Necesitatea elaborării proiectului rezultă din prevederile Planului de acțiuni al Guvernului pentru anii 2021-2022, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 235/2021 (acțiunea nr. 24.6.9. din Obiectivul nr. 24.6. ,,Managementul integrat în domeniul ordinii publice, frontieră şi intervenţii de urgenţă pentru asigurarea serviciilor de calitate şi a siguranţei oamenilor”).
Urmare a adoptării și punerii în aplicare a modificărilor legislative propuse în proiectul menționat, vor fi înlăturate mai multe divergențe de vid legislativ.
Adresa și modalitatea în care părțile interesate pot prezenta sau expedia recomandări:
Direcția politici în domeniul managementului integrat al frontierei de stat a Ministerului Afacerilor Interne, mun. Chișinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, nr. 75 sau via e-mail: vladislav.verdian@mai.gov.md
Persoana responsabilă, funcția, date de contact:
Vladislav Verdian, ofițer principal al Direcției politici în domeniul managementului integrat al frontierei de stat a Ministerului Afacerilor Interne (fix: 022-255-723, mobil: 068388880, e-mail: vladislav.verdian@mai.gov.md)