Proiectul își propune reglementarea noilor modalități de organizare și funcționare a Registrului de stat al controalelor, având drept scop o mai bună evidenţă centralizată a informaţiei sistematizate referitoare la toate acţiunile privind efectuarea controalele de stat, planificate şi inopinate, precum şi cele privind controalele în cadrul procedurii de eliberare a actului permisiv și/sau licenței realizate de organele de control de stat, indicate în anexa Legii nr. 131/2012 privind controlul de stat, precum şi a informaţiei referitoare la rezultatele controalelor.
Anunț privind inițierea elaborării proiectului hotărârii de Guvern pentru aprobarea Regulamentului privind organizarea și funcționarea Registrului de stat al controalelor
31.01.2025 - 24.02.2025

Persoane responsabile
1. Țurcanu Ion (șef Direcție, Direcția politici control de stat, Cancelaria de Stat) Tel . 0 22 250 420 / Email : ion.turcanu@gov.md
2. Angheluță Oleg (Șef adjunct, Direcția supravegherea controalelor de stat, Cancelaria de Stat) Tel . 022 250 236 / Email : oleg.angheluta@gov.md
Portalul a fost realizate cu sprijinul Programului USAID Conținutul paginii nu reflectă neapărat opinia Agenției Statelor Unite pentru Dezvoltare Internațională sau a Guvernului SUA. Serviciul electronic public "PARTICIP" se încadrează în strategia guvernamentală de implementare a guvernării electronice