ADAUGĂ SAU RĂSPUNDE LA COMENTARIU

1800 caractere


Adauga un fisier (doc, docx,xls,xlsx, pptx, pdf) Maxim 2 MB

Puscasu Vlad

31.07.2019, 23:23

si cati euro cash ti-au platit sa scri asa minciuni?

Puscasu Vlad

31.07.2019, 23:20

BEBELUS omorat de vaccinuri la SOROCA, cica nu e genocid medical( cica nu a fost)

Plahotniuc a fost ok, cu toate crimele sale nu-i asa? Doamna Nemerenco, se aude?

https://www.youtube.com/watch?v=t9X6ISjm-p0

Puscasu Vlad

31.07.2019, 23:17

INSULINA STRIM: 100.000 de victime> Cica nu e GENOCID MEDICAL in Moldova
TRAFICUL DE ORGANE: NICULINA BULAT e trimisa de la un spital la altul, fara un rinichi, i se refuza transfuzia de sange, dializa la peste 4 spitale si moare.

Se spune: NU E GENOCID MEDICAL. Mor pacienti pe holurile spitale: NU E GENOCID MEDICAL.

Mor mamele in maternitati ca la spitalul nr 1 , pe capete: NU e genocid medical.

Fratilor, cand va veti trezi odata?
Doamna Nemerenco, unde sunteti? A venit domnul Emanuel Ungureanu sau Vlad Voiculescu la Chisinau?

sau au revenit KGB-istii din Turcia ai lui Erdogan? ca sa stim o treaba. Vrem expertiza, foarte bine, se poate, dar sa o stim si noi.

Puscasu Vlad

31.07.2019, 23:14

Bagati la puscarie traficantii astia de organe fratilor.

Ce Justitie e in Moldova asta? cu 3 miliarde de dolari disparuti din banci?

toti acesti nemernici trebuie sa dispara. Iar cei vinovati la puscarie

Doamna ALA NEMERENCO intelegeti foarte bine: OAMENII NU SUNT PROSTI! si daca vreti curatenie in sistemul medical, incepeti si maturati gunoiul de sub covor. Ca e prea mult Gunoi KGB-ist in Moldova, de la VORONIN incoace.

Ca pe vremea URSS nu existau asemenea vaccinuri criminiale, cu niste reactii adverse de te ingrozesti in zilele de astazi

Puscasu Vlad

31.07.2019, 23:09

Sa OMORI paralizezi distrugi UN POPOR INTREG este ceva normal astazi.

Insulina STRIM a disparut din MOLDOVA, s-a evaporat

A lasat in urma peste 80 de cadavre, 2000 de bolnavi in stadiu final si 100.000 de victime imbolnavite si mai tare

Dar totul e OK.

NU E GENOCID MEDICAL. E ceva considerat a fi normal in Moldova!

Puscasu Vlad

31.07.2019, 23:04

STERILITATE
DECES
PARALIZIE CEREBRALA
DISTRUGEREA CICLULUI MENSTRUAL
APARITIA LEZIUNILOR CUTANATE

DISTRUGEREA PIELII
DISTRUGEREA SI ATROFIEREA CREIERULUI la fete

Si dupa acest vaccin contra fetitelor VIRGINE
urmeaza Vaccinul impotriva baietilor Virgini!

Care sa nu mai faca atati copii
si sa crape neamul nostru!

Puscasu Vlad

31.07.2019, 23:02

ANATOLIE MELNIC un batran bosorog
si ALEXEI CEBAN au interes direct sa va vanda putina otrava

sa va STERILIZATI nepoatele, copilele
sa mai paralizeze cerebral niste moldovence
sa CRAPE natalitatea in Moldova
sa avem NOI PACIENTI

care aduc NOI BANI si venituri
UN PACIENT SANATOS, ESTE UN CLIENT PIERDUT!

Puscasu Vlad

31.07.2019, 22:58

o sa dormi bine noaptea cu peste 20.000 de cadavre in dulap dupa o ,,cariera,, de succes medicala

Puscasu Vlad

31.07.2019, 22:57

te-au platit si pe tine cu 10 centi companiile farmaceutice sa scrii minciuni

Puscasu Vlad

31.07.2019, 22:56

om batran, chiar nu ti-e frica ca azi maine o sa mori de batranete si o sa platesti pentru crimele tale?

Puscasu Vlad

31.07.2019, 22:56

ti-au aruncat 10 centi ca sa minti oamenii, si sa-i duci in mormant nemernicule.

Puscasu Vlad

31.07.2019, 22:55

esti prea politicos. Aici avem de-a face cu teroristi medicali.

Puscasu Vlad

31.07.2019, 22:54

vaccineaza-o pe ma-ta si pe sora-ta. Si pe nevasta-ta! nemernicule

Puscasu Vlad

31.07.2019, 22:53

ALEXEI CEBAN este platit cu 10.000 de dolari pe luna de catre companii farmaceutice ca sa MINTA,
SA MINTA
SA MINTA
si sa va omoare.

Puscasu Vlad

31.07.2019, 22:52

acest vaccin criminal contine VIRUSI cancerigeni, provoaca STERILITATE DECES, si cel mai des PARALIZIE CEREBRALA

Puscasu Vlad

31.07.2019, 22:51

Acest vaccin terorist este INTERZIS in JAPONIA AMERICA(Multe state) este denuntat in Anglia,

este inexistent in zeci de tari africane,
este inexistent in India China,
doar prostii din EUROPA trebuie sa moara si sa-si sterilizeze copiii !

Ceban Alexei

31.07.2019, 15:37

Iarăși duceți lumea în eroare, dvs interpretați greșit rezultatele statistice!!! În primul rând dvs vorbiți despre Gardasil 9, vaccinul protejează împotriva a 9 tulpini HPV cu o eficacitate foarte mare de peste 96% înainte de lansare în programe de imunizări!!! Ultimele studii demonstrează că vaccinul Gardasil 9 are o eficacitate de aproape 100%.
În Republica Moldova este implementat vaccinul Gardasil 4 care protejează de 4 tulpini, 16 și 18 responsabile mai mul de 70% din cancerele de col uterin și 6 și 11 - responsabile de peste 90% din condiloamele genitale. Toată informația pe care ați postat-o este din studiile clinice până a fi vaccinul inclus în calendarul Australiei, SUA, Marei Britanice adică din 2006. Chiar și atunci vaccinul a demonstrat o eficacitate de peste 96%, următoarele rezultate:
1) eficacitatea Gardasil împotriva CIN 1 determinată de HPV 6, 11, 16, 18 a fost de 95,9% (IÎ 95%: 91,4; 98,4),
2) eficacitatea Gardasil împotriva CIN (1, 2, 3) sau AIS determinate de HPV 6, 11, 16, 18 a fost de 96,0% (IÎ 95%: 92,3; 98,2),
3) eficacitatea Gardasil împotriva VIN 2/3 şi VaIN 2/3 determinate de HPV 6, 11, 16, 18 a fost de 100% (IÎ 95%: 67,2; 100), respectiv de 100% (IÎ 95%: 55,4; 100),
4) eficacitatea Gardasil împotriva verucilor genitale determinate de HPV 6, 11, 16, 18 a fost de 99,0% (IÎ 95%: 96,2; 99,9).
https://mediately.co/ro/drugs/T21KnmY73JIOfZjyk4xn5SLv5CA/gardasil-0-5ml-doza-susp-inj-in-seringa-preumpluta#pharmacodynamic
Agenția Europeană a Medicamentului: https://www.ema.europa.eu/en/documents/scientific-discussion/gardasil-epar-scientific-discussion_en.pdf
Acum peste 13 de ani de la implementare în programele naționale acest vaccinu a demonstrat în numeroase studii științifice că reduce semnificativ infecțiile provocate de HPV care duc la cancerul de col uterin, condiloame genitate, cancer orofaringian, etc. https://www.bmj.com/content/365/bmj.l1161
De sigur și poziția OMS pentru vaccinul HPV: http://ansp.md/wp-content/uploads/2017/10/Pozitia_OMS_vaccinul-anti-HPV.pdf

djambav

31.07.2019, 15:08

Informații din surse oficial nedubioase:
Diane Medved Harper is a professor in the Department of Family Medicine at the University of Michigan. Her area of expertise is human papillomavirus (HPV) and the diseases associated with it, as well as colposcopy, and she was the principal investigator of the clinical trials of Gardasil and Cervarix, vaccines against HPV.[6]

