ADAUGĂ SAU RĂSPUNDE LA COMENTARIU

1800 caractere


Adauga un fisier (doc, docx,xls,xlsx, pptx, pdf) Maxim 2 MB

Gîlca Constantin

20.08.2018, 09:00

Contra

19.08.2018, 16:25

Contra

Galeru Natalia

18.08.2018, 16:17

Absolut împotriva acestei decizii. Astfel de hotarari ar trebui sa se ia cu minimum 6 luni inainte, ca omul de rând sa poata sa-și planifice eficient utilizarea acestei perioade de vacanta.

Vlas Cristian

18.08.2018, 12:23

O propunere proastă care nu ia în calcul formatul de lucru a unor instituții și companii care pierd din productivitate în zilele de sărbătoare. Nemaivorbind de profesorii care au nevoie de pregătiri pentru anul școlar.

18.08.2018, 12:15

Este o decizie fără argumente solide (in ce masura ”se consideră oportun” sau ”utilizărea optima de către salariaţi a zilelor de repaus şi de sărbătoare nelucrătoare”,aceasta cetățenii trebuie să decidă). Marea majoritate sunt împotrivă, deci, nu ar trebui aprobată!

Reilean Andrei

17.08.2018, 22:18

Contra. Trebuie să lucrăm

17.08.2018, 20:14

Contra

17.08.2018, 15:04

Va fi stopata activitatea mai multor agenti economici, ca si activitatea legata de export si imoport, ce va creia un sir de probleme!

17.08.2018, 15:01

Categoric contra!

Sîrbu Nicolae

17.08.2018, 14:37

Contra! Zilele de sâmbătă sunt și mai puțin productive. În general sunt prea multe zile de sărbătoare în calendarul nostru, trebuie de mai rărit.

17.08.2018, 12:00

Categoric contra!

Paladino K.

17.08.2018, 08:22

CONTRA !!!! CONTRA !!!!! CONTRA !!!! cine va sta cu copii mei școlari acasă,

pe 8.09; 29.09; și 27.10,???????????? ei doar nu v-or recupera aceste zile

deoarece și așa v-or sta acasă pe data de 28;29;30.08.2018 !!!!!!!!!!!!!

17.08.2018, 08:07

Contra.

16.08.2018, 23:17

categoric contra!!!

16.08.2018, 22:23

Categoric impotriva!

16.08.2018, 19:47

Sunt impotriva, deoarece da peste cap toate activitatile planificate. Astfel de decizii se iau cu minimum 6 luni inainte, ca omul sa poata sa planifice eficient utilizarea acestei perioade de mini-vacanta.

16.08.2018, 17:58

Categoric contra.

Григорьева Марина

16.08.2018, 16:50

Contra! Absolut, categoric contra! Сontra, nu numai eu, ci întregul nostru colectiv - 28 de persoane.

Revenco Ala

16.08.2018, 16:12

Contra, o multime de oameni in aceasta perioada trebuie sa lucreze, fie ca sa faca totaluri lunare, fie sa pregateasca rapoarte, fie sa asigure buna functionarea amultor institutii. Parlamentul si Guvernul oricum permanent se odihnesc, la fel ca si sindicatele!

16.08.2018, 15:54

Contra.

16.08.2018, 15:51

Pro!!!

16.08.2018, 15:51

Pro!!!

16.08.2018, 15:51

Pro!!!

Nicolo Ariano

16.08.2018, 15:22

nu imi pare, fiindca citesc toate absurditatile oamenilor si ma mira cat de limitata e o parte din populatie care sunt PRO la aceste 9 zile de vacanta prin diverse motive - ca odihna, ca de la sat, etc.
Si da sunt la serviciu doar ca gasesc timp sa ma expun, fara grija!

16.08.2018, 15:22

Contra!

16.08.2018, 14:58

Magar

16.08.2018, 14:53

nesimtitule tu ce nu ai cu ce sa te ocupi? dute si lucreaza da nu sta pe net si jigni utilizatorii, fiecare are parerea sa acest chestionar anume pentru asta si sa initiat, da nu pentru a comenta in forma sfidatoare opinia cuiva, comunist sau unionist imputit ce esti ca doar un comunist sau unionist isi impune ideile fara alternativi si compromisuri.
Lasa lumea in pace cu a comenta opiniile lor, fiecare are dreptul la libera exprimare un priincipiu constitutional fara limitari de genul tau tu ai inteles bai?

16.08.2018, 14:49

Ariano Nicolo da tie nu-ti pare nesimtitule ca cam mult ei in piept citind comentariile cauti tuturor sa le raspunzi, destul de jignitor tu cine esti bre ca sa iti permiti asa ceva fiecare are dreptul la opinie magarule, eu vad ca tu fiind aici cel mai activ ai mult timp liber, tu probabil nici nu esti angajat in cimpul muncii da te dai cu parerile.
Ti-ai facut public pozitia si gata, da tu nu tu esti un fel de provocator aici.

16.08.2018, 13:36

Sunt absolut contra la proiectul dat!!! Se exagereaza deja cu vacanta aceasta, mai mult faptul ca urmeaza a fi recuperate in zilele de wekeend.

16.08.2018, 12:20

Contra!

Nicolo Ariano

16.08.2018, 11:37

halal de asa persoana ca tine care are asa gandire!

Nicolo Ariano

16.08.2018, 11:35

halal de asa persoana ca tine care are asa gandire!

Nicolo Ariano

16.08.2018, 11:34

de cand in zilele de hram nu se lucreaza ? tu pe care lume traiesti ? adica daca e hram intr-o gaura a unui Raion, numit sat, atunci nu se lucreaza in toata Republica ? tu ai fost lovita la cap de soare.

Nicolo Ariano

16.08.2018, 11:33

26 august e duminica, inainte de a scrie si a posta, deschideti ochii mai bine!

Nicolo Ariano

16.08.2018, 11:32

intorci sau nu muntii pe tine nu trebuie sa te doara, daca nu ai un job si un scop in viata, imi pare rau de tine. Aici se discuta de persoane care muncesc toata saptamana si au 2 zile in wekend sa se odihneasca si sa isi planifice activitatile sale.

Nicolo Ariano

16.08.2018, 11:29

iti organizezi singura vacanta si pleci la Vadu lui Voda fara zile libere! ciocu mic

16.08.2018, 11:21

Imi imaginez ca intorci muntii la serviciu ))))). Vara e foarte potrivita pentru vacanta, sunt PENTRU ZILE LIBERE.

16.08.2018, 11:20

100% DE ACORD

16.08.2018, 11:19

CATEGORIC CONTRA!!!!!! ESTE O ABERATIE SA STAI 9 ZILE AIUREA, CA MAI APOI SA LE RECUPEREZI IN ZILELE DE WEEKEND!!! SPER SA NU RESPINS PROIECTUL DAT!!!!

