ADAUGĂ SAU RĂSPUNDE LA COMENTARIU

1800 caractere


Adauga un fisier (doc, docx,xls,xlsx, pptx, pdf) Maxim 2 MB

Chihai Olesea

29.09.2023, 19:42

Vă rugăm respectuos să fie modificat în note ca la fiecare 150 de elevi să se adauge cite 0.25 unitati de contabil, exact ca la unitățile de directori adjuncți.... în instituțiile cu număr mare de elevi este foarte mult de lucru

Marian Rodica

29.09.2023, 18:00

Propuneri cu privire la aprobarea normelor de personal pentru instituțiile publice de învățământ primar și secundar (ciclul I și II):
1. Includerea funcției de vânzător/casier în normele de persona pentru cantina școlară;
2. Inclderea normei de ușier ( persoană care este responsabilă desupravegherea elevilor pe timp de noapte în căminele școlare)

Brinza Aurica

29.09.2023, 17:05

Liceul Teoretic pentru Copii cu Deficiente de Vedere propune următoarele la documentul propus de MEC,, Cu privire la aprobarea normelor de personal pentru instituțiile publice de învățământ primar și secundar (ciclul I și II)”

Descarcă fișierul anexat

Muntean Ludmila

28.09.2023, 22:00

Propun să fie modificat numărul de unități de director adjunct pentru instituțiile cu un număr de la 301 până la 400 de elevi: de înlocuit 1 unitate cu 1,5 unități. Dacă pentru instituțiile cu un număr de la 201 până la 300 de elevi este prevăzută 1 unitate de director adjunct, atunci pentru cele cu un număr de la 301 până la 400 de elevi ar fi echitabil de aprobat 1,5 unități.

Sterpu Tamara

28.09.2023, 12:20

Am studiat și analizat proiectul minuțios. Constat, că în statele de personal lipsește funcția de laborant pentru cabinetul de biologie. În conformitate cu Curricula 2019 și reperele metodologice, pentru fiecare clasă atât la treapta gimnazială cât și cea liceală sunt prevăzute un anumit număr de lucrări practice și de laborator care urmează a fi realizate în cadrul orelor de biologie. În fiecare instituție există cel puțin un cabinet de biologie . Sunt foarte multe instituții care au participat în proiectele de modernizare a laboratoarelor și am primit dotare: microscoape,mulaje, preparate, truse de disecție, senzori.... care sunt utilizate la lecțiile de biologie cât și în cadrul lucrărilor de laborator și practice. Propun să fie inclus în acest proiect și postul de laborant în cabinetul de biologie. Propunerea aparține unui grup de 25 de profesori de biologie .

RODICA VLAS

27.09.2023, 16:15

Bună ziua. Sunt directoare a unei școli primare-grădiniță cu un număr de 248 de elevi în clasele 1-4 și 56 de copii din grupele pregătitoare. După care număr de personal ne ghidăm?
Ar fi bine să apară o anexă și pentru instituții de tipul nostru
Vă mulțumesc

Liceul Teoretic Petre Ștefănucă

27.09.2023, 15:45

Notă: Pentru instituțiile de învățământ general, în care sunt organizate servicii de specializare înaltă de tip Unitate de educație incluzivă pentru școlarizarea copiilor cu dizabilități severe, Codul educației, articolul 33, p. (41), statele de personal se instituie conform Regulamentului modelului validat (Ordinul MECC nr.1327 din 30.11.2020):
• coordonator UEI, director adjunct pentru Educația incluzivă, 1 unitate;
• psihopedagog/cadru didactic de sprijin, 5 unități;
• psiholog, 1 unitate;
• logoped, 1 unitate;
• kinetoterapeut, 2 unități;
• asistent personal/îngrijitor/însoțitor, 5 unități;
• conducător auto/șofer, 2 unități.

Eugenia Eni

26.09.2023, 21:37

Propun ca Ministerul să includă o alternativă corespunzătoare și pentru elevii cu cerințe educaționale speciale, mai exact elevii cu vedere slabă, cu auz slab, cu deficiențe în dezvoltarea intelectuală. În acest sens, prin ceea ce se propune instituțiile speciale, în condițiile în care numărul elevilor este mai mic de 100 elevi, nu vor dispune de psiholog și/sau alți specialiști. Prin urmare, se va crea un tratament nefavorabil ce lezează dreptul elevilor cu dificultăți severe de învățare.

Budișteanu Lilia

20.09.2023, 14:56

p.1 Personal de conducere.
Criteriul de normare a directorului adjunct nu ar trebui să fie mai mic de 1,0un., deoarece, atât pentru școlilie cu peste 300 de elevi, cât și pentru cele cu un număr mai mic de 200 de elevi, se cere aceeași documentație școlară și același volum de lucru. Avem nevoie atât de director adjunct pentru instruire, cât și de director adjunct pentru educație. Mulțumim.

Tatiana Crețu

18.09.2023, 17:35

Bună ziua! Vă rugăm mult să țineți cont de propunerile noastre. La momentul actual este vital!

Descarcă fișierul anexat

Orlov Diana

18.09.2023, 13:45

Deoarece marea majoritate a şcolilor din republică au un număr între 200 şi 300 de elevi, propun să fie întrodusă o unitate de psiholog , o unitate de bibliotecar şi 1,5 unităţi de director adjunct la categoria dată de şcoli. Necesitatea stringentă a acestor funcţii în şcoală nu cred că trebuie de demonstrat. Sper mult să fim auziţi.

Hanganu Gheorghe

18.09.2023, 10:39

Buna ziua. Referitor la aprobarea normelor de personal pentru instituțiile publice de învățămînt primar și secundar propunem să fie mai detaliat expuse posturile pentru cantina școlară, deoarece despre cum se instituie funcția de bucătar nu este specificat nimic. Sunt bine stabilite funcțiile date în proiectul precedent sub formă de tabel. Vă mulțumim.

Munteanu Olga

16.09.2023, 19:22

Bună ziua, cu referire la proiectul Normelor de personal pentru școli, propun să fie luat în considerare instituțiile de tip Liceu cu grupe de grădiniță. E nevoie să fie revizuit personal ce administrează și grădinița (3-4 grupe, 80-100 de copii). De exemplu: resurse umane, director adjunct pentru completarea, elaborarea actelor normative.

Portalul a fost realizate cu sprijinul Programului USAID Conținutul paginii nu reflectă neapărat opinia Agenției Statelor Unite pentru Dezvoltare Internațională sau a Guvernului SUA. Serviciul electronic public "PARTICIP" se încadrează în strategia guvernamentală de implementare a guvernării electronice