GHEORGHIȚA Tamara, Șef al Direcției reforma administrației publice centrale, Cancelaria de Stat tel.: 022 250 141; e-mail: tamara.gheorghita@gov.md
Email-uri unde vor veni comentariile plasate de utilizatori pentru acest document:
tamara.gheorghita@gov.md, stanislav.ghiletchi@gov.md
Proiectul de hotărîre a Guvernului „Cu privire la transmiterea unor bunuri materiale” a fost elaborat de Cancelaria de Stat (Direcţia reforma administrației publice centrale) în scopul asigurării realizării prevederilor art.13 (1) din Legea nr.158-XVI din 4 iulie 2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public.
Prima etapă a procesului de asigurare a implementării Sistemului informațional automatizat „Registrul funcțiilor publice și al funcționarilor publici” (SIA „RFPFP”) a fost realizată prin transmiterea echipamentului necesar utilizării sistemului dat, în conformitate cu Hotărîrea Guvernului nr.795 din 23 octombrie 2012 „Cu privire la transmiterea unor bunuri materiale”, autorităților publice de nivel central.
Pentru a facilita extinderea implementării SIA „RFPFP” în autoritățile administrației publice locale de nivelul II, specificate în Anexa nr.2, Cancelaria de Stat transmite acestora cîte un set de echipamente (calculatoare cu accesorii) specificate în Anexa nr.1. Echipamentul respectiv a fost procurat cu suportul Fondului fiduciar multidonator pentru realizarea reformei APC.
Implementarea şi utilizarea SIA „RFPFP” va permite modernizarea și eficientizarea activităţii subdiviziunilor resurse umane din cadrul autorităţilor publice, respectiv, a proceselor de realizare a politicii de personal în serviciul public.