16.08.2018, 11:15

Sunt pentru vacanta!

16.08.2018, 11:14

Cum sa hotarasti, daca nu se semneaza cereri pt citeva zile libere? Pleci la mare poate.. nu toti numai de conserve se tin.

Griniuc Maria

16.08.2018, 11:05

Stimati demnitari !
Dar de ce nu faceti referire si la articolul 95 din Codul Muncii, care prevede expres ca saptamana de munca nu trebuie sa depaseasca 40 de ore ?
Iar voi propuneti sa incalcati aceste prevederi de doua ori intr-o singura luna. Si apoi, cine a avut nevoie de aceste zile suplimentare de concediu a hotarat demult aceasta problema. De ce impuneti unei tari sa se odihneasca la comanda? Ori abia am scapat de obigatiuni bizare. NU ICALCATI Codul Muncii. Majoritatea angajatilor sunt categoric impotriva !!! Conserve reusesc sa faca si in 6 zile.

16.08.2018, 10:51

Pro

Teaca Inga

16.08.2018, 10:48

Contra

Teaca Inga

16.08.2018, 10:48

Contra

16.08.2018, 10:13

Dragi guvernanti! La cine va ginditi atunci cind faceti modificari de genul acesta in ultimul moment? Sunt facute o multime de programari la medicii specialisti. Oamenii sunt si asa nemultumiti, dar sa le mai spui ca li se amina programarea... Dar ce se intimpla in spitale atunci cint trebuie sa eliberezi medicamente sau produse alimentare pentru 10 zile inainte? Este ceva absurd!!! D-na ministru parca nu stiti cum se lucreaza in domeniu... Revoltator!!!

Strimbanu Angela

16.08.2018, 09:49

Absolut contra!!! Aceste lucruri se planifică cu mult timp înainte. Nu s-a aflat abia acum în ce zile vor fi aceste sărbători. Și apoi care se ocupă cu importul sau exportul vor fi nevoiți să-și stopeze activitatea, să-și modifice planurile, lucru care nu-i atât de ușor și deloc eficient. Cei care susțin această vacanța din motiv că vor avea mai mult timp ce făceau dacă nu se propunea vacanța? Planificați-vă eficient timpul ca să reușiți tot ce aveți de făcut. Să vrei vacanță pentru ca să ai timp de distracții? Degradăm, băieți și fete, degradăm!

bejan angela

16.08.2018, 09:43

CATEGORIC CONTRA!!!!! POATE ÎNCERCĂM SĂ LUCRĂM CIVILIZAT!!!! AVEM DEJA MAI MULTE SĂRBĂTORI DECÂT ZILE DE LUCRU PE AN!!!!

16.08.2018, 09:20

Categoric contra! În primul rînd la noi programările la medic de familie sunt deja făcute și pentru zilele de 28-30 august. În afara de acesta dacă medici de familie nu activează timp de 10 zile cine a se deservească pacienții - spitalul???? Dar ei și așa au de lucru. Chiar dacă și se fie medic de serviciu ( ca în zilele de sâmbătă ), dar laboratorul și alte servicii nu sunt în activitate, despre care calitate se vorbim.Dar în satele unde activează un singur medic sau o asistenta medicală -cum de procedat? Medicina nu poate să aibă așa ”vacanța”. Propun aprecierea despre zilele aceste libere de efectuat la alegerea colectivului.

Nicolo Ariano

16.08.2018, 09:17

dar toata vara, 3 luni ce au facut ? ce nu au putut pregati ? sau ca moldovanu - in ultima clipa lasa totul ? halal asa gandire proasta!

Nicolo Ariano

16.08.2018, 09:15

in wekend poti pregati copii de scoala, si dupa amiaza in fiecare zi, dar nu sa stai pe net si afara pana tarziu si fara grija de copii!

Nicolo Ariano

16.08.2018, 09:13

care productivitate ? munciti si nu plangeti atata!

Nicolo Ariano

16.08.2018, 09:11

savureaza mai bine cu o carte in mana si scrie corect, asta ar trebui sa faci. dar asa persoane lenese ca tine care sunt cu gandul doar la vacanta - halal de asa oameni!

Nicolo Ariano

16.08.2018, 09:10

cine esti tu sa zici ca productive sau nu ? esti la serviciu trebuie sa lucrezi, netinand cont ca e zi intre sarabatori, pentru asta esti platita, sa muncesti dar nu sa te gandesti ca nu e productiv de lucrat intre zile de sarbatoare. halal de asa persoane, de asta si traim asa, ca avem o mentalitate proasta asa ca a ta!

Nicolo Ariano

16.08.2018, 09:08

desteapta mai esti! pentru o taranca care nu vrea sa vina in oras de la sat de adaugat sarbatori ca pe urma populatia sa lucreze sambata! mda - mentalitate zero!

16.08.2018, 08:46

Cred ca o solutie ar fi ca aceste trei zile (28-30 august) sa fie libere dar fara recuperare. Ar fi impacate ambele tabere care sunt pro si contra.

Jicol Alexandru

16.08.2018, 06:51

initiativa nobila! o intrebare doar-oare nu se stia pe 1 iunie de exemplu ca 27 si 31 august vor fi luni si vineri respectiv? sau sa zicem ca 1 iunie e prea devreme, da poate se putea prevedea de pe 1 iulie......poate creati o comisie care sa faca astfel de prevederi. Am in vedere ca daca se prevedea de pe 1 iulie cum vor pica anu ista 27 si 31 august si ne-ati fi acordat zile libere...poate apucam si noi niste vacante, da asa-"multumim". Bagati-va undeva zilele libere-ne descurcam si fara ele...

15.08.2018, 22:42

Cei care au nevoie de vacanta,pot sa-si ia din cont propriy,si mai ales care vacanta,cu asa salarii? Contra si iar contra

15.08.2018, 22:37

Categoric,contra, deloc nu vreau sa lucrez simbetele, ajung si 3 zile odihna,3 lucru e chiar ideal,oricum simbata trebuie sa iau copiluk la servici apoi,scolile nu vor lucra

stas Babush

15.08.2018, 21:42

Categoric contra. Cine are nevoie de odihnă - are concediu.

Nadejda Spatari

15.08.2018, 21:30

Deacord în totalitate, nu vad sensul sa vin în oraş pentru 3 zile la serviciu şi apoi iaraşi să plec la ţară, pentru alte 3 zile. Oricum de sarbatori nu ai dorinţă de luctu.

15.08.2018, 21:28

Sunt contra

15.08.2018, 21:12

Nu e bine deloc ce se propune. Vara e timpul concediilor, pentru ce mai avem nevoe de alte concedii tot vara? Multi, care intr-adevar au aceasta necesitate din timp si-au rezervat aceste zile. Si apoi, de ce asa in graba? Asta se face din timp, daca doriti sa aveti grija de oameni.

