Scopul proiectului este de a îmbunătăți funcționarea serviciului public, de la procesul de angajare până la evaluarea și motivarea funcționarilor. Proiectul de hotărâre stabilește reguli mai clare pentru ocuparea funcțiilor publice, pentru evaluarea performanței și contribuie la crearea unui cadru mai predictibil pentru dezvoltarea profesională. Totodată, proiectul aduce îmbunătățiri cadrului existent privind stagiile plătite în administrația publică, pentru a asigura o implementare mai eficientă și o integrare mai bună a tinerilor în cariera publică.
Anunț de inițiere a proiectului de hotărâre a Guvernului pentru modificare a unor hotărîri ale Guvernului (ajustarea cadrului normativ aferent managementului funcției publice).
22.05.2025 - 05.06.2025

Persoane responsabile
1. Ciurea Rada (Consultant principal, Direcția managementul funcției publice și resurse umane, Cancelaria de Stat) Tel . 022 250 324 / Email : rada.ciurea@gov.md
Portalul a fost realizate cu sprijinul Programului USAID Conținutul paginii nu reflectă neapărat opinia Agenției Statelor Unite pentru Dezvoltare Internațională sau a Guvernului SUA. Serviciul electronic public "PARTICIP" se încadrează în strategia guvernamentală de implementare a guvernării electronice