Harper has stated that the vaccine has been overpromoted.
"Ninety-five percent of women who are infected with HPV never, ever get cervical cancer," she says. "It seemed very odd to be mandating something for which 95 percent of infections never amount to anything." Sursa: https://www.npr.org/2011/09/19/140543977/hpv-vaccine-the-science-behind-the-controversy?t=1564574590643

In a July 2013 interview, she stated that she advocates personal choice and an individualized approach to HPV vaccination, saying that she provides "a balanced picture to my patients and their families and am not at all upset if they refuse the vaccine, especially at younger ages."

She also said that Gardasil DOESN'T LAST LONG ENOUGH to prevent cervical cancer and that there are some harms associated with it.

Sursa: https://en.wikipedia.org/wiki/Diane_Harper

djambav

31.07.2019, 15:08

Informații din surse oficial nedubioase:
Diane Medved Harper is a professor in the Department of Family Medicine at the University of Michigan. Her area of expertise is human papillomavirus (HPV) and the diseases associated with it, as well as colposcopy, and she was the principal investigator of the clinical trials of Gardasil and Cervarix, vaccines against HPV.[6]

Harper has stated that the vaccine has been overpromoted.
"Ninety-five percent of women who are infected with HPV never, ever get cervical cancer," she says. "It seemed very odd to be mandating something for which 95 percent of infections never amount to anything." Sursa: https://www.npr.org/2011/09/19/140543977/hpv-vaccine-the-science-behind-the-controversy?t=1564574590643

In a July 2013 interview, she stated that she advocates personal choice and an individualized approach to HPV vaccination, saying that she provides "a balanced picture to my patients and their families and am not at all upset if they refuse the vaccine, especially at younger ages."

She also said that Gardasil DOESN'T LAST LONG ENOUGH to prevent cervical cancer and that there are some harms associated with it.

Sursa: https://en.wikipedia.org/wiki/Diane_Harper

djambav

31.07.2019, 14:47

Din prospect:
La femei cu vârsta de 16 până la 26 ani (N=20541), eficacitatea împotriva CIN 2/3, AIS sau neoplasmului cervical determinate de HPV tipurile 16 și 18 a fost de 98,2% (IÎ 95%: 93,5; 99,8), pe baza unei perioade de monitorizare de până la 4 ani (mediana 3,6 ani); eficacitatea împotriva afecțiunilor determinate de HPV tipurile 6, 11, 16 sau 18 a fost de 96,0% (IÎ 95%: 92,3; 98,2) pentru
CIN sau AIS, 100% (IÎ 95%: 67,2; 100) pentru VIN 2/3, 100% (IÎ 95%: 55,4; 100) pentru VaIN 2/3 și
99,0% (IÎ 95%: 96,2; 99,9) pentru veruci genitale.

Comentariu :
"Eficacitatea" vaccinului anti-HPV nu reprezintă rata apariției afecțiunilor HPV la nevaccinați față de cei vaccinați, ceea ce ar trebui să fie eficiența vaccinului față de lipsa acestuia, ci reprezintă doar rata neaparitiei de afecțiuni HPV după vaccinare.
Adică, conform informației din prospect reiese că 1,8% femei între 16-26 ani au făcut intr-o perioadă de 4 ani după vaccin CIN 2/3 și AIS sau neoplasm cervical la tipurile 16 și 18 de HPV; 4% au făcut AIS sau CIN la HPV 6, 11, 16 sau 18; 1% au făcut veruci genitale.
Și toate astea într-o perioadă de maxim 4 ani după vaccinare contra tulpinilor de HPV din vaccin.

Respectiv prospectul spune clar că nu există studii clinice, statistică care să indice rata de îmbolnăvire cu afecțiuni HPV la femei nevaccinate între 16-26 ani monitorizate timp de 4 ani de zile pt ca să poată face comparativ o analiză de eficiență reală a vaccinării.

Adică informația despre beneficiile vaccinului anti-HPV din prospect nu sunt decît ABUREALĂ.

djambav

31.07.2019, 14:46

Din prospectul GARDASIL:

https://mediately.co/ro/drugs/QvdOmR0ReScGcoghgvL8cRkwPuc/gardasil-9-susp-inj-in-seringa-preumpluta#pharmacodynamic

Studii clinice efectuate cu vaccinul Gardasil 9

Eficacitatea şi/sau imunogenitatea Gardasil 9 au fost evaluate în opt studii clinice. Studiile clinice care să evalueze eficacitatea Gardasil 9 comparativ cu placebo nu au fost acceptabile deoarece vaccinarea HPV este recomandată şi implementată în numeroase ţări pentru a oferi protecţie împotriva infecţiei cu HPV şi a afecțiunilor cauzate de acesta.

Comentariu: Odată ce nu au fost acceptate studiile clinice comparative între cei vaccinați cu GARDASIL și cei din eșantionul cu placebo, adică cei nevaccinați, demonstrează faptul că NU A FOST DEMONSTRATĂ ÎN PRINCIPIU EFICIENȚA VACCINULUI GARDASIL.

djambav

31.07.2019, 14:42

Informații OFICIALE din prospectul producătorului GARDASIL:

https://mediately.co/ro/drugs/QvdOmR0ReScGcoghgvL8cRkwPuc/gardasil-9-susp-inj-in-seringa-preumpluta#indications
Selecția mai relevantă din prospectul Gardasil 9:

Ca în cazul oricărui vaccin, este posibil ca vaccinarea cu Gardasil 9 să nu asigure protecţia tuturor persoanelor vaccinate.

Vaccinul asigură protecţie numai împotriva afecțiunilor determinate de tipurile HPV din componenţa vaccinului (vezi pct. 5.1). De aceea, trebuie continuate măsurile de precauţie adecvate împotriva bolilor cu transmitere sexuală.

Vaccinarea nu este un substitut pentru examenul medical cervical periodic, de rutină. Deoarece niciun vaccin nu este 100% eficace, iar Gardasil 9 nu asigură protecţie împotriva tuturor tipurilor de HPV sau împotriva infecţiilor cu HPV existente la momentul vaccinării, examenul medical cervical periodic de rutină este extrem de important şi trebuie urmate recomandările locale.

Fertilitatea

Nu sunt disponibile date la om privind efectul Gardasil 9 asupra fertilităţii. Studiile la animale nu au evidenţiat efecte nocive asupra fertilităţii (vezi pct. 5.3).