15.08.2018, 20:38

Sunt contra. Sa lucrez simbetele nu e deloc productiv, sase zile lucratoare e obositor pentru angajati.

15.08.2018, 19:17

Sunt pro!Zilele intre sărbători nu vor fi productive! Cu atât mai mult ca in multe localități din republica pe 28 este hram și nu se v-a lucra, iar zilele de hram de lege sunt numite ca NELUCRATOARE! Așa că e rațional sa fie declarată mini-vacanta!

15.08.2018, 19:06

Categoric contra

15.08.2018, 18:29

contra! Nu e ok sa ai ulterior 3 saptamani cu 6 zile de munca, in weekend urmand sa nu reusesti nimic. unde mai pui ca scolile si gradinitile pentru copii nu vor functiona. Cine va sta cu copii acasa in acele zile de sambata, Ministerul sanatatii, muncii si protectiei solciale?

G Diana

15.08.2018, 17:53

CATEGORIC CONTRA!

G Diana

15.08.2018, 17:43

CATEGORIC CONTRA!

G Diana

15.08.2018, 17:40

CATEGORIC CONTRA!

Uonescu Dan

15.08.2018, 17:38

Contra categoric, nu!

Maria Zghibanm

15.08.2018, 17:37

Nu sunt de acord!

bejenaru olesea

15.08.2018, 16:55

Susutin! Prefer sa savurez din mica vacnta pe timp cald de vara. Dar 3 simbete lucratoare la o distanta destul de mare intre ele nu consider o problema.

15.08.2018, 16:52

Contra

15.08.2018, 16:46

Categoric CONTRA!!! Este absolut ineficientă acordarea a 3 zile de odihnă suplimentare cu recuperare ulterioară!Eu înțeleg când cade într-o zi de joi sau marți și mai adaugi o zi liberă de luni sau de vineri, dar aici ....... Categoric NU

15.08.2018, 16:28

Nu sint de acord.

15.08.2018, 16:27

Multi cred ca Guvernul va da liber in legatura cu 26 aug., dar, cum am comentat mai devreme, cred ca va lua o decizie corecta, matura si inteleapta. Ar demonstra ca nu fac jocuri politice si nu vor accepta asemenea provocari.Altfel pierd mult din incredere.
Ar mai fi o varianta, cred una justa pt toti, idee propusa de mai multi:
zilele respective sa fie declarate LIBERE, farA recuperare. Asta chiar ar da +valoare!!!

15.08.2018, 16:20

Categoric CONTRA!!! Este absolut ineficientă acordarea a 3 zile de odihnă suplimentare cu recuperare ulterioară!Eu înțeleg când cade într-o zi de joi sau marți și mai adaugi o zi liberă de luni sau de vineri, dar aici ....... Categoric NU

15.08.2018, 15:59

Sunt în totalmente CONTRA! Cu mult sunt mai neproductive zilele de sîmbătă lucrate, avem dreptul să ne odihnim măcar 2 zile pe săptămînă, cum prevede și codul muncii. Întradevăr, cine are nevoie de vacanță, poate să-și ia concediu anual sau cont propriu. Două mini-vacanțe sunt îndeajuns, nu văd rostul de a fi considerate zilele de 28-30 august zile libere.

15.08.2018, 15:58

Absolut CONTRA, e foarte dificil să muncești 3 săptămâni cîte 6 zile pe săptămână. Cu toate că majoritatea sunt contra Guvernul nu v- a ține cont deoarece la mijloc este 26.08. Mijloace ieftine și dezgustătoare.

15.08.2018, 15:55

Categoric contra! NUUU recuperarilor in zilele de sambata!!! sunt suficiente si aceste doua mini-vacante care deja sunt stabilite prin lege! am citit comentariile anterioare si majoritatea sunt contra. Sper foarte mult ca se va tine cont si de parerea cetatenilor! In tarile europene zilele care se declara libere-sunt pur si simplu libere, fara careva recuperari. La noi in schimb se obisnuieste cu LIBERELE astea si dupa aia muncim ca caii 6 zile pe saptamana, si ca rezultat - productivitate zero!!!

15.08.2018, 15:55

Categoric contra! NUUU recuperarilor in zilele de sambata!!! sunt suficiente si aceste doua mini-vacante care deja sunt stabilite prin lege! am citit comentariile anterioare si majoritatea sunt contra. Sper foarte mult ca se va tine cont si de parerea cetatenilor! In tarile europene zilele care se declara libere-sunt pur si simplu libere, fara careva recuperari. La noi in schimb se obisnuieste cu LIBERELE astea si dupa aia muncim ca caii 6 zile pe saptamana, si ca rezultat - productivitate zero!!!

15.08.2018, 15:50

Categoric contra! NUUU recuperarilor in zilele de sambata!!! sunt suficiente si aceste doua mini-vacante care deja sunt stabilite prin lege! am citit comentariile anterioare si majoritatea sunt contra. Sper foarte mult ca se va tine cont si de parerea cetatenilor! In tarile europene zilele care se declara libere-sunt pur si simplu libere, fara careva recuperari. La noi in schimb se obisnuieste cu LIBERELE astea si dupa aia muncim ca caii 6 zile pe saptamana, si ca rezultat - productivitate zero!!!

15.08.2018, 15:36

CONTRA - in proiect se spune că în aceste zile este o productivitate scăzută a muncii, însă acest lucru se bazeaza doar pe declarații fara a aduce careva studii probante in acest sens, totodată nu se argumentează de ce simbata in opinia autorilor ar fi mai productive, or, in practica este demonstrat că lucrul în zilele de simbata este doar o pierdere de timp. In cazul când se doreste că acest lucru sa fie in beneficiul salariaților, faceți atunci zilele acestea sa fie libere dar FARA recuperare ulterioară, atunci eu cred-ca toți vor fi de acord. Încă un motiv de ce sunt CONTRA este faptul că personal simbata fac multe lucruri care nu reușesc in timpul săptămânii, merg la piata, fac cumparaturi, curățenie etc., Or, in cazul când lucrezi simbata îmi vine foarte complicat că sa reușesc să fac toate lucrurile planificate într-o singură zi Duminică. Un alt argument CONTRA este și faptul că odată cu bugetarii, zile libere vor avea și toate băncile, respectiv timp de o săptămână va fi un haos total, oamenii nu vor putea să-și achite facturile, sa primească transferuri de peste hotare, daca au cumpărat vre-un imobil nu-si vor putea înregistra dreptul de proprietate la ASP, in mare parte vor avea de suferit și cetățenii care lucrează în afara RM și vin pe câteva zile acasă să-și rezolve unele chestiuni.

15.08.2018, 15:34

Ati numarat sambetele recuperate si care or mai fi in afara de cele propuse?
Parca vrem sa fim mai civilizati.Dati macar cateva exemple de tari decente care practica asemenea manevre...Ori propuneti solutii pt parintii care trebuie sa-si lase copiii singuri acasa in zilele de recuperare.

