Anunț privind inițierea procesului de elaborare a proiectului hotărârii de Guvern cu privire la aprobarea Conceptului Sistemului informațional departamental ,,Registrul certificatelor constatatoare” și Regulamentului privind modul de organizare și funcționare a acestuia
Ministerul Afacerilor Interne anunță inițierea procesului de elaborare a proiectului hotărârii Guvernului cu privire la aprobarea Conceptului Sistemului informațional departamental ,,Registrul certificatelor constatatoare” și Regulamentului privind modul de organizare și funcționare a acestuia.
Proiectul în cauză are drept scop asigurarea creării și funcționării unui sistem modern pentru gestionarea eficientă a proceselor de înregistrare, evidență și examinare a certificatelor constatatoare, confirmarea aprobării tacite a actelor permisiv care nu au fost eliberate în termen legal și optimizarea activității autorităților emitente, în conformitate cu art. 6 2 din Legea nr. 160/2011 privind reglementarea prin autorizare a activității de întreprinzător.
În acest context, recomandările părților interesate cu privire la elaborarea proiectului prenotat, pot fi expediate la adresa de e-mail a Direcției politici în domeniul ordinii și securității publice a Ministerului Afacerilor Interne, în termen de 15 zile lucrătoare.
Persoană de contact: Daniela Gherman, ofițer principal al Direcției politici în domeniul ordinii și securității publice a Ministerului Afacerilor Interne,
tel: 0 (22) 255-442, e-mail: daniela.gherman@mai.gov.md.