Eduard Fricațel - consultant juridic în cadrul Centrului de Guvernare Electronică; tel.: 022 250 295; e-mail: eduard.fricatel@egov.md
Proiectul hotărîrii Guvernului „Privind platforma de interoperabilitate” a fost elaborat de Cancelaria de Stat și Centrul de Guvernare Electronică, cu suportul Programului Națiunilor Unite pentru Dezvoltare (PNUD).
Textul proiectului a fost întocmit pe baza propunerilor inițiale și consultării opiniei prealabile a autorităților și instituțiilor publice interesate, în special, a Ministerului Tehnologiei Informației și Comunicațiilor, Ministerului Finanțelor, Ministerului Afacerilor Interne, Agenției Relații Funciare și Cadastru, Centrului Național pentru Protecția Datelor cu Caracter Personal.
Proiectul face parte din pachetul de acte normative în domeniul reglementării raporturilor juridice ce apar în procesul schimbului de date și al interoperabilității, care include proiectul de lege cu privire la schimbul de date și interoperabilitate și proiectul de lege pentru modificarea și completarea unor acte legislative, ce a fost elaborat pentru aducerea legislației în vigoare în concordanță cu legea cu privire la schimbul de date și interoperabilitate, precum și proiecte de acte normative condiționate, elaborate în scopul executării prevederilor legii cu privire la schimbul de date și interoperabilitate, inclusiv proiectul hotărîrii Guvernului în speță și proiectul hotărîrii Guvernului „Cu privire la instituirea, administrarea și utilizarea Catalogului semantic”.