15.08.2018, 15:29

Timp rece pe 8 septembrie, de exemplu? Pe 27 octombrie in f multe localitati e Hram, sarbatoarea Sf.Parascovia. Copii care stau acasa singuri?

Gleazna Sergiu

15.08.2018, 14:59

Nu este normal sa lucrezi 6 zile. Ministra poate va citi codul muncii care scrie ca nu se permite de lucrat mai mult de 40 ore pe saptamina!!!!! Si pina in prezent nui clar cum se calculeaza salariul pentru zilele recuperate!!!!! Cei ce sunt in vacanta vor pierde din salarii !!!!!!! Cei ce vor la odihna sasi ia zile libere sau din contul concediului!

15.08.2018, 14:54

NU sunt de acord!!!

15.08.2018, 14:53

PRO PRO PRO!!! O vacanta vara e intotdeauna binevenita! Pe timpul rece se poate de lucrat si mai mult! Dar consider ca proiectul trebuia facut nu cu 2-3 zile inainte. este nevoie de timp pentru a planifica o vacanta.

15.08.2018, 14:53

NU sunt de acord!!!

15.08.2018, 14:52

Contra!!!

15.08.2018, 14:52

Nu sunt de acord !

15.08.2018, 14:41

NU sunt de acord!!!

15.08.2018, 14:29

Contra!

15.08.2018, 14:26

Sunt contra!
Multe Primarii, institutii au proceduri de achizitii publice, au sedinte de judecata si alte sedinte planificate. In cazul dat, o data cu adoptarea zilelor de odihna se amina toate sedintele, va avea loc o activitate mai ingreunata a serviciilor publice. Solicit sa luati in considerare specificul activitatii din teritoriu si sa lasati zilele asa cum sunt.

15.08.2018, 14:26

Este foarte super ideia data și de aceea o susțin

15.08.2018, 14:26

Este foarte super ideia data și de aceea o susțin

15.08.2018, 14:22

Sunt CONTRA. 27 si 31 august, impreuna cu weekendurile, sunt suficiente zile pentru a ne odihni.Este foarte dificil si obositor de recuperat in zilele de sambata, cu 6 zile lucratoare in saptamana.

15.08.2018, 14:20

STIMATI CONCETATENI! OAMENI BUNI!
Haideti impreuna sa ridicam prestigiul tarii macar cu un nivel..sa nu mai rada lumea de noi ca avem atatea zile ,,libere`,impropriu spus, pt ca ele se recupereaza! Pt cei care au de pregatit copiii de scoala,atentie,aveti zilele:18,19 august,minivacanta 25,26,27 august,minivacanta 31,1,2 sept. Oare nu sunt suficiente, ori altefl nu-i pregateati??? Conservele mold le fac cu precadere toamna, dar pt cei mai harnici..vezi datele de mai sus. Ce eficienta au parintii la serviciu cand stau cu grija zilei de sambata in care copiii nu recupereaza, pentru ca ar fi culmea, nu?
Nu sunt de nici o ~culoare~ politica, DAR CRED CA GUVERNUL VA LUA O DECIZIE CORECTA. Multa pace si liniste doresc tuturor!

15.08.2018, 14:18

Sunt CATEGORIC CONTRA la astfel de iniţiative. Din punct de vedere economic este absolut ineficientă (intreruperea nejuatificată a regimului de lucru a instituţiilor, riscuri pentru continuitatea operaţională). Pentru oameni, 3 zile de odihna la costul a 3 saptamani cu regim de lucru extins, ceea ce nu mareste productivitatea sau eficacitatea... Cum a mai fost mentionat antetior, aceasta oportunitate poate usor fi realizata din contul zilelor de concediu!

15.08.2018, 14:17

PRO! se va primi un concediu-odihnă plăcută, cu atît mai mult că de la temperaturile înalte de afară scade și productivitatea muncii.

15.08.2018, 14:14

Pentru. Viaţa bate filmul, CNSM, în calitate de solicitant, este în cunoştinţă de cauză, iar în zilele „lucrătoare” între sărbători sunt total neproductive.

15.08.2018, 14:12

Conform calendarului avem 27 și 31 august sărbători. Care este marea ocazie de a nu lucra pe 28, 29 și 30 august??? Cine are nevoie de repaus, să îl ia din cont propriu. Pentru 2 zile de sărbătoare - plus 3 zile de odihnă. Stimați guvernanți, nu vă pare că cam mult stăm noi in repaus???

Șapoval Elena

15.08.2018, 14:07

CONTRA! Este inoportun pentru angajati, dar mai ales pentru mediul de afaceri.

15.08.2018, 14:05

TOTAL CONTRA!!!

15.08.2018, 13:59

Total aiurea aceasta propunere. Niste incompetenți doar ar putea să propună așa ceva, cărora nu le pasa nici de economia țării, nici de sănătatea oamenilor care trei sâmbete vor fi nevoiți să muncească. Prostie mai mare săptămână aceasta încă nu am auzit.

15.08.2018, 13:58

CONTRA! s-a demonstrat de fiecare data ca recuperarile de simbete ulterioare sunt ineficiente: program lucru formal si incomplet, unu este, altul nu-i si lipsirea tuturor de simbata in familie!
Cei cu intentii de concediu - odihna placuta!
N-as vrea sa fac aluzii la starea economica a tarii, dar noi trebuie sa muncim mult mai mult pentru a trai mai bine, in special la lucrul sezonier.
Da cu sindicatele care reflecta interesele lucratorilor - ...s-o lasam mai moale...

Popovici Raisa

15.08.2018, 13:51

Categoric CONTRA!!

min MAX

15.08.2018, 13:46

nici PRO nici CONTRA. Asemenea decizii trebuie adoptate la începutul anului dar nu în pripă. Ori în ianuarie poate nu se știa ce zile avem în august?!
Mai mult decât atât, sunt cu o săptămână înainte de „mini vacanță” și tot nu se știe daca o să fie zile libere sau nu! unde oare este logica?!

min MAX

15.08.2018, 13:42

nici PRO nici CONTRA. Asemenea decizii trebuie adoptate la începutul anului dar nu în pripă. Ori în ianuarie poate nu se știa ce zile avem în august?!
Mai mult decât atât, sunt cu o săptămână înainte de „mini vacanță” și tot nu se știe daca o să fie zile libere sau nu! unde oare este logica?!

15.08.2018, 13:38

Категорически против!

15.08.2018, 13:20

CONTRA !!! Numai in MD poti gasi oameni care sa taca si sa vina la lucru in zilele de weekend. Dar asta va fi pina la un anumit moment...pina nu se va face o greva a bugetarilor.. niciodata bugetari nu au fost intrebati daca vor sa vina la lucru simbata... ei fac numai pe placul lor ce vor..daca ar fi cind se va lucra o simbata sa nu iasa nimeni in semn de protest atunci ei vor intelege ca nu trebuie sa ia decizii pentru noi...

