Proiectul propus a fost elaborat în scopul optimizării efectivului – limită, prin prisma funcțiilor exercitate, în contextul neadmiterii majorării ponderii cheltuielilor de personal în produsul intern brut, indicator țintă prestabilit. Prin prezentul proiect de hotărâre, se propune aplicarea moratoriului, la nivelul autorităților publice / instituțiilor bugetare finanțate din bugetul de stat, asupra încadrării personalului pe funcțiile vacante.
Proiectul HG „Cu privire la stabilirea moratoriului temporar privind încadrarea personalului din sectorul bugetar pe funcțiile vacante înregistrate”
22.12.2022 - 23.12.2022
![stat](https://particip.gov.md/resources/images/stat-3.png)
Persoane responsabile
1. Gherța Alina (Consultant superior, Direcția politici salariale) Tel . 022 26 29 07 / Email : alina.gherta@mf.gov.md
![stat](https://particip.gov.md/resources/images/stat-4.png)
Fișiere
22.12.2022 - 23.12.2022
Ministerul Finanțelor informează despre inițierea procesului de elaborare a proiectului de hotărâre a Guvernului „Cu privire la stabilirea moratoriului temporar privind încadrarea personalului în sectorul bugetar pe funcțiile vacante înregistrate”.
![stat](https://particip.gov.md/resources/images/stat-3.png)
Persoane responsabile
1. Gherța Alina (Consultant superior, Direcția politici salariale) Tel . 022 26 29 07 / Email : alina.gherta@mf.gov.md
Portalul a fost realizate cu sprijinul Programului USAID Conținutul paginii nu reflectă neapărat opinia Agenției Statelor Unite pentru Dezvoltare Internațională sau a Guvernului SUA. Serviciul electronic public "PARTICIP" se încadrează în strategia guvernamentală de implementare a guvernării electronice