Victor Nicolaescu tel: 250 255
Email-uri unde vor veni comentariile plasate de utilizatori pentru acest document:
victor.nicolaescu@gov.md
Proiectul Hotărîrii Guvernului „