R Natalia

15.08.2018, 13:16

Sunt IMPOTRIVA acestei idei ca si toti cei pe care ii cunosc. Personal pentru zilele respective mi-am luat concediu fiindca am nevoie, dar nu vreau sa fiu obligata sa stau acasa o saptamina, ca apoi sa lucrez cite 6 zile din 7, cind deja la 5-a zi productivitatea este mult sub medie, de ziua 6 nici nu mai zic.

Stetco Ludmila

15.08.2018, 13:15

CONTRA!
Se exagereaza deja cu atatea vacante , partenerii de afaceri straini isi pun mari semne de intrebare...
Toata lumea lucreaza-noi hizurim,ca dupa si "sambetele lucratoare" sa le odihnim!
In asfel de mod franam afacerile ,stopam economia, si stingem lumina ...

Ciubotaru Victoria

15.08.2018, 13:09

Categoric NU. Doua saptamini cite trei zile de odihna, pe urma trei saptamini cite o zi de odihna. Categoric NU

15.08.2018, 13:09

Sint categoric impotriva! Si asa din 5 zile lucratoare ramin doar trei, ceea ce presupune ca volumul de munca preconizat pentru cinci zile va trebui indeplinit in trei zile. Astfel cum vom reusi??? Da, sint bucurosi cei care daca vin la servici lucreaza, daca nu - nu, dar noi restul ce facem? Noi la care volumul de munca nu depinde de prezenta fizica?

15.08.2018, 13:08

CONTRA!!! Cei din sistemul de învățământ în aceste zile fac ultimele pregătiri pentru noul an scolar, e absurdă această vacanță forțată.
Sunt contra să recuperez zilele de sâmbătă.

15.08.2018, 13:08

CONTRA!!! Cei din sistemul de învățământ în aceste zile fac ultimele pregătiri pentru noul an scolar, e absurdă această vacanță forțată.
Sunt contra să recuperez zilele de sâmbătă.

15.08.2018, 13:08

Contra. Perturbeaza activitatea institutiilor pe o perioada prea lunga.

15.08.2018, 12:43

NU VREM recuperări din zilele de sâmbătă.
Aș vrea să cred că se va ține cont de părerile oamenilor, dar din cîte imi dau seama e decis deja.
Ministerul Sănătății, Muncii și Protecției Sociale al Republicii Moldova să vină cu alte propuneri de gen majorări de salarii, pensii, alocații..
Da de astea ne-am săturat. Una-două și na-vă vacanță, într-un fel forțată.

15.08.2018, 12:43

CONTRA! Nu are nici o logică o astfel de propunere.

15.08.2018, 12:43

CONTRA! Nu are nici o logică o astfel de propunere.

15.08.2018, 12:43

CONTRA! Nu are nici o logică o astfel de propunere.

15.08.2018, 12:42

Categoric împotrivă, a calculat cineva impactul negativ asupra economiei.
În cazul producerii este catastrofal, cînd o parte de angajați nu se prezintă la locul de muncă. Ce fac întreprinderile, care au comenzi la export legat de timpul de livrare ...Totul trebuie planificat din timp la începutul anului, din acest motiv nici afacerile nu se dezvoltă, cînd guvernul peste noapte schimbă regulile de joc.
Personal dețin producere, angajații deja au fost în concedii, o parte de angajați au copii mici si nu se vor prezenta la muncă, vor pleca din concediu pe cont propriu, sîmbăta practic nimeni nu dorește să muncească și productivitatea ii mică. În așa caz stopezi producerea cel puțin pe o săptămînă.
Vrem creșterea bunăstătii țării, acordînd zile libere, nu se primește... știți cine lucreaza cele mai multe ore în an... Corea de Sud, Japonia, SUA. Cred ca nu mai avem ce comenta, de ce așa bine trăim... pentru că muncim mult. Sper ca guvernul să se trezească și să nu facă ce vrea poporul, dar ceea ce trebuie poporul să facă, pentru a avea un viitor decent.

Grigorița Ștefan

15.08.2018, 12:29

Două weekend-uri de 3 zile sunt mai mult decât suficiente!

Grigorița Ștefan

15.08.2018, 12:28

Citește atent comentariul.
O zi liberă de vineri sau de luni recuperabilă după o zi de joi sau înainte de o marți liberă este okay. (ai 3 zile de lucru în săptămână, ceea ce este bine)

Să trimiți țara la mare pe 9 zile nu este okay.

Moisei Elena

15.08.2018, 12:28

CONTRA!!!!! Sunt ineficiente zilele de simbata!!!!E un haos total cu aceste permutari!

MD DIMEX

15.08.2018, 12:24

Dacă nu înțelegi nimic din zilele de weekend, ie-ți concediu și vei înțelege mai multe

MD DIMEX

15.08.2018, 12:23

ie-ți concediu și odihnește-te cât vrei

MD DIMEX

15.08.2018, 12:22

Și care-i sensul să te odihnești acum 9 zile ca pe urmă să-i dai bătaie câte 6 la rând? )) Logică - 0

Grigorița Ștefan

15.08.2018, 12:22

Citește atent comentariul.
O zi liberă de vineri sau de luni recuperabilă după o zi de joi sau înainte de o marți liberă este okay. (ai 3 zile de lucru în săptămână, ceea ce este bine)

Să trimiți țara la mare pe 9 zile nu este okay.

MD DIMEX

15.08.2018, 12:20

Și cam ce are Năstase aici, dacă toți trollii trandafirii susțin inițiativa? ))

MD DIMEX

15.08.2018, 12:17

Conservele le poți face în zilele de weekend, nu e nevoie de 9 zile special pentru asta

MD DIMEX

15.08.2018, 12:16

Sunt împotriva inițiativei. Prea puțină muncă și prea multă odihnă pentru așa o țară săracă ca Republica Moldova. Plus așa-zisa recuperare în zilele de sâmbătă are 0 efect.

15.08.2018, 12:09

Sunt împotriva acestei inițiative. Nu-i suficient că și așa aparatul de stat în lunile de vară este foarte ineficient, dar încă orice activitate se îngheață.

Cotelnic Tatiana

15.08.2018, 12:06

Contra. Zilele de recuperare simbata sunt o pierdere de timp, in plus gradinitele nu lucreaza in regim normal si ne chiama sa ne luam copii la jumatate de zi.

Mihail Turanin

15.08.2018, 12:04

Dezacord total. Nu prea am plăcerea să lucrez 3 sâmbete! Pentru cei care au de pregătit copii la şcoală, nu Vă ajung 3 zile, 31 august, 1-2 septembrie?

galeru ludmila

15.08.2018, 12:00

Contra.Recuperarea zilelor de odihnă în sâmbete ulterioare este absolut ineficientă.

