

Portalul a fost realizate cu sprijinul Programului USAID Conținutul paginii nu reflectă neapărat opinia Agenției Statelor Unite pentru Dezvoltare Internațională sau a Guvernului SUA. Serviciul electronic public "PARTICIP" se încadrează în strategia guvernamentală de implementare a guvernării electronice