Experienţa după punerea pe piaţă

Infecţii şi infestări: celulită la locul injectării.

Tulburări hematologice şi limfatice: purpură trombocitopenică idiopatică, limfadenopatie.

Tulburări ale sistemului imunitar: reacţii de hipersensibilitate incluzând reacţii anafilactice/anafilactoide, bronhospasm și urticarie.

Tulburări ale sistemului nervos: encefalomielită acută diseminată, sindrom Guillain-Barré, sincopă însoţită uneori de mişcări tonico-clonice.

Tulburări gastro-intestinale: vărsături.

Tulburări musculo-scheletice şi ale ţesutului conjunctiv: artralgie, mialgie.

Tulburări generale şi la nivelul locului de administrare: astenie, frisoane, stare generală de rău.

Proprietăți farmacodinamice

Similar vaccinului HPV-4, Gardasil 9 utilizează acelaşi sulfat hidroxifosfat amorf de aluminiu cu rol de adjuvant.

Studii clinice efectuate cu vaccinul Gardasil 9

Eficacitatea şi/sau imunogenitatea Gardasil 9 au fost evaluate în opt studii clinice. Studiile clinice care să evalueze eficacitatea Gardasil 9 comparativ cu placebo nu au fost acceptabile deoarece vaccinarea HPV este recomandată şi implementată în numeroase ţări pentru a oferi protecţie împotriva infecţiei cu HPV şi a afecțiunilor cauzate de acesta. [argument stupid. Asta înseamnă că nu există nici o dovadă clinică că vaccinarea anti-HPV este în genere eficientă sau nu în raport cu nevaccinarea]

Imunogenitate

Nu s-a determinat titrul minim al anticorpilor anti-HPV care conferă eficacitate protectivă.

Nu s-au efectuat studii la femei cu vârsta peste 26 ani.

djambav

31.07.2019, 14:40

CATEGORIC ÎMPOTRIVA VACCINĂRII CU GARDASIL!!!

http://www.cuvantul-ortodox.ro/recomandari/cercetator-vaccin-anti-hpv-gardasil-cervarix-periculoase-adhd-boala-inventata/

Dr. Diane Harper a fost cercetatorul principal în dezvoltarea de vaccinuri umane cu virusul papilloma, Gardasil și Cervarix. Ea este ultima care a luat atitudine şi a pus sub semnul întrebării siguranța și eficacitatea acestor vaccinuri.

Ea a făcut anunțul la a 4-a Conferință Internaționala publică pentru vaccinare, care a avut loc în Reston, Virginia, între 02-04 octombrie 2009.

Discursul ei ar fi trebuit să promoveze vaccinurile Gardasil și Cervarix , dar în schimb ea s-a întors public împotriva şefilor ei corporatişti.

Dr. Harper a explicat în prezentarea sa că vaccinurile sunt puțin probabil să aibă vreun efect asupra ratei de cancer de col uterin. De fapt, 70% din toate infecţiile H.P.V. se rezolvă fără tratament, într-un an, iar procentul se ridică la peste 90% în doi ani. Harper a menţionat, de asemenea şi aspectele legate de siguranță.

Toate studiile de vaccinuri s-au făcut pe copii cu vârste de începând cu 15 ani, în ciuda faptului că în acest moment ele sunt comercializate pe piaţă pentru copii de cca 9 ani. Până în prezent, 15.037 fete au raportat efecte secundare negative doar de la Gardasil

La momentul în care s-a scris acest articol, sunt cunoscute oficial cazurile a 44 de fete care au decedat de la aceste vaccinuri. Reacțiile adverse raportate includ Sindromul Guillian Barre (paralizie ce dureaza ani de zile sau devine permanentă – uneori cauzând sufocare), lupus, convulsii, cheaguri de sânge şi inflamarea creierului. Părinții nu sunt în mod normal informaţi despre aceste riscuri.

Dr. Harper, dezvoltatoarea vaccinului, a susținut că vorbeşte deschis, astfel încât să poată dormi liniştită noaptea.

“Aproximativ opt din fiecare zece femei active sexual vor avea HPV la un moment dat din viața lor. În mod normal, nu există simptome, iar în 98 la sută din cazuri, se curăţă singur. Dar, în acele cazuri în care acesta nu dispare și nu este tratat, acesta poate duce la formarea de celulele pre-canceroase, care pot dezvolta un cancer de col uterin “- Dr. Diane Harper

De fapt, nu există nici o dovadă reală că vaccinul poate preveni orice cancer. De la propriile mărturisiri ale producătorilor, vaccinul funcţioneaza doar pe 4 tulpini din 40 pentru o boală venerică specifică, care dispare de la sine într-o perioada relativ scurtă, astfel şansa de a ajuta, de fapt, individul, este aproximativ aceeaşi cu şansa de a fi lovit de un meteorit.

De ce fetele de nouă ani au nevoie de vaccinuri pentru boli venerice extrem de rare pe care sistemul imunitar, de obicei, le rezolvă, oricum?

djambav

31.07.2019, 14:38

Persoana vaccinată nu e scutită să fie purtătorul agentului patogen. Așa că nu mai aberați. Voi documentați-vă, agenților de vînzări brașoave.

djambav

31.07.2019, 14:35

Dumneata ești agent de vînzări a vaccinului Gardasil către Guvernul RM? Răspunsurile tale, extrem de insistente, de parcă vaccinul este un panaceu, trezește semne de întrebare.

Ceban Alexei

31.07.2019, 13:34

Sunt niște afirmații false, vă rog să accesați paginile oficiale ale autoritățile de sănătate din aceste țări și nu pagini de știri false.
Este publicat pe pagina oficială a Centrului European de Prevenire și Control al Bolilor (ECDC) toate calendarele de vaccinare din Europa.
Franța și Spania vaccinează cu anti HPV!!!
https://vaccine-schedule.ecdc.europa.eu/Scheduler/ByDisease?SelectedDiseaseId=38&SelectedCountryIdByDisease=-1
Ce ține de Japonia, aceasta doar a amânat vaccinarea pe 2 luni până la investigarea cazurilor, care până la urmă nu au fost dovedite a fi din cauza vaccinării! Japonia vaccinează contra HPV, această vaccinare este recomandată de autorități. Pentru acest lucru Organizația Mondială a Sănătății a criticat dur acest pas al autorităților de sănătate, citez: ”Există acum studii ample de siguranță a vaccinului acumulate care includ mai multe milioane de persoane și care compară riscurile pentru o gamă largă de rezultate ale sănătății în subiecții vaccinați și nevaccinați și nu există date care să sugereze probleme legate de siguranța acestui vaccin", a declarat în iunie 2017 Comitetul consultativ mondial al privind siguranța vaccinurilor. http://www.who.int/vaccine_safety/committee/topics/hpv/June_2017/en/

Patrascu Serghei

31.07.2019, 12:02

Guvernul japonez a suspendat recomandarea de vaccinare în 2013. În Franța s‑a luat această decizie încă din 2010. La fel s‑a întâmplat și în Spania. Oare de ce? De ce la noi acest vaccin dubios trebuie să fie obligatoriu? Sunt pentru aceea ca cel mult sa fie optional!