15.08.2018, 11:58

Daca guvernul ar mai da si bani pentru vacante, cu asa salariu nici pe weekend nu te poti odihni, TOTAL CONTRA.
Majoritatea isi programeaza concediile, nu asteapta guvernul sa ii faca concediu la sfirsit de vara.
Cu astfel de proiect nu se vine cu citeva zile inainte de data limita. Moldova...... ca la noi la nimeni.....

15.08.2018, 11:56

Daca guvernul ar mai da si bani pentru vacante, cu asa salariu nici pe weekend nu te poti odihni, TOTAL CONTRA.
Majoritatea isi programeaza concediile, nu asteapta guvernul sa ii faca concediu la sfirsit de vara.
Cu astfel de proiect nu se vine cu citeva zile inainte de data limita. Moldova...... ca la noi la nimeni.....

15.08.2018, 11:54

Daca guvernul ar mai da si bani pentru vacante, cu asa salariu nici pe weekend nu te poti odihni, TOTAL CONTRA.
Majoritatea isi programeaza concediile, nu asteapta guvernul sa ii faca concediu la sfirsit de vara.
Cu astfel de proiect nu se vine cu citeva zile inainte de data limita. Moldova...... ca la noi la nimeni.....

15.08.2018, 11:52

Susțin cu ambele mîini, la fel ca orice gospodină în aceste 9 zile pot reuși să fac conservațiile pentru iarnă, cît și să preconizez cîteva zile de odihnă alături de familie.

15.08.2018, 11:50

Sindicatelor le lipseste un calendar pe masa si eficienta in planificare!

Mogildea Cristina

15.08.2018, 11:47

Contra. Zile libere suplimentare într-o lună în care toți au concedii? Cu recuperare în septembrie și octombrie, când nu mai poți de lucru? Iresponsabilă propunere.
Dacă guvernul tare n-are chef de lucru, să declare zile libere fără recuperare. Și să recunoască deschis astfel că îi doare în cot de economia țării.
Apropo, Sindicatele nu vor să dea „foi de odihnă” gratuite, ca să fie siguri că bugetarii nu ajung la protestul din 26? :) Deja mergeți până la capăt, cât îi acolo!

best dymax

15.08.2018, 11:46

PRO! din weekend nu inteleg niciodata nimic, dar daca sunt mai multe zile libere, poti sa-ti planuiesti ceva!

15.08.2018, 11:46

Serios? Zombat de-alui Năstase? Dar dacă lucrezi în weekend la alt job, cum să recuperezi tu aceste zile libere de acum ? Luminează-mă

15.08.2018, 11:46

Sigur că sînt deacord cu această mini-vacață de 9 zile, mai ales că se recuperează doar 3 dintre ele.

best dymax

15.08.2018, 11:46

PRO! din weekend nu inteleg niciodata nimic, dar daca sunt mai multe zile libere, poti sa-ti planuiesti ceva!

15.08.2018, 11:45

Sigur că sînt deacord cu această mini-vacață de 9 zile, mai ales că se recuperează doar 3 dintre ele.

15.08.2018, 11:43

Sindicatelor le lipseste un calendar pe masa si eficienta in planificare!

Feliz Tatiana

15.08.2018, 11:43

Care sărbători? De iarnă sau poate pascale?

Burlacu Elena

15.08.2018, 11:42

Sustin! O sa am timp sa pregatesc copiii de scoala, dar si sa mai petrec cu ei oleaca de timp. Daca se incepe scoala, deja timpul nostru petrecut impreuna este foarte limitat ((

15.08.2018, 11:41

De acord. E o sapatamana in care oamenii pot sa mai puna diferite lucruri la cale, asa ca inainte de inceperea toamnei. Si plus la asta deja sa se bucure de aceste doua sarbatori.

15.08.2018, 11:41

Sunt niste modificari chiar necesare deoarece oamenii vor mai avea timp sa se odihneasca si sa mai plece la tara, acasa la parinti!

Petrov Grigore

15.08.2018, 11:40

Vom avea ocazia să ne pregătim copiii pentru școală! Măcar oleacă de timp normal cu familia! Lucru nu fuge nicăieri!

Feliz Tatiana

15.08.2018, 11:40

Cum ramâne cu persoanele care au programări la medic pentru aceste zile?... Cu copiii din clasele primare, care vor fi nevoiți să stea nesupravegheați acasă în sâmbetele recuperate?... Este absolut ineficientă acordarea a 3 zile de odihnă suplimentare cu recuperare ulterioară!
Sper să se țină cont de argumente, nu doar de dorința unora de a se odihni. Nu văd nici un argument plauzibil în susținerea acestui proiect!!! Sper cei de la Minister să dea dovadă de o bună capacitate de analiză!
Plus la toate, în ianuarie când s-a aprobat hotărârea cu privire la zilele de odihnă pentru anul 2018, nu era oportun, iar acum cu 10 zile înainte este oportun? NONSENS!!!

Lupascu Ion

15.08.2018, 11:37

lucrul in zilele de sarbatoare e si mai ineficient

15.08.2018, 11:37

Sunt pro pentru aceste modificari , deoarece e perioada sarbatorilor si cetatenii nostri au nevoie de odihna pentru a se distra!

Lupascu Ion

15.08.2018, 11:37

Taman o sa am cateva zile libere sa merg si la parinti la tara, ca asa si nu am reusit sa merg la ei vara asta.

Sajen Octavian

15.08.2018, 11:36

Sunt contra de aceea că recuperarea sâmbetelor este egală cu zero, sunt contra de aceea că există oameni care sunt nevoiți să lucreze pe 1,5 salarii ca să se poate întreține, ceea ce implică și lucrul sâmbetelor, când vor recupera acești oameni? duminica?

Tibuleac Oleg

15.08.2018, 11:36

PRO, chiar mă gîndeam cum să merg acasă la părinți să-i ajut cu finisarea reparației !

2017 Moldova

15.08.2018, 11:34

Susțin !

Europeana Moldova

15.08.2018, 11:31

PRO
Sustin cu ambele mîini această inițiativă, sunt sărbători, vine 1 Septembrie, oamenii au nevoie să-și pregătească copii de școală !

Sajen Octavian

15.08.2018, 11:30

Sunt contra! recuperarea zilelor de odihnă în sâmbete ulterioare este absolut ineficientă.

Lupu Mihail

15.08.2018, 11:29

Ești contra că ești așa mare muncitor ori că șa ți-z sis Năstase?!

Feliz Tatiana

15.08.2018, 11:26

De ce nu va luati concediu?

Lupu Mihail

15.08.2018, 11:26

Ești contra că ești așa mare muncitor ori că șa ți-z sis Năstase?!

Arapu Marcel

15.08.2018, 11:26

3 zile de munca in zilele de simbata sporeste cresterea economiei.

