Proiectul a fost elaborat întru soluționarea problemei create de către Primăria mun. Chișinău în raport cu asistenții personali, angajați în Serviciul social „Asistență personală”, cu scopul angajării în cadrul Agenției pentru Gestionarea Serviciilor Sociale cu Specializare Înaltă a personalului, la care, începând cu data de 1 ianuarie 2024, din cauza imposibilității organizării și gestionării de către prestatorul de serviciu, au fost încetate raporturile de muncă, pentru a fi angajate pe o normă întreagă și modificate raporturile de muncă, prin diminuarea normării muncii (drepturilor salariale), pentru a fi angajate prin cumul până la o normă întreagă.
Se plasează spre consultare publică proiectul hotărârii Guvernului „Privind modificarea Hotărârii Guvernului nr. 271/2024 cu privire la modificarea unor acte normative” (angajarea asistenților personali la care au fost modificate sau încetate raporturile de muncă)
13.06.2024 - 19.06.2024 , Nr. înregistrare Cancelaria de Stat: 508
Persoane responsabile
1. Gherceac Irina (consultant principal, Direcția politici de protecție a persoanelor cu dizabilități) Tel . 022 - 804-420 / Email : irina.gherceac@social.gov.md
2. Herța Lilia (Șef direcția politici de protecție a drepturilor persoanelor cu dizabilități) Tel . 022-804-438 / Email : lilia.herta@social.gov.md
Fișiere
Denumire | Tip document | # |
---|---|---|
proiect de act normativ | proiect de act normativ | 1.1 |
nota informativa | nota informativa | 1.1 |
Portalul a fost realizate cu sprijinul Programului USAID Conținutul paginii nu reflectă neapărat opinia Agenției Statelor Unite pentru Dezvoltare Internațională sau a Guvernului SUA. Serviciul electronic public "PARTICIP" se încadrează în strategia guvernamentală de implementare a guvernării electronice