Melnic Anatolie

31.07.2019, 09:13

Pentru cei care sunt contra si răspândesc informaţii false despre vaccinul HPV. Da, fiecare are dreptul la opinie, dar ar fi bine ca opinia sa aibă argumentare ştiinţifică şi bazată pe fapte reale. Credeţi ca autorităţile politice si medicale din 86 state ale lumii, inclusiv 25 din Uniunea Europeană, care au inclus vaccinarea conta Papilomavirusului uman în calendarele naţionale de imunizări, sunt iresponsabile faţă de sănătatea populaţiei? Faptul că în fiecare zi în ţară se depistează o nouă femeie cu cancer de col uterin şi la fiecare 3 zile una decedează din cazul acestei maladii nu va deranjează, deoarece nu se întâmplă cu cei apropiaţi. Apăraţi drepturile copiilor, dar nu consideraţi că ei în primul rând au dreptul la sănătate şi viaţă, iar părinţii sunt datori să le asigure acest drept. Întrebaţi femeile infectate cu un tip de HPV cum pleacă în Franţa şi procură la preţul de 300 EURO per doză 3 doze de vaccin HPV 9 –valent, pentru a se proteja de celelalte 8, contra cărora astăzi există vaccin. Ştiţi oare că autorităţile din Canada procură vaccin HPV 9 –valent la preţul de 90 dolari per doză şi oferă vaccinare gratuită pentru protejarea maximal astăzi posibilă a femeilor faţă de cancerul de col uterin? Sciţi mituri despre reacţiile postvaccinale din cele scornite pe unde-va. În realitate în anii 2018 – 2019 în ţara noastră cu 2 doze de vaccin HPV au fost vaccinate 19 605 fetiţe şi în anii 2010 – 2011 cu 3 doze peste 7 000, fiind înregistrat doar un caz de leşin de frică faţă de injecţie. Frica de vaccinare şi injecţii este mult inspirată de publicaţiile falsificate despre reacţiile post imunizare promovate de dvs. Vârsta vaccinării, dozele sunt minuţios studiate şi verificate de savanţi competenţi înainte de punerea vaccinului în utilizare, aprobate de Organizaţia Mondială a Sănătăţii, scopul existenţei cărei e destinat protecţiei sănătăţii şi prelungirii vieţii. Nu rataţi şansa de a proteja sănătatea şi viaţa prin vaccinare. Obligativitatea vaccinării nu înseamnă că vaccinarea va fi efectuată forţat. Obligativitatea se referă în primul rând la autorităţile competente pentru a asigura necesităţile ţării cu vaccin, prestatorilor de serviciile respective pentru a le promova şi acorda. Acordul informat rămâne în vigoare şi fără el nimeni nu va administra vaccinul forţat.

Iunac Dmitri

30.07.2019, 15:45

Calea sexuală este principală cale de transmitere HPV, dar nu unica. Inainte sa faceti careva afirmatii „stiintifice” - informati-va. Dar mai bine sa comentati domeniile in care va specializati (daca aveti vreo specialitate in genere)

Cobzaru Anatol

30.07.2019, 11:44

FALS. "Reducere de 89% la neoplazia cervicală intraepitelială (CIN)" nu demonstrează nimic util, deoarece CIN 1 doar în 1% de cazuri se agravează pînă la cancer! Neoplaziile trec singure de la sine și fără careva vaccinări. Prevenirea ANUME A CANCERULUI nu a fost demonstrată în nici un singur caz!

Cobzaru Anatol

30.07.2019, 11:27

Același video fără necesitatea procurării unui abonament pe privesc.eu
https://www.youtube.com/watch?v=x06v6wiQhb4
Conferința de presă cu tema: „Gardasil. Vaccinare obligatorie. Pro şi contra”

Cobzaru Anatol

30.07.2019, 10:31

Conferința de presă organizată de Un grup de părinți și reprezentanți ai ONG-urilor cu tema „Gardasil. Vaccinare obligatorie. Pro și contra”

https://www.privesc.eu/Arhiva/88022/Conferinta-de-presa-organizata-de-Un-grup-de-parinti-si-reprezentanti-ai-ONG-urilor-cu-tema--Gardasil--Vaccinare-obligatorie--Pro-si-contra-

Suntem contra vaccinării cu Gardasil obligatorii!

Sîrbu Ana

29.07.2019, 18:31

Aflând atât de multe istorii despre cancerul de col uterin, am realizat cât de important și necesar este acest vaccin.
Este important să mai înțelegem că viața noastră poate fi salvată, din timp.
Evident, sunt pro vaccin HPV.

Tzoi Dr.

29.07.2019, 18:28

Sunt absolut pro vaccinarea anti HPV.
În calitate de medic de familie prin informarea oamenilor sper să reușim să aducem la cunoștința oamenilor importanța și rolul acestui vaccin în prevenirea unui tip de cancer foarta agresiv, și anume cancer de col uterin.

Ceban Alexei

29.07.2019, 17:40

Vaccinarea împotriva HPV reduce drastic șansele de a dezvolta cancerul de col uterin și condiloamele genitale.
În urma unui studiu solid din Scoția au fost supuse studiului 138692 de fete și femei. În rezultat sa demonstrat că în comparație cu femeile nevaccinate născute în 1988, femeile vaccinate cu vaccinul anti HPV născute în 1995 și 1996 au prezentat o reducere de 89% la neoplazia cervicală intraepitelială (CIN). Acesta este un rezultat uimitor privind eficacitatea acestui vaccin și impactul asupra sănătății publice.
„Prevalence of cervical disease at age 20 after immunisation with bivalent HPV vaccine at age 12-13 in Scotland: retrospective population study”
Atașat sursa: https://www.bmj.com/content/365/bmj.l1161
De asemenea și alte studii privind vaccinarea anti HPV.
„Association of prior HPV vaccination with reduced preterm birth: A population based study.”
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/29174108
„Primary Ovarian Insufficiency and Adolescent Vaccination”
https://pediatrics.aappublications.org/content/142/3/e20180943
„The Effect of Vaccination against Human Papillomavirus on Fecundability”
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/28881394

Cobzaru Anatol

29.07.2019, 17:19

Alexei Ceban, personal pentru mine autoritatea Organizației Mondiale a Sănătății a căzut la 0 după ce homosexualitatea a fost eliminată din rîndul bolilor psihice. Dar răspunzînd strict la temă: propun un articol-sinteză a mai multor publicații științifice care demonstrează inutilitatea și efectele nocive a vaccinului anti-HPV https://amantonio.livejournal.com/23035.html

Steinberg Adelina

29.07.2019, 17:06

Vaccinul contra papilomavirusului uman NU PREVINE cancerul colului uterin!

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/22188159
”clinical trials show no evidence that HPV vaccination can protect against cervical cancer”

Sunt contra acestul vaccin inutil, iar după unele surse chiar și primejdios! Cu atît mai mult sunt contra faptului ca el să fie obligatoriu!