15.08.2018, 11:25

ori să lucrezi acum , ori atunci, nu e tot aceea?)))

15.08.2018, 11:24

ori să lucrezi acum , ori atunci, nu e tot aceea?)))

Lupu Mihail

15.08.2018, 11:24

Sunt de acord cu inițiativa pentru că enormal, deam dacă sunt două zile libere să fie liber și între ele să nu fii nevoit să stai ba acasp, ba la lucru! Aici poți să fi contra doar dacă ești de-a lu Năstase zombat!

Arapu Marcel

15.08.2018, 11:24

De la lucru si caii mor. Mai este nevoie si de putina odihna.

15.08.2018, 11:23

Sunt de acord! Avem nevoie de odihna!

Sajen Octavian

15.08.2018, 11:22

Sunt contra! recuperarea zilelor de odihnă în sâmbete ulterioare este absolut ineficientă.

15.08.2018, 11:22

toti care au ceva pe deal sunt angajati bugetari?

15.08.2018, 11:21

v-au dat timp sa aveti cand protesta ce naiba)))

15.08.2018, 11:21

EU CHIAR MA BUCUR :) O SAPTAMINA LIBERA - SUPER !!!

Arapu Marcel

15.08.2018, 11:19

Faptul ca mai intii de toate asta a cerut Sindicatele, nu e de ajuns?

15.08.2018, 11:19

Eu susțin! Ies ochii din orbite privind pe internet cum toți se odihnesc, vreau și eu! Pe urmă recuperăm cumva)

Arapu Marcel

15.08.2018, 11:18

Eu inteleg ca tu critici tot ce vine de la guvern, asta iti este bucatica de piine, dar hai mai lasa din LEVEL-uri si gindeste-te la productivitatea unui angajat atunci cind 3 zile se odihneste, apoi o zi lucreaza, iar a doua zi iar odihna. E demomnstrat ca productivitatea e sub zero. Plus la asta, Plahotniuc va ofera posibilitatea ca sa ademeniti la proteste citi mai multi bugetari, poate macar asa ve-ti aduna 1000 de oameni.

15.08.2018, 11:18

sau ca lucrezi acuma 0, sau ca lucrezi pe urma zero ce schimba? vara poti sa -ti gasesti ocupatii interesant decat sa stai la munca!

15.08.2018, 11:17

EU aș accepta și mai multe zile)) Ce au sărit toți în capul guvernului? Nu vă place? Mergeți la lucru și stați sub ușă))

15.08.2018, 11:17

Care naibii analiza swat?) e vara si e perfect pentru odihna, tinand cont ca si asa nu se prea lucreaza in aceasta perioada.

Sajen Octavian

15.08.2018, 11:16

Sunt contra! recuperarea zilelor de odihnă în sâmbete ulterioare este absolut ineficientă.

Stirbu Alina

15.08.2018, 11:15

Nu susțin!
Înainte de a iniția astfel de proiecte, angajații vor fi întrebați VREODATĂ dacă sunt oportune astfel de inițiative?! Sau, s-a făcut vreodată o analiză SWOT/a celor trei E/ ex-ante și ex-post sau multe altele, care există, a acestor gen de proiecte???...
"Dăruirea", cu câteva zile înainte, a unei vacanțe, cu ulterioara recuperare în zile de sâmbătă, este absolut nepotrivită! Ce să faci atâta amar de vreme, când nu e planificat din timp??? Cei care au avut nevoie de vacanțe, le-au planificat din contul concediului ordinar.
Iar recuperările în zilele de sâmbătă sunt absolut neproductive, forțat impui angajaților 6 zile lucrătoare, astfel pentru treburile de familie și odihna din weekend le rămâne doar o zi, iar randamentul din următoarea săptămână fiind mult mai mic.
Cred că este nespus de suficient și potrivit, la acest sfârșit de august, cu ocazia sărbătorilor naționale, să fie așa cum s-au aranjat lucrurile de la sine, două weekend-uri a câte trei zile!

15.08.2018, 11:06

E o buna idee! Oricum pentru proiecte mai serioase, 3 zile din saptamina fara luni si vineri mare rezultat nu aduc! Si oricum se recupereaza, asa ca nu se pierde nimic. Dar acest timp liber il poti folosi foarte util in scop personal!

Grigorița Ștefan

15.08.2018, 11:03

Eu înțeleg când cade într-o zi de joi sau marți și mai adaugi o zi liberă de luni sau de vineri, dar aici este deja NEXT LEVEL. Atunci parcă ar avea sens, dar aici e vorbă de o săptămână de lucru. 9 zile în total cu tot cu weekend-urile. Înțeleg că arde.

CONTRA!

15.08.2018, 11:02

Sunt contra! Este epuizant, ulterior sa recuperezi zilele respective. Si sunt trei zile. E prea mult!

15.08.2018, 10:58

Absolut contra! Crearea unei vacante fortate cu o saptamana inainte este absolut neargumentata si inoportuna. Aceste decizii trebuie consultate cu oamenii din timp, doar nu ati aflat abia acum ca 27 august este luni, iar 31 august vineri.

15.08.2018, 10:52

Absolut contra! Crearea unei vacante fortate cu o saptamana inainte este absolut neargumentata si inoportuna. Aceste decizii trebuie consultate cu oamenii din timp, doar nu ati aflat abia acum ca 27 august este luni, iar 31 august vineri.

15.08.2018, 10:51

Nu știu daca comentariile de aici se iau in calcul, insa oricine a aflat despre acest proiect de hotarire "fantastic" e categoric CONTRA! Avem suficiente zile de odihna, plus zile de simbata recuperate ulterior au o productivitate = 0!Pentru cei ce au de sarbatorit sunt prevazute zile suficiente in acest sens iar pentru cei ce vor sa se odihneasca, sunt predestinate concediile anule! Unde in intreaga lume mai sunt prevazute atitea sarbatori cu zile libere declarate?! Si daca toti sunt contra, cum se mai aproba astfel de decizii? Pe noi ne aude cineva?

Sajen Octavian

15.08.2018, 10:51

Sunt contra! recuperarea zilelor de odihnă în sâmbete ulterioare este absolut ineficientă.

15.08.2018, 10:49

Contra

15.08.2018, 10:47

Consider incorectă abordarea și fără nici o logică. Susțin celelalte opinii potrivit cărora este extrem de dificil să lucrezi 6 zile într-o săptămână, și consider că productivitatea va fi mult mai mare în 3 zile de lucru, decât în 6 zile lucrătoare. Sper ca până la urmă aceste opinii să fie luate în considerare.

15.08.2018, 10:39

Cei care vin cu asemenea propuneri au copii de școală? Pe lângă faptul ca e obositor de lucrat 6 zile din 7, ce fac parinții care au copii în treapta primară? Dupa o ”mini-vacanță obligatorie”, urmează un Septembrie epuizant!

