Proiectul propus a fost elaborat în scopul optimizării efectivului – limită, prin prisma funcțiilor exercitate, în contextul neadmiterii majorării ponderii cheltuielilor de personal în produsul intern brut, indicator țintă prestabilit. Prin prezentul proiect de hotărâre, se propune aplicarea moratoriului, la nivelul autorităților publice / instituțiilor bugetare finanțate din bugetul de stat, asupra încadrării personalului pe funcțiile vacante.
Proiectul HG „Cu privire la stabilirea moratoriului temporar privind încadrarea personalului din sectorul bugetar pe funcțiile vacante înregistrate”
22.12.2023 - 26.12.2023
Persoane responsabile
1. Palancica Tatiana (Consultant superior) Tel . 022 26 27 44 / Email : tatiana.palancica@mf.gov.md
Fișiere
Denumire | Tip document | # |
---|---|---|
phg-pentru-stabilirea-moratori... 65855d4b0dd72.pdf | proiect de act normativ | 1.1 |
nota-informativasemnat 65855d542a312.pdf | nota informativa | 1.1 |
22.12.2023 - 26.01.2024
Anunț privind inițierea elaborării proiectului
Ministerul Finanțelor informează despre inițierea procesului de elaborare a proiectului de hotărâre a Guvernului „Cu privire la stabilirea moratoriului temporar privind încadrarea personalului în sectorul bugetar pe funcțiile vacante înregistrate”
Persoane responsabile
1. Palancica Tatiana (Consultant superior) Tel . 022 26 27 44 / Email : tatiana.palancica@mf.gov.md
Portalul a fost realizate cu sprijinul Programului USAID Conținutul paginii nu reflectă neapărat opinia Agenției Statelor Unite pentru Dezvoltare Internațională sau a Guvernului SUA. Serviciul electronic public "PARTICIP" se încadrează în strategia guvernamentală de implementare a guvernării electronice