Ceban Alexei

29.07.2019, 16:31

Atuorul Gayle DeLong nu este un om de știință în științe medicale: microbiologie, epidemiologie, sănătate publică, imunologie sau orice alt domeniu al sănătății. DeLong a analizat simplu ratele natalității pentru femei 25-29 de la 2007 până în 2015. Mai mulți oameni de știință au declarat că studiul are o metodologie cu foarte multe erori, începând cu eșantionul și terminând cu confounders (factorii de confuzie). Un astfel de studiu ar trebui să aibă niște loturi bine definite, minim pentru cazuri și controale sau vaccinate și nevaccinate.
Acest studiu are drept scop dezinformarea populației privind eficacitatea și siguranța vaccinului anti HPV. Îmi pare foarte rău că nu luați în calcul studiile unde este demonstrată siguranța și eficaciitatea după standardele de aur. Aici puteți accesa poziția Organizației Mondiale a Sănătății în limba română și rusă cu referință la toate studiile efectuate.
http://ansp.md/wp-content/uploads/2017/10/Pozitia_OMS_vaccinul-anti-HPV.pdf

Marcela Gomoja

29.07.2019, 16:13

Pro vaccinării contra HPV!

Cobzaru Anatol

29.07.2019, 15:31

În Los Angeles, sunt școli private (unde învățămîntul costă pînă la 25 000 dolari pe an) cu o rată de vaccinare de sub 20%.
Astfel se dărîmă mitul precum oamenii cu poziție anti-vaccin sunt persoane sărace, înapoiate și fără studii.
Părinții înstăriți și chibzuiți știu pericolele vaccinării.
https://www.latimes.com/opinion/opinion-la/la-oe-shapiro-schools-and-vaccination-rates-20130811-story.html

Chiriac Larisa

29.07.2019, 15:30

Da! Sunt pentru vaccinarea contra HPV! Permiteți generațiilor viitoare să fie protejate de o maladie groaznică ca Cancerul de col uterin.

grier lilia

29.07.2019, 15:29

Desigur PRO vaccinare! Mă bucură faptul ca mamele vor avea posibilitatea sa isi vaccineze fetitele gratuit,si sa nu se infrunte cu aceasta maladie!!!

corjan olesea

29.07.2019, 15:10

Sustin si eu vaccinarea contra Papilomavirus. Sunt pentru parerea medicilor specialisti in domeniu ...nu a birfelor de pe internet

Cobzaru Anatol

29.07.2019, 14:42

HPV se transmite pe cale sexuală. Dacă ești persoană monogamă și fidelă, atunci probabilitatea de molipsire este strict egală cu 0. Ce au aici drepturile altor persoane? Vorbiți aberații.

Cobzaru Anatol

29.07.2019, 14:33

Oamenii resping ”o posibilitate unicală” de a se întilni cu gravele reacții adverse posibile (plină este rețeaua globală de istorisirile părinților despre soarta fetițelor vaccinate).

Probabilitatea de 0,003% de a nimeri în rîndul celor decedați din cauza cancerului colului uteril și probabilitatea de 25% de a deveni steril
https://www.news-medical.net/news/20180824/HPV-vaccine-carries-2525-chance-of-lifelong-sterilization-study-finds.aspx

Pentru orice om adecvat alegerea este evidentă! Iar pentru restul - decizia vă aparține. Însă nu aveți dreptul să obligați pe alții!

E inadmisibilă obligativitatea vaccinării, nu suntem într-un lagăr de concentrare!

Cobzaru Anatol

29.07.2019, 14:26

FALS.

https://www.news-medical.net/news/20180824/HPV-vaccine-carries-2525-chance-of-lifelong-sterilization-study-finds.aspx

Pe lîngă inferitilitate, acțiuni patogene sunt provotate și de sărurile de aluminiu din vaccin. https://amantonio.livejournal.com/22440.html

Cine dorește să se vaccineze - decizia îi aparție. E ABSOLUT INADMISIBIL ca vaccinarea să fie obligatorie.

Gaisan Nicolai

29.07.2019, 14:09

Mă miră faptul opunerii vaccinării contra papilomei virusului uman. Poate sunt dur în apreciere, însă nu înțeleg oamenii care resping o posibilitate unicală de a se proteja de o maladie groaznică incurabilă. La ziua de azi vaccinarea este o soluție unică cost eficientă de prevenire a maladiilor fatale (variola – de mult uitată, poliomielită – rar întîlnită în lume, lichidată la noi în țară, hepatita virală B și altele). Lucrez 35 de ani în medicină, monitorizez zeci de mii copii vaccinați anual, conform Programului Național, contra diferitor maladii și pot marca înafara beneficiilor n-am întîlnit careva acțiuni negative asupra sănătății beneficiarilor de vaccinări.
Ați uitat de epidemie de difterie din Republica Moldova din anii 90 a secolului trecut, soldată cu zeci de decese din toată țara – epidemie a fost stopată și lichidată datorite vaccinării suplimentare a populației.
E de menționat, că începînd cu aul 1995, cînd a fost întrodus vaccinul contra hepatitei virele B, atunci copii vaccinați cotra HVB, actualii părinți, n-ați făcut boala și ați redus riscul infectării copiilor voștri.
Mă adresez utilizatorilor Fasebuc, mai accesați și saiturile oficiale a le organizațiilor internaționale, care monitorizează situația epidemiologică în lume prin diferite maladii prevenibile prin vaccinări și o să înțelegeți mai bine despre eficacitatea vaccinărilor.
Trebuie să cunoașteți, că sunt țări din lume care vaccinează nu numai fetițele da și băieții de mai mulți ani contra virusului papilomei umane, reușind astfel reducerea considerabilă a cazurilor de cancer colului uterin la femei.
În acest context obligațiunea statului este de a implementa metode noi contemporane de prevenire a bolilor transmisibile, lizînd unele drepturi condiționate în favoarea celui necondiționat – dreptul la sănătate, care este stipulat în legislația Republicii Moldova.

Iunac Dmitri

29.07.2019, 13:41

Transplant de organe afectează o singură persoană. O persoană nevaccinată prezintă risc de infectare a mai multor persoane. Dreptul Dvs de alegere și libertatea Dvs se termină acolo unde incep drepturlie unei alte persoane, care tot are drept la sănătate. Dar fiți buni și nu încălcați drepturile altora.

Vladimir Nahaba

29.07.2019, 13:40

Desigur sustin vaccinarea contra tipurilor oncogene de Papilomavirus.

Iunac Dmitri

29.07.2019, 13:35

Скажите пожалуйста, кто вы по образованию, и откуда скопировали этот текст?

Iunac Dmitri

29.07.2019, 13:28

Если бы медицина была сферой услуг - точно так же как любой человек без образования может работать официантом - так любой мог бы стать врачом без нужды тратить на учебу десятки лет. В ресторане - можете спорить с официантом что вы хотите, а что нет. В больнице вас не обслуживают, а оказывают помощь. Делайте разницу, и пусть каждый занимается тем, на что учился. Не берите на себя слишком много, ради вашего же здоровья и здоровья ваших детей.

Iunac Dmitri

29.07.2019, 12:58

Desigur PRO vaccinare! Trist este faptul că mulți oameni cred mai degrabă „zvonuri” fără nici o dovadă, decât să intrebe specialiștii din domeniu. Atâta timp cât persoană nu are contraindicații - este absolut necesară obligativitatea vaccinării. Ar trebui să fie o poziție civică. Drepturile personale n-ar trebui să afecteze drepturile altora. Nu toți vor să se vaccineze, dar cand o persoană este infectată de o altă persoană - deja dați vina unii pe ceilalți, și până la urmă - pe medicii. În loc să vă conduceți de sfaturi medicilor și să trăiți mai calitativ și mai sănătos.

