Proiectul prevede:
1. transmiterea din administrarea Aparatului Președintelui Republicii Moldova în administrarea Cancelariei de Stat, gestiunea Instituției Publice „Direcția generală pentru administrarea clădirilor Guvernului Republicii Moldova”, a următoarelor bunuri imobile:
- construcţia cu suprafaţa de 637,9 m2 (număr cadastral 8036402.001.01);
- construcţia cu suprafaţa de 452,2 m2 (număr cadastral 8036402.001.02);
- construcţia cu suprafaţa de 149,1 m2 (număr cadastral 8036402.001.03);
- construcţia cu suprafaţa de 342,6 m2 (număr cadastral 8036402.001.04);
- construcţia cu suprafaţa de 153,4 m2 (număr cadastral 8036402.001.05);
- construcţia cu suprafaţa de 19,1m2 (număr cadastral 8036402.001.07);
- construcţia cu suprafaţa 87,6 m2 (număr cadastral 8036402.001.08);
- construcţia cu suprafaţa de 18,2 m2 (fără număr cadastral);
- construcţia cu suprafaţa de 525,1 m2 (fără număr cadastral);
- terenul cu suprafaţa de 507,4334 ha (număr cadastral 8036402.001);
2. transferul personalului în număr de 22 de unități de la Aparatul Președintelui Republicii Moldova la Instituția Publică „Direcția generală pentru administrarea clădirilor Guvernului Republicii Moldova”, în condiţiile art.74 din Codul muncii al Republicii Moldova nr. 154/2003, cu un fond anual de retribuire a muncii stabilit conform cadrului normativ;
3. include dispoziția, prin care se instituie obligația comună a Aparatului Președintelui Republicii Moldova și Cancelariei de Stat de a institui Comisia de transmitere și de a asigura transmiterea bunurilor imobile, în termen de 30 de zile, în conformitate cu prevederile Regulamentului cu privire la modul de transmitere a bunurilor proprietate publică, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr.901/2015.