Prezentul proiect de hotărâre a fost elaborat în vederea asigurării realizării prevederilor articolului 37 și 38 din Legea nr.158/2008 privind funcția publică și statutul funcționarului public, precum și Strategiei de reformă a administrației publice pentru perioada 2023-2030, adoptată prin Hotărârea Guvernului nr.126/2023, elaborarea căreia este prevăzută în Planul de acțiuni 2023-2026 al Strategiei, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 352/2023.
Anunțul de inițiere a proiectului hotărârii Guvernului cu privire la Programul de dezvoltare profesională a funcționarilor publici pentru anii 2025-2027.
04.02.2025 - 17.02.2025 , Nr. înregistrare Cancelaria de Stat: 60/CS/2025

Persoane responsabile
1. Ceclu Cristina (Șef , Direcția managementul funcției publice și resurse umane, Cancelaria de Stat) Tel . 022 250 113 / Email : cristina.ceclu@gov.md
2. Grosu Diana (Consultant principal, Direcția managementul funcției publice, Cancelaria de Stat) Tel . 022 250 137 / Email : diana.grosu@gov.md

Fișiere
Denumire | Tip document | # |
---|---|---|
|
nota de fundamentare | 1.1 |
|
proiect de act normativ | 1.1 |
|
concept de document de politici publice | 1.1 |
28.01.2025 - 11.02.2025
Prezentul proiect de hotărâre a fost elaborat în vederea asigurării realizării prevederilor articolului 37 și 38 din Legea nr. 158/2008 privind funcția publică și statutul funcționarului public, precum și Strategiei de reformă a administrației publice pentru perioada 2023-2030, adoptată prin Hotărârea Guvernului nr.126/2023, elaborarea căruia este prevăzută în Planul de acțiuni 2023-2026 al Strategiei, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 352/2023.

Persoane responsabile
1. Ceclu Cristina (Șef , Direcția managementul funcției publice și resurse umane, Cancelaria de Stat) Tel . 022 250 113 / Email : cristina.ceclu@gov.md
2. Grosu Diana (Consultant principal, Direcția managementul funcției publice, Cancelaria de Stat) Tel . 022 250 137 / Email : diana.grosu@gov.md
Portalul a fost realizate cu sprijinul Programului USAID Conținutul paginii nu reflectă neapărat opinia Agenției Statelor Unite pentru Dezvoltare Internațională sau a Guvernului SUA. Serviciul electronic public "PARTICIP" se încadrează în strategia guvernamentală de implementare a guvernării electronice