Casa Națională de Asigurări Sociale anunță inițierea elaborării proiectului de hotărîre de Guvern pentru modificarea Hotărîrii Guvernului nr.230/2020 cu privire la organizarea și funcționarea Casei Naționale de Asigurări Sociale în scopul modificării structurii organizaționale a CNAS întru eficientizarea activității, care rezultă din implementarea noilor scenarii de prestare a serviciilor publice în domeniul asigurărilor sociale de stat, urmare reingineriei acestora, precum și a reorganizării unor procese de activitate la nivelul aparatului central prin unificarea acestora, promovarea serviciilor electronice și asigurarea prestării serviciilor proactive, care impune și necesitatea evaluării gradului de satisfacție a beneficiarilor față de nivelul de deservire de către specialisșii sundviziunilor teritoriale,
inișierea elaborării proiectului de hotărîre de Guvern pentru modificarea Hotărîrii Guvernului nr.230/2020 cu privire la organizarea și funcționarea Casei Naționale de Asigurări Sociale
26.09.2022 - 06.10.2022

Persoane responsabile
1. Lupașco Iulia (șef direcția juridică) Tel . 022-257-633 / Email : iulia.lupasco@cnas.gov.md
Portalul a fost realizate cu sprijinul Programului USAID Conținutul paginii nu reflectă neapărat opinia Agenției Statelor Unite pentru Dezvoltare Internațională sau a Guvernului SUA. Serviciul electronic public "PARTICIP" se încadrează în strategia guvernamentală de implementare a guvernării electronice