Balan Greta

29.07.2019, 12:30

Sunt pentru vaccinare! Cancerul de col uterin este o boală ce poate afecta femeile de orice vârstă şi reprezintă a doua cauză de cancer la femeile sub varsta de 45 de ani din întreaga lume. Doar în anul 2018 în RM, circa 360 de femei au fost depistate cu cancer de col uterin, dintre care 160 au decedat de această maladie. Este o tragedie astăzi, să avem femei care mor din cauza unei maladii, care poate fi prevenită. Prevenirea este percepută greșit de unii, ca o nevoie a medicului sau ca un moft. Prevenția în general, cum este și în cazul vaccinului anti-HPV, este mai puțin costisitoare, mai puțin dureroasă și economisește foarte mult timp și suferință.

gutu veaceslav

29.07.2019, 12:27

Sunt pentru implementarea vaccinului anti HPV. Anual in RM se inregistreaza in jur de 300 cazuri noi de cancer de col uterin, iar 170 femei pierd lupta cu aceasta maladie. TRAGIC! Vaccinarea cu vaccinul anti HPV, poate combate favorabil aceste statistici. Mobilizarea si constientizarea parintilor este esentiala nu doar prin a-si vaccina fetitele, dar si prin promovarea acestui vaccin in cazul in care cunosc persoane care refuza sau inca sunt reticenti fata de acest vaccin, un lucru normal la un moment dat deoarece nu toti paritii au studii medicale ca sa poate percepe mai usor importanta vaccinarii. Vaccinarea trebuie sa fie obligatorie. Mai bine prevenim decat sa regretam !!!!!!

Ceban Alexei

29.07.2019, 12:20

Vaccinurile anti-HPV nu afectează fertilitatea. Până la licenţierea primului vaccin anti-HPV în 2006, studiile clinice, la fel ca și monitorizarea siguranţei acestora după introducerea vaccinurilor, au confir-mat că vaccinul nu cauzează probleme reproductive la femei. De fapt, vaccinul anti-HPV, din contra, contribuie la protecţia fertilităţii prevenind leziunile cervicale pre-canceroase și cancerul de col uterin. Tratamentul chirurgical al leziunilor cervicale pre-canceroase poate cauza o naștere prematură și pierderea sarcinii, iar terapia administrată în cancerul cervical (înlăturarea colului uterin sau uterului, chimioterapia și/sau iradierea) cauzează sterilitate la femei.

Țapu Livia

29.07.2019, 12:01

Cei care au măcar un pic de cunoștințe generale, nu zic neapărat medicale, știu care este beneficiul și fiabilitatea vaccinării, inclusiv contra HPV. Vaccinarea este o măsură de prevenire care reduce morbiditatea (îmbolnăvirea) și mortalitatea (decese) în urma unor boli care pot fi prevenite, se reduc respectiv și cheltuielile economice pentru tratarea acestor bolnavi, care ulterior nu pot lucra și nu pot contribui astfel la economia statului. Prevenirea ne costă mult mai puțin, decât tratarea bolilor. Toți adepții ne-vaccinării, a căror sursă de informație sunt niște blog-uri dubioase și vorbe aiurea de pe stradă, ar trebui dintâi să se informeze din surse științifice, dar nu să dezinformeze pe cei din jur. Nimeni nu impune vaccinarea dacă există contraindicații, dar dacă copilul/persoana este sănătoasă efectele adverse sunt minore și foarte rare. Un pic de febră după vaccinare nu poate fi un motiv pentru a refuza vaccinarea... Despre sterilitate nici nu vorbesc, nu există studii științifice reale care să demonstreze acest fapt, în schimb există statistica cancerelor de col uterin și infertilităților în urma acestuia, cancer care poate fi aproape în totalitate prevenit. Faceți concluziile potrivite, bazându-vă pe informații veridice, dar nu credeți în teoria complotului...

Croitoru Catalina

29.07.2019, 11:32

Consider necesară vaccinarea contra infecției cu Papilomavirusul uman și mă bucur că părinții care înțeleg pericolul cancerului de col uterin vor avea posibilitatea gratuită să-și protejeze fetele de această maladie.

Cobzaru Anatol

29.07.2019, 11:29

NU! Sunt categoric IMPOTRIVA OBLIGATIVITATII vaccinarii. Sa fie benevol. Sunt banuieli rezonabile precum ca acest vaccin are ca efect advers - sterilitatea fetitelor!

RATA VADIM

29.07.2019, 11:28

Sunt pro vaccinare anti HPV!!!Cancerul de col uterin în Republica Moldova reprezintă o problemă de sănătatea publică, fiind una dintre cele mai frecvente forme de cancer diagnosticate în rândul femeilor. Vaccinul contra Papilomavirus uman este cea mai eficientă metodă de prevenire a cancerului de col uterin, totodată vaccinul nu poate cauza maladia întrucât nu conține viruși vii.

Turcan Laura

29.07.2019, 10:59

Da! Sunt pentru vaccinarea contra HPV! Vaccinurile anti-HPV vizează cele mai frecvent răspândite și periculoase tipuri de HPV. Vaccinul oferă protecţie maximă împotriva tipurilor de virus ce cauzează 70 - 90% din cazurile de cancer cervical la toate vârstele. Reducerea rapidă cu până la 90% a infecţiilor cu HPV și verucilor genitale la adolescente și tinere a fost demonstrată prin studii efectuate în Australia, Belgia, Germania, Suedia, Regatul Unit, Statele Unite ale Americii și Noua Zeelandă. Vaccinarea anti-HPV exercită un impact clar asupra reducerii răspândirii infecţiei cu HPV, astfel, actualmente, vaccinarea anti-HPV a fost introdusă în calendarul imunizărilor de rutină în 71 de ţări.

Turcan Laura

29.07.2019, 10:58

Da! Sunt pentru vaccinarea contra HPV! Vaccinurile anti-HPV vizează cele mai frecvent răspândite și periculoase tipuri de HPV. Vaccinul oferă protecţie maximă împotriva tipurilor de virus ce cauzează 70 - 90% din cazurile de cancer cervical la toate vârstele. Reducerea rapidă cu până la 90% a infecţiilor cu HPV și verucilor genitale la adolescente și tinere a fost demonstrată prin studii efectuate în Australia, Belgia, Germania, Suedia, Regatul Unit, Statele Unite ale Americii și Noua Zeelandă. Vaccinarea anti-HPV exercită un impact clar asupra reducerii răspândirii infecţiei cu HPV, astfel, actualmente, vaccinarea anti-HPV a fost introdusă în calendarul imunizărilor de rutină în 71 de ţări.

Turcan Laura

29.07.2019, 10:58

Da! Sunt pentru vaccinarea contra HPV! Vaccinurile anti-HPV vizează cele mai frecvent răspândite și periculoase tipuri de HPV. Vaccinul oferă protecţie maximă împotriva tipurilor de virus ce cauzează 70 - 90% din cazurile de cancer cervical la toate vârstele. Reducerea rapidă cu până la 90% a infecţiilor cu HPV și verucilor genitale la adolescente și tinere a fost demonstrată prin studii efectuate în Australia, Belgia, Germania, Suedia, Regatul Unit, Statele Unite ale Americii și Noua Zeelandă. Vaccinarea anti-HPV exercită un impact clar asupra reducerii răspândirii infecţiei cu HPV, astfel, actualmente, vaccinarea anti-HPV a fost introdusă în calendarul imunizărilor de rutină în 71 de ţări.

