Cancelaria de Stat anunță inițierea procesului de elaborare a proiectului hotărârii Guvernului cu privire la aprobarea Conceptului Sistemului informațional „Registrul de stat al controalelor” întru executarea art. 9 din Legea nr. 131/2012 privind controlul de stat asupra activității de întreprinzător și a sarcinii/obiectivului nr. 8 din Planul de acțiuni cu privire la reformarea sistemului de control de stat asupra activității de întreprinzător, aprobat prin Dispoziția Guvernului nr. 108/2023.
Scopul proiectului constă în dezvoltarea noilor posibilităţi tehnologice ce ar asigura o mai bună evidenţă centralizată a informaţiei sistematizate cu referire la acţiunile de control, sporirea transparenței prin furnizarea către toate persoanele interesate a informaţiilor aferente controalelor efectuate de organele de control, automatizarea proceselor de analiză a riscurilor/evaluăre a organelor de control, asigurarea realizării atribuţiilor Cancelariei de Stat în calitate de autoritate de supraveghere a controalelor precum şi în garantarea respectării prevederilor Legii nr.131 din 8 iunie 2012 privind controlul de stat asupra activităţii de întreprinzător.
Întru asigurarea unui proces transparent, extins și participativ, încurajăm subiecții interesați să prezinte propunerile și recomandările relevante până la data de 21 noiembrie 2023, în adresa Cancelariei de Stat (e-mail: cancelaria@gov.md).