Necesitatea elaborării proiectului derivă din modificările operate în Legea nr. 158/2008 cu privire la funcția publică și statutul funcționarului public, prin Legea nr.47/2024 cu privire la modificarea unor acte normative (actualizarea cadrului normativ aferent managementului resurselor umane), precum și ca urmare a raportului SIGMA privind ,,Administrația publică în Republica Moldova”, raport care analizează în mod cuprinzător progresele înregistrate de Republica Moldova în ceea ce privește reforma în domeniul administrației publice și al managementului finanțelor publice în 2023 în conformitate cu Principiile Administrației Publice. De asemenea aceste modificări vor contribui la îndeplinirea obiectivelor strategice ale Guvernului în domeniul managementului funcției publice prin sporirea atractivității funcției publice și consolidarea unui corp de funcționari publici bine pregătiți, dedicat și capabil să îndeplinească obiectivele strategice setate, asigurând în același timp o administrare eficientă în beneficiul cetățenilor.
Anunț de inițiere a proiectului de hotărâre cu privire la modificarea Hotărârii Guvernului pentru modificarea Hotărârii Guvernului nr. 201/2009 privind punerea în aplicare a prevederilor Legii nr. 158/2008 cu privire la funcția publică și statutul funcționarului public
04.06.2024 - 18.06.2024 , Nr. înregistrare Cancelaria de Stat: 485/CS/2024
Persoane responsabile
1. Ciurea Rada (Șefă adjunctă, Direcția managementul funcției publice) Tel . 022-250-324 / Email : rada.ciurea@gov.md
Fișiere
Denumire | Tip document | # |
---|---|---|
nota-informativasemnat 665ee4d33a4ee.pdf | proiect de act normativ | 1.1 |
pr-modif-hg-201 665ee4ea26be3.docx | proiect de act normativ | 1.2 |
tabel-comparativ-hg-nr201 665ee53b75108.docx | proiect de act normativ | 1.3 |
30.05.2024 - 13.06.2024
Necesitatea elaborării proiectului derivă din modificările operate în Legea nr. 158/2008 cu privire la funcția publică și statutul funcționarului public, prin Legea nr.47/2024 cu privire la modificarea unor acte normative (actualizarea cadrului normativ aferent managementului resurselor umane), precum și ca urmare a raportului SIGMA privind „Administrația publică în Republica Moldova”, raport care analizează în mod cuprinzător progresele înregistrate de Republica Moldova în ceea ce privește reforma în domeniul administrației publice și al managementului finanțelor publice în 2023 în conformitate cu Principiile Administrației Publice. De asemenea aceste modificări vor contribui la îndeplinirea obiectivelor strategice ale Guvernului în domeniul managementului funcției publice prin sporirea atractivității funcției publice și consolidarea unui corp de funcționari publici bine pregătiți, dedicat și capabil să îndeplinească obiectivele strategice setate, asigurând în același timp o administrare eficientă în beneficiul cetățenilor.
Persoane responsabile
1. Ciurea Rada (Șef adjunct, Direcția managementul funcției publice, Cancelaria de Stat) Tel . 022 250 324 / Email : rada.ciurea@gov.md
Portalul a fost realizate cu sprijinul Programului USAID Conținutul paginii nu reflectă neapărat opinia Agenției Statelor Unite pentru Dezvoltare Internațională sau a Guvernului SUA. Serviciul electronic public "PARTICIP" se încadrează în strategia guvernamentală de implementare a guvernării electronice