Ursu Alina - şef secţia juridică şi resurse umane; ÎS "Centrul de telecomunicaţii speciale"; tel. 022 820 950, fax. 022 250 522; email: alina.ursu@cts.md
Email-uri unde vor veni comentariile plasate de utilizatori pentru acest document:
alina.ursu@cts.md
În vederea garantării bunei funcţionări a Sistemului de telecomunicaţii al autorităţilor administraţiei publice, asigurat de către Întreprinderea de Stat „Centrul de telecomunicaţii speciale”, Cancelaria de Stat a elaborat proiectul Hotărîrii Guvernului cu privire la transmiterea unui bun imobil.
Necesitatea elaborării proiectului a fost generată în contextul diversificării gamei serviciilor prestate autorităţilor administraţiei publice, de către Î.S. „Centrul de telecomunicaţii speciale” (servicii de schimb informaţional protejat interdepartamental pentru autorităţile publice şi servicii de asigurare a canalului de legătură şi acces la sistemele şi resursele informaţionale de stat – Intranet Guvernamental; servicii de acces al autorităţilor publice la resursele reţelei globale Internet; servicii ale Sistemului de poştă electronică al autorităţilor administraţiei publice; servicii ale Sistemului de identificare electronică a funcţionarului public), majorării volumului acestora, precum şi necesităţii realizării a uneia dintre acţiunile stabilite în Hotărârea Guvernului nr.710 din 20.09.2011 „Cu privire la aprobarea Programului Strategic de modernizare tehnologică a guvernării (e-Transformare)” şi anume extinderii platformei tehnologice guvernamentale comune pentru găzduirea noilor servicii electronice (M-Cloud faza 2) apare necesitatea identificării unor spaţii suplimentare necesare pentru realizarea acestor obiective.