Proiectul este elaborat în scopul asigurării Agenției Proprietății Publice cu un sistem informațional modern și performant de automatizare a proceselor operaționale existente în cadrul agenției, inclusiv prin integrarea Registrului Patrimoniului Public, precum și de a oferi accesul la informații autentice, în timp util, autorităților publice, agenților economici cu cotă publică și publicului larg.
Anunț privind consultarea publică a proiectului hotărârii de Guvern pentru aprobarea Conceptului Sistemului Informațional „Administrarea Patrimoniului Public de Stat” și Regulamentului privind modul de ținere a Sistemului Informațional Automatizat de Stat „Administrarea Patrimoniului Public de Stat”
![stat](https://particip.gov.md/resources/images/stat-2.png)
Anunț privind consultarea publică a proiectului hotărârii de Guvern pentru aprobarea Conceptului Sistemului Informațional „Administrarea Patrimoniului Public de Stat” și Regulamentului privind modul de ținere a Sistemului Informațional Automatizat de Stat „Administrarea Patrimoniului Public de Stat”
22.08.2023 - 01.09.2023 , Nr. înregistrare Cancelaria de Stat: 718/APP/2023
![stat](https://particip.gov.md/resources/images/stat-3.png)
Persoane responsabile
1. Natalia Vrabie (Șef Direcție monitorizare a patrimoniului public) Tel . (022) 223-170 / Email : natalia.vrabie@app.gov.md
![stat](https://particip.gov.md/resources/images/stat-4.png)
Fișiere
Denumire | Tip document | # |
---|---|---|
|
proiect de act normativ | 1.1 |
|
nota informativa | 1.1 |
Portalul a fost realizate cu sprijinul Programului USAID Conținutul paginii nu reflectă neapărat opinia Agenției Statelor Unite pentru Dezvoltare Internațională sau a Guvernului SUA. Serviciul electronic public "PARTICIP" se încadrează în strategia guvernamentală de implementare a guvernării electronice