Basarabeasca CMP

29.07.2019, 10:55

Sunt pro vaccinare anti HPV!!! Din propria experienta cunosc cate vieti pot fi salvate prin vaccinare. Faptul ca vaccinul HPV va fi obligatoriu nu va restrictiona dreptul parintilor de a lua decizia responsabila sa-l accepte sau nu! Este nevoie sa avem o sansa pentru prevenirea mai eficienta a infectiei cu HPV!

Druc Alina

29.07.2019, 10:44

”La finele anului 2018 vaccinurile date au fost implementate în 86 țări ale lumii... Vaccinarea contra infecției cu Papilomavirusul uman este implementată în toate cele 28 state membre ale Uniunii Europene, inclusiv în 25 în calendarele naționale de imunizări.”
Mereu când avem diferite probleme de orice nivel și domeniu, facem referire de fiecare dată la statele membre ale Uniunii Europene și subliniem faptul că acolo se respectă și se prețuiește viața cetățeanului.
De ce acum nu ne gândim în același mod?

Busuioc Ecaterina

29.07.2019, 10:06

Pro vaccinare anti HPV!!!
De ce?
Pentru a preveni infecția cu HPV care determină apariția cancerului de col uterin. Cancerul de col uterin este cea de-a doua formă de cancer care afectează femeile cu vârsta între 15 și 44 de ani, după cancerul de sân.

Birca Andrei

28.07.2019, 16:44

nu sunt de acord cu vaccinarea obligatorie

Badan Sergiu

28.07.2019, 14:18

Alexei Ceban, nimeni nimeni nu vrea sa-ti ingerzica sa te vaccinezi. Suntem pentrua ni se permite sa nu ne vaccinam. Iti dam libertatra sa te vaccinezi dar suntem impotriva ca cineva sa ne ia libertatea sa nu ne vaccinam.

Ceban Alexei

27.07.2019, 19:00

Pentru cei care doresc să afle mai multe informații și răspunsuri privind vaccinarea anti HPV, accesați
http://ansp.md/wp-content/uploads/2017/12/intrebari-si-rapunsuri.pdf

Ceban Alexei

27.07.2019, 18:38

Pentru cei care doresc să afle mai multe informații și răspunsuri privind vaccinarea anti HPV, accesați
http://ansp.md/wp-content/uploads/2017/12/intrebari-si-rapunsuri.pdf

Ceban Alexei

27.07.2019, 18:36

Pentru introducerea vaccinului împotriva infecțților provocate de Papilomavirusul uman. În timp ce se decide implementarea acestui vaccin, deja mai multe state merg cu pași fermi spre eliminarea cancerului de col uterin implementând acest vaccin deja de 13 ani!!!!
Organizația Mondială a Sănătății elaborează strategia globală pentru eliminarea cancerului de col uterin, iar vaccinarea anti HPV este principalul instrument în diminuarea cazurilor și deceselor. Doar la noi în țară decedează circa 170 femei anual, chiar e puțin pentru o societate ce vrea să se dezvolte?????

catea Catea

27.07.2019, 00:32

Мы, родители, хотим сами принимать решения за здоровье НАШЕГО РЕБЁНКА. Медицина это сфера услуг.

veverita victor

26.07.2019, 22:28

Categoric contra.Omul trebuie sa aiba drept de a alege.

Alex Vitalie Bugaian

26.07.2019, 16:34

Suntem împotriva abuzurilor guvernului asupra libertății de a alege a oamenilor din R. Moldova. Noul guvern abia s-a instaurat că și începe să forțeze nota...Maia Sandu rugăm mai puține politici globaliste in R. Moldova, nu ne faceți să vă facem să plecați mai devreme. Doamne Ajută!

Rijii Igori

26.07.2019, 16:21

Я категорически против прививки от ВПЧ!
- Несмотря на то, что вакцина от ВПЧ позиционируется как прививка от рака шейки матки, на сегодняшний день она не предотвратила ни один случай рака, не говоря уже о предотвращении смерти от рака.
- Польза от этой прививки в долгосрочном плане основана на теоретических предположениях, а не на исследованиях. (Никак не установлено, что иммунитет будет длиться десятки лет).
- Побочные эффекты от нее включают конвульсии, паралич, синдром Гийена-Барре, поперечный миелит, неврит лицевого нерва, анафилактический шок, тромбоз глубоких вен, синдром хронической усталости, рак шейки матки и смерть.
- В развитых странах больше людей страдают от серьезных побочных эффектов от ВПЧ прививки, чем умирают от рака шейки матки. Хотя это сравнение не совсем корректное, следует помнить, что эта прививка делается детям, и поэтому даже если бы вакцина была очень эффективна, и предотвращала бы все 70% случаев рака от ВПЧ 16 и 18, этот рак появился бы лишь через несколько десятков лет. Стоит ли менять теоретический риск рака шейки матки в 50 лет, на практический риск пожизненного паралича, аутоиммунной болезни или смерти в 9 лет?

Dy Diana

26.07.2019, 12:31

Categoric impotriva ! Nimeni, absolut nimeni nu ma va obliga sa-mi vaccinez copilul ! Sunt contra vaccinarii !

Maria Birca

26.07.2019, 11:49

Ne aflam mai ceva ca in fosta Uniune Sovietica, cind omul nu avea drept la cuvint si la viziunea proprie!De ce drag Guvern si Minister al Sanatatii, va asumati atita responsabilitate pe sanatatea cetateanului,oare nu va este frica sa omoriti sarmanul popor,cu deciziile voaste negindite si mai ales neaccepate de cetatenii acestei tari?!Contra ,contra si iar contra! Daca doriti sa faceti experimente incepeti de la Guvern ,dar nu cu mica generatie care este in crestere ,in caz ca treceti voi cu brio dupa vaccinare ,i-mi dau acordul!

))) (((

26.07.2019, 00:09

Contra...apa calda...sapun ..mincare sanatoasa...aer curat..curatenie in gradinite si scoli!!!impotriva vaccinarilor..de ce copii vaccinati is mai bolnaviciosi ca cei nevaccinati!!vaccinati politicienii-s'or mai rări

Ceban Inga

25.07.2019, 23:35

O lege impotriva propriului popor! consecintele careia nu le suporta nimeni altii decit parintii. Prin OBLIGATIVITATEA acestei legi noi cetatenii suntem privati de dreptul de exprimare benevola a consimtamintului sau refuzului interventiei medicale, dreptul la libera alegere, la gindire si actiune.Referitor la virusul HPV care nu provoaca epidemii, nu exista nici un rationament de a fi obligatoriu. In final ca propuneri ar fi: modificarea legii prin oferirea statutului de libera alegere (neobligatorie); alta propunere ar fi implimentarea proiectelor de profilaxie (decit banii sa fie investiti in preparate dubioase).

Patrasco Alina

25.07.2019, 22:46

Vaccinarea este un act medical,iar orice act medical nu poate fi obligatoriu,asa cum transplantul de organe(persoana data este intrebata daca este de acord sau nu cu transplantul).Dece bagati vaccinele astea pe git oamenilor.Sunt foarte multe lucruri care trebuie sa le faceti in tara,dar voi ce faceti.?Cumva se molipsete cineva de cancer de coluterin?Va bateti joc de copilasi.

DE INFORMARE CENTRU INDEPENDENT

25.07.2019, 22:27

„Orice ființă umană are dreptul la viață, la libertate și la securitatea persoanei sale” Art. 3 din Declarația Universală a Drepturilor Omului, O.N.U.

