Iulia Lupașco, șef adjunct direcția juridică, tel.022-257-632, e-mail: iulia.lupasco@cnas.gov.md
Email-uri unde vor veni comentariile plasate de utilizatori pentru acest document:
mail: iulia.lupasco@cnas.gov.md
Prezentul proiect de hotărâre a fost elaborat în conformitate cu art.45 din Legea nr.489/1999 privind sistemul public de asigurări sociale şi are drept scop reglementarea activităţii Consiliului de Administraţie al Casei Naţionale de Asigurări Sociale.
Proiectul prevede completarea Hotărârii Guvernului nr.796/2016 cu o anexă nouă „Regulamentul cu privire la activitatea Consiliului de Administrație al Casei Naţionale de Asigurări Sociale”, normă prevăzută în pct.18 din Regulamentul cu privire la organizarea şi funcţionarea Casei Naţionale de Asigurări Sociale, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr.230/2020.
Proiectul Hotărârii de Guvern are drept scop reglementarea modului de organizare a activităţii Consiliului de Administraţie al Casei Naţionale de Asigurări Sociale, organ colegial care supraveghează activitatea autorităţii.
Astfel, Regulamentul stabileşte misiunea, atribuțiile, drepturile și obligațiile Consiliului de Administrație al Casei Naţionale de Asigurări Sociale, modul de organizare a activităţii şi documentare a şedinţelor acestuia, precum şi modul de delegare a reprezentanților membrilor Consiliului în cazul imposibilității participării acestora în cadrul ședințelor, inclusiv stabileşte pentru reprezentantul delegat aceleaşi atribuții, obligaţii şi drepturi, inclusiv dreptul la vot, ca şi a membrului Consiliului care l-a delegat.