În conformitate cu Legea nr. 239/2008 privind transparența în procesul decizional, Ministerul Agriculturii și Industriei Alimentare anunță organizarea consultărilor publice pe marginea proiectului cu privire la aprobarea Regulamentului privind modul de ținere, organizare și funcționare a Sistemului Informațional „Cadastrul Funciar”.
Proiectul nominalizat se elaborează în temeiul art. 11 alin. (6) din Codul funciar nr. 22/2024.
Obiectivele urmărite ale proiectului menționat sunt:
- stabilirea modului de organizare și funcționare a resursei informaționale formate în Sistemului Informațional „Cadastrul Funciar”;
- organizarea interacțiunii eficiente și a schimbului de date dintre autoritățile publice (furnizorii și consumatorii de date a Sistemului Informațional „Cadastrul Funciar”);
- descrierea procedurii de înregistrare, modificare, ajustare, completare, substituire și actualizare a resurselor informaționale formate în perimetrul de date al Sistemului Informațional „Cadastrul Funciar”.
Propunerile și recomandările pe marginea proiectului Hotărârii de Guvern cu privire la aprobarea Regulamentului privind modul de ținere, organizare și funcționare a Sistemului Informațional „Cadastrul Funciar” pot fi expediate până pe data de 5 noiembrie 2024, la adresa electronică: gabriela.binzaru@maia.gov.md, cancelaria@maia.gov.md, sau pe suport de hârtie la adresa: MD-2004, mun. Chișinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 162, Ministerul Agriculturii şi Industriei Alimentare, telefon de contact : 022 204 557.