În scopul reglementării activității Primăriei orașului Codru, municipiului Chișinău, în conformitate cu prevederile art.14 alin. (2) lit. l) din Legea nr.436/2006 privind administrația publică locală,Cod Administrativ , art.67 din Legea nr.158/2008 „cu privire la funcția publică şi statutul funcționarului public”, Anexa nr.1 din Legea nr.155/2011 pentru aprobarea Clasificatorului unic al funcțiilor publice, Anexele nr. 3 și nr. 10 din Legea nr.270/2018 „privind sistemul unitar de salarizare în sectorul bugetar”, Hotărârea Guvernului nr. 1231/2018 pentru punerea în aplicare a prevederilor Legii nr.270/2018 privind sistemul unitar de salarizare în sectorul bugetar, Anexa nr.5 din Hotărârea Guvernului nr.201/2009 privind punerea în aplicare a prevederilor Legii nr.158/2008 „cu privire la funcția publică și statutul funcționarului public, avizul comisiei consultative de specialitate, Consiliul orășenesc Codru DECIDE:
consultare proiectului de Decizie “Cu privire la aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a Primăriei orașului Codru”
24.07.2025 - 03.08.2025

Persoane responsabile
1. Ana Lungu (cancelarie secretariat) Tel . 022766571 / Email : cancelaria.primaria.codru@gmail.com
2. Petru GURAU (Viceprimar) Tel . 069219525 / Email : urban.arh.gurau@gmail.com

Fișiere
Denumire | Tip document | # |
---|---|---|
|
proiect de act normativ | 1.1 |
|
proiect de act normativ | 1.2 |
Portalul a fost realizate cu sprijinul Programului USAID Conținutul paginii nu reflectă neapărat opinia Agenției Statelor Unite pentru Dezvoltare Internațională sau a Guvernului SUA. Serviciul electronic public "PARTICIP" se încadrează în strategia guvernamentală de implementare a guvernării electronice