Laura

25.07.2019, 21:15

Categoric IMPOTRIVA! Cine poate fi de acord in mod OBLIGATORIU sa ii fie injectate substante chimice copilului sau?! Obligatoriu poate sa fie doar intr-un LAGAR DE CONCENTRARE sau intr-o TARA TOTALITARISTA. Exista o multime de dovezi precum ca vaccinarea slabeste imunitatea si are consecinte grave asupra sanatatii. De ce oare guvernantii tin atat de mult sa distruga natiunea?

Ковальский Александр

25.07.2019, 15:41

Прежде, чем утвердить эту прививку в качестве обязательной, властям необходимо признать существование побочных эффектов и указать, кто будет отвечать за них и какие будут компенсации пострадавшим детям и родителям.

Ковальский Александр

25.07.2019, 15:41

Прежде, чем утвердить эту прививку в качестве обязательной, властям необходимо признать существование побочных эффектов и указать, кто будет отвечать за них и какие будут компенсации пострадавшим детям и родителям.

Oprea Silvia

25.07.2019, 14:49

Sunt categoric impotriva obligativitatii, e foarte dubios vaccinul si multe tari dezvoltate au renuntat la el.Cine crede in acest vaccin este dreptul fiecaruia sa se vaccineze,dar e absolut inacceptabil sa fim obligati sa-l facem.Si nu cred ca daca ar fi vorba sa ne vaccinam noi maturii, am fi acceptat obligativitatea,pacat ca drepturile copiilor in cazul dat nu functioneaza...

Savenco Ana

25.07.2019, 14:47

De ce ar trebui sa fie vaccinare obligatorie pentru HPV daca se transmite doar pe cale sexuală si nici măcar nu protejează împotriva tuturor tulpinilor acestui virus?noi nu suntem vite. Avem dreptul la libera alegere și îndeosebi este reponsabilitatea parintelui de a decide ce e bine si ce consideră ca e rău pentru copilul său. Faceți dezbateri publice cu părinții. Nu obligativităț
ii!

Salagor Cezar

25.07.2019, 12:07

Potrivit legii cu privire la drepturile și responsabilitățile pacientului, am dreptul la informaţii exhaustive cu privire la propria sănătate, metodele de diagnostic, tratament şi recuperare, profilaxie, precum şi la riscul potenţial şi eficienţa terapeutică a acestora. Totodată, avem dreptul la opinie medicală alternativă și primirea recomandărilor altor specialişti. Iată de ce cetățenii au dreptul să-și exprime benevol consimţămîntul sau refuzul la intervenţie medicală.
Orice tentativă de obligare de acest fel reprezintă o încălcare flagrantă și violentă a drepturilor omului, o ingerință brutală.
În Japonia au organziat comisii ministeriale, după care nu au mai recomandat acest vaccin, ca urmare a efectelor adverse deosebit de grave despre care a scris presa niponă.
(https://www.japantimes.co.jp/news/2013/06/15/national/cervix-vaccine-issues-trigger-health-notice/)
Nu există niciun motiv de a obliga părinții să-și vaccineze fetițele de la 10 ani cu așa ceva. Este un act criminal.
Nu există niciun raționament în acest proiect, decât unul de business.
Cei care i-au astăzi decizii trebuie să înțeleagă că se vor transforma în călăi dacă vor pune în aplicare aceste legi draconice îndreptate contra propriului popor!

Burca Oleg

25.07.2019, 12:06

Mai bine ați avea grijă să fie apă caldă, canalizare și săpun în școli și grădinițe.
În loc de cauze vă luptați cu efectele.
Incompetență totală.

DE INFORMARE CENTRU INDEPENDENT

25.07.2019, 08:57

Domnilor guvernanți, dacă tot vreți bine poporului, de ce nu faceti dezbateri publice să ascultați părerile oamenilor. Este timpul ca înaintea să dați nastere unei legi, să ascultați poporul, că ei v-au ales.

патрашко сергей

24.07.2019, 17:20

Nu suntem de acord cu vaccinarea OBLIGATORIE, de-ar veni mai repede urmatoarele alegeri, deja voi sti pe cine sa NU aleg.

патрашко сергей

24.07.2019, 17:20

Nu suntem de acord cu vaccinarea OBLIGATORIE, de-ar veni mai repede urmatoarele alegeri, deja voi sti pe cine sa NU aleg.

Badan Sergiu

23.07.2019, 14:15

Silvia Palamarciuc, ce pericol il reprezinta copiii nevaccinati cu hpv pentru cei vaccinati?

Palamarciuc Silvia

23.07.2019, 09:47

Da!!!
Va fi acceptat cu greu de către societate, mai ales în contextul anti-campaniilor de vaccinare! Dar dacă se va argumenta corect, suficient și țintit, se va ajunge, sper, la nivelul necesar de conștientizare. Într-un ceas bun!

Palamarciuc Silvia

23.07.2019, 09:45

Da!!!
Va fi acceptat cu greu de către societate, mai ales în contextul anti-campaniilor de vaccinare! Dar dacă se va argumenta corect, suficient și țintit, se va ajunge, sper, la nivelul necesar de conștientizare. Într-un ceas bun!

Braguta Ina

22.07.2019, 23:49

CATEGORIC SUNT CONTRA !!!! SA SE VACCINEZE INTAI MINISTERUL CU TOATE RUDELE PUBLIC APOI SA OBLIGE CEEA CE VOR EI !!!! NU,NU,NU OBLIGATIVITATII,NU SUNTEM SUPUSII LOR

22.07.2019, 19:44

Acest vaccin nu poate fi obligatoriu, deoarece infecțiile cu virusul papiloma de obicei dispar în cîteva luni fără nici un tratament și aproximativ în 90% de cazuri infecția din organism se elimină pe parcursul a 2 ani. Acest virus nu provoacă epidemii și persoana infectată nu prezintă pericol pentru societate.

Palagniuc Alina

22.07.2019, 18:09

Nu sunt de acord,suntem o țară democrată, ave m dreptul să alegem,nu suntem vite ca să impuneți ceva împotriva voinței noastre.
..

Racu Octavian

22.07.2019, 14:02

E o încălcare flagrantă a drepturilor omului și o amenințare la securitatea demografică a țării.

Racu Octavian

22.07.2019, 14:02

E o încălcare flagrantă a drepturilor omului și o amenințare la securitatea demografică a țării.

Badan Sergiu

21.07.2019, 21:39

Grija obligatorie seamănă cu dragostea cu de-a sila. Nu aveți dreptul să mă obligați să injectez gardasil copiilor mei. Vă dau voie să-l injectați copiilor voștri în schimb, și vouă personal.

Ворона Чекнутая

20.07.2019, 20:49

Categoric contra!!! Nu! Nu! Nu! .... administratile politicienilor si nu copiilor!

Ciubrei Eugenia

19.07.2019, 22:25

Fiecare alege cum vrea, de ce ar trebui sa ma oblige cineva sa administrez un medicament impotriva vointei mele? Contra!!!

Portalul a fost realizate cu sprijinul Programului USAID Conținutul paginii nu reflectă neapărat opinia Agenției Statelor Unite pentru Dezvoltare Internațională sau a Guvernului SUA. Serviciul electronic public "PARTICIP" se încadrează în strategia guvernamentală de implementare a guvernării electronice