Vladislav Sîrbu - Şef al Direcţiei control administrativ, tel: 022 250-575, e-mail: vladislav.sîrbu@gov.md
Email-uri unde vor veni comentariile plasate de utilizatori pentru acest document:
vladislav.sîrbu@gov.md, stanislav.ghiletchi@gov.md
Proiectul, vizează modificarea şi completarea a trei hotărîri ale Guvernului:
- Regulamentul privind organizarea şi funcţionarea Oficiilor teritoriale ale Cancelariei de Stat, aprobat prin Hotărîrea Guvernului nr.845 din 18 decembrie 2009;
- Hotărîrea Guvernului nr.78 din 12 februarie 2010 „Privind stabilirea zilei de audienţă şi de întîlnire a membrilor Guvernului şi a conducătorilor autorităţilor administrative centrale cu cetăţenii;
- Hotărîrea Guvernului nr.201 din 11 martie 2009 privind punerea în aplicare a prevederilor Legii nr.158-XVI din 4 iulie 2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public.
Proiectul de hotărîre a Guvernului a fost elaborat în scopul eficientizării activităţii oficiilor teritoriale în procesul de coordonare generală a activităţii serviciilor publice desconcentrate, cît şi asigurării condiţiilor efective de exercitare a controlului de legalitate a actelor normative adoptate de către autorităţile administraţiei publice locale.