ADAUGĂ SAU RĂSPUNDE LA COMENTARIU

1800 caractere


Adauga un fisier (doc, docx,xls,xlsx, pptx, pdf) Maxim 2 MB

Babalici Tatiana

09.01.2020, 11:59

REGULAMENTUL privind evaluarea și notarea rezultatelor învățării, promovarea și absolvirea în învățământul primar şi secundar CAPITOLUL II. EVALUAREA ŞI NOTAREA ELEVILOR. CALCULAREA MEDIILOR SEMESTRIALE/ANUALE/GENERALE Secțiunea a 1-a Tipuri și metode de evaluare 15. La aplicarea evaluărilor sumative cadrele didactice sunt responsabile de elaborarea instrumentelor de evaluare: matricea de specificație (pentru evaluările în baza testelor docimologice), conținutul probei de evaluare, baremul de corectare, schema de convertire a punctajului în note ceea ce contravine ordinului nr.1467 din 12.11.19 cu privire la aprobarea modificărilor și completărilor a Nomenclatorului tipurilor de documentație școlară și rapoarte în învățământul general documentul nr.6 pentru cadrele didactice unde este omisă matricea de specificație. Să se țină cont de prevederile actelor legislative noi apărute. Să se elaboreze la nivel național testele sumative însoțite de toate instrumentele necesare.

Preteca Tatiana

08.01.2020, 15:56

Capitolul II, secțiunea 1, punctul 20: Directorul adjunct responsabil de procesul instructiv va elabora și va monitoriza lunar, orarul evaluărilor sumative în vederea neadmiterii desfășurării a două probe de evaluare într-o zi la aceeași clasă. Atunci se poate de precizat - Câte evaluări sumative se permite de a desfășura într-o săptămână la aceeași clasă?

Lascu Aliona

05.01.2020, 22:13

1) Conform Capitolululu II, secțiunea IV, art.66 promovarea elevilor din clasele V-VIII se realizează indiferent de rezultatele anuale obținute la disciplinele de studii, iar conform art.95 elevii corigenți sunt promovaţi în următoarea clasă doar după susţinerea corigenţei, conform art.97 , în general , dacă elevul are mai mult de trei discipline medii mai mici ca 5 sunt declarați repetenți și nu sunt promovați în altă clasă. Este o contradicție. Propunem să fie revăzute articolele, pentru a evita confuzii și neclarități.
2) Propunem să fie exlusă noțiunea de repetent și corigent pentru elevii ciclului gimnazial. Să fie promovați toți elevii, indiferent de medile pe care le obține elevul.Toate notele să fie considerate note de promovare.
3) De ce în unele situații media se calulează cu rotunjire, în altele fără rotunjire?
4) Capitolul II, secțiunea II, art.34, 35 sunt și pentru elevii din ciclul liceal ?

morozovschi valentina

05.01.2020, 21:21

Sectiunea 4: Art. 66. Promovarea elevilor din clasele V-VIII se realizează indiferent de rezultatele anuale obținute la disciplinele de studii. Secțiunea III. Art. 93: Sunt promovați elevii care, la sfârșitul anului școlar, obțin cel puțin media anuală 5 la toate disciplinele de studii din Planul-cadru de învățământ conform profilului și clasei respective. Art. 95. Elevii din ciclul gimnazial, care în rezultatul învăţării au obţinut note medii anuale de la „1” la ”4” la 1- 3 discipline școlare sunt consideraţi corigenți. Elevii corigenți sunt promovaţi în următoarea clasă doar după susţinerea corigenţei, conform deciziei Consiliului profesoral și ordinului directorului instituției. 96. Elevii amânați care nu promovează corigența/ diferența de program, în termenii stabiliți sunt considerați, prin decizia Consiliului profesoral, corigenți. 97. Elevii din ciclul gimnazial, care în rezultatul învăţării au obţinut note medii anuale de la „1” la ”4” la mai mult de trei discipline școlare sunt consideraţi repetenţi, conform deciziei Consiliului profesoral din instituţie, şi nu sunt promovaţi în următoarea clasă.
Conform art. 66 toti elevii din clasele V-VIII sunt promovați indiferent de rezultatele anuale, de unde apare noțiunea de repetent, corigent,, amânat?
Care articol este corect formulat?

Vasilache Grigore

05.01.2020, 17:35

Pentru ciclul gimnazial propun ca mediile semestriale şi anuale să fie calculate prin rotungire pînă la ăntregi:
52. În ciclul gimnazial, media semestrială la toate disciplinele de studii este media aritmetică a notelor/calificativelor curente, obținute pe parcursul semestrului calculată până la întreg, cu rotunjire.

Morari Marina

03.01.2020, 17:10

Un Regulament bine conceput. Propun să fie specificate trei forme de evaluare inițială – scrisă, orală și practică (și nu doar scrisă și orală) în Capitolul II, punctul 12, pagina 3. Astfel, va fi asigurată abordarea evaluării în temeiul principiului validității și fiabilității, precum este prescris și în punctul 25 (în continuarea documentului). La disciplinele din aria curriculară Arte probele scrisă și orală nu permit realizarea unei evaluări valide. Mult succes!

Vasile Bas

02.01.2020, 17:48

Propun:
De omis notiunea de repetent. Art.97 - de exclus.

Vasile Bas

02.01.2020, 17:44

Propun:
Elevii din clasele a IX-a, care pana la data de 25 mai n-au sustinut corigentele din anul curent si din anii precedenti nu sunt admisi la examene si vor primi din partea administratiei institutiei un certificat ce confirma faptul ca a frecventat scoala si tabelul de note. (Modelul certificatului sa fie elaborat de catre MECC)

Vasile Bas

02.01.2020, 17:35

Sectiunea 4: Art. 66. Promovarea elevilor din clasele V-VIII se realizează indiferent de rezultatele anuale obținute la disciplinele de studii.
Capitolul III: 95. Elevii din ciclul gimnazial, care în rezultatul învăţării au obţinut note medii anuale de la „1” la ”4” la 1- 3 discipline școlare sunt consideraţi corigenți. Elevii corigenți sunt promovaţi în următoarea clasă doar după susţinerea corigenţei, conform deciziei Consiliului profesoral și ordinului directorului instituției. 96. Elevii amânați care nu promovează corigența/ diferența de program, în termenii stabiliți sunt considerați, prin decizia Consiliului profesoral, corigenți. 97. Elevii din ciclul gimnazial, care în rezultatul învăţării au obţinut note medii anuale de la „1” la ”4” la mai mult de trei discipline școlare sunt consideraţi repetenţi, conform deciziei Consiliului profesoral din instituţie, şi nu sunt promovaţi în următoarea clasă.

Intrebarea!!! Care Articol este corect scris???

Vasile Bas

02.01.2020, 17:17

Sectiunea 5
66. Promovarea elevilor din clasele V-VIII se realizează indiferent de rezultatele anuale obținute la disciplinele de studii.
- si daca elevul ajunge in clasa a IX, dar are corigente din anii precedenti atunci cum procedam?

Portalul a fost realizate cu sprijinul Programului USAID Conținutul paginii nu reflectă neapărat opinia Agenției Statelor Unite pentru Dezvoltare Internațională sau a Guvernului SUA. Serviciul electronic public "PARTICIP" se încadrează în strategia guvernamentală de implementare a guvernării electronice