15.08.2018, 10:36

Nu sunt de acord cu acordarea acestor zile libere cu recuperare ulterioara. Este obositor sa lucrezi 6 zile in saptamina, plus aceasta hotarire nu se rasfringe asupra tuturor angajatilor, fiecare administrator ramine sa ia singur decizia. Ajunge atita odihna!

Ciubotaru Olesea

15.08.2018, 10:36

Contra. 3 Zile de munca in timpul saptaminii sint mai eficiente decit 3 zile de simbata. Cine are nevoie de vacanta isi ia concediu si atit. 9 zile sa nu lucreze bancile - este prea de tot pentru economie.

15.08.2018, 10:35

Este o trimitere forțată. Chiar dacă nu sunt bugetară, nu este o idee bună!

O Olea

15.08.2018, 10:32

Absolut contra! E foarte greu de lucrat 6 zile pe saptamina. Sâmbetele sunt pentru familii! Suficient am recuperat si vom mai avea de recuperat in decembrie anul acesta!

Cusca Andrei

15.08.2018, 10:28

Consider absolut inoportună, nejustificată și nechibzuită această inițiativă de „impunere” a mai muiltor zile de odihnă bugetarilor cu recuperare ulterioară în zilele de sîmbătă. Săptămînile de lucru de 6 zile sunt absolut ineficiente, în zilele de sîmbătă de obicei se planifică mai multe activități de familie, iar o zi de odihnă - duminică, este absolut insuficientă pentru o recuperare. Consider că în acest caz două mini-vacanțe 25-27 august și 31 august - 2 septembrie sunt absolut suficiente atît pentru a marca sărbători naționale, cît și pentru a petrece timpul cu familie și prieteni.

15.08.2018, 10:24

Absolut contra! E foarte greu de lucrat/ invatat 6 zile pe saptamina. Zilele libere de 27 si 31 august sunt suficiente pentru a sarbatori si a ne odihni.

agachi tatiana

15.08.2018, 10:11

Nu sîntem deacord. De recuperat apoi sîmbetele e foarte greu, muncim așa cum muncim. Cît se poate odihnă. CONTRA!!!

Maciac Felicia

15.08.2018, 09:59

CONTRA!!!! Atitea zile de recuperat este prea mult.

Nicolo Ariano

15.08.2018, 09:35

totalmente contra. Sambetele de lucrat in luna septembrie nu au niciun rost, multa lumea pleaca la tara sa ajute parintii, copii raman singuri acasa fiindca parintii sunt la serviciu.
suntem contra! Este de ajuns 27 si 31 august - zile libere!

Nicolo Ariano

15.08.2018, 09:30

totalmente contra. Sambetele de lucrat in luna septembrie nu au niciun rost, multa lumea pleaca la tara sa ajute parintii, copii raman singuri acasa fiindca parintii sunt la serviciu.
suntem contra! Este de ajuns 27 si 31 august - zile libere!

Nicolo Ariano

15.08.2018, 09:29

totalmente contra. Sambetele de lucrat in luna septembrie nu au niciun rost, multa lumea pleaca la tara sa ajute parintii, copii raman singuri acasa fiindca parintii sunt la serviciu.
suntem contra! Este de ajuns 27 si 31 august - zile libere!

Feliz Tatiana

15.08.2018, 09:22

CONTRA!!! Sâmbetele sunt pentru familii! Suficient am recuperat anul acesta!

Veaceslavv

15.08.2018, 09:18

Contra! Sistemul educațional în aceste zile face ultimile pregătiri către noul an școlar, are loc darea în primire a școlilor, reuniuni metodice etc.

Nicolo Ariano

15.08.2018, 09:15

totalmente contra. Sambetele de lucrat in luna septembrie nu au niciun rost, multa lumea pleaca la tara sa ajute parintii, copii raman singuri acasa fiindca parintii sunt la serviciu.
suntem contra! Este de ajuns 27 si 31 august - zile libere!

Nicolo Ariano

15.08.2018, 09:12

totalmente contra. Sambetele de lucrat in luna septembrie nu au niciun rost, multa lumea pleaca la tara sa ajute parintii, copii raman singuri acasa fiindca parintii sunt la serviciu.
suntem contra! Este de ajuns 27 si 31 august - zile libere!

15.08.2018, 08:59

Noi tot suntem contra acestui proiect. Mai întîi este necesar ca Guvernul sa facă un sondaj al bugetarilor, daca sunt de acord sau nu. Noi avem toți familii, copii. Anul aceasta de acuma noi am avut multe sîmbete lucrate. Si în septembrie toți copii o sa fiu acasa, ca în august ei au fost în vacanța. Si cine o sa fie acasa cu dînșii? Guvernul?

Homina Olga

15.08.2018, 08:39

Nu susțin această inițiativă. Persoanele care aveau planuri de vacanță în perioada respectivă pot să le realizeze din contul zilelor de concediu. Ceilalți vor fi lipsiți de trei sâmbete care le pot petrece cu folos. În plus, probabil că elevii nu vor avea de recuperat, corespunzător copiii de 7 ani cor sta singuri acasa?!
3 zile de odihnă din contul recuperărilor nu este justificat.

M Veronica

15.08.2018, 08:30

Nu sustinem aceasta initiativa!!!!!!! Vacanta pe datorie!!!!! Sa lucrezi 6 zile pe saptamina este prea obositor. Mai mult, nu este deloc argumentat proiectul. Cu cine ramin copiii/elevii simbetele respective? or, dacă luna august pentru ei si asa este vacanta, putem obliga profesorii sa recupereze aceste zile????? Daca va arde a sarbatori si chiar va ginditi la starea de spirit si odihna muncitorilor, daruitile aceste zile de odihna...nu mai chinuiti lumea cu recuperari!!!!!

Ceclea Vasile

15.08.2018, 08:03

Stimați guvernanți, luna septembrie pentru Moldoveni este luna cînd se strîng roadele de pe deal, iar o bună parte din lucrătorii din sistemul bugetar au părinți sau personal au terenuri in mediul rural unde merg sîmbata si duminica la muncă sau la ajutor. Asa că consider inoportună această decizie sau mai bine spus proiect de hotărîre.

14.08.2018, 22:37

Contra!

Alexandrur Alexandru

14.08.2018, 21:56

Nu sunt de acord, m-am saturat sa recuperez simbetele, daca vreti asa de tare sa faceti concedii fortate, declarati aceste zile nelucratoare si nu obligati oamenii sa lucreze simbata!

Portalul a fost realizate cu sprijinul Programului USAID Conținutul paginii nu reflectă neapărat opinia Agenției Statelor Unite pentru Dezvoltare Internațională sau a Guvernului SUA. Serviciul electronic public "PARTICIP" se încadrează în strategia guvernamentală de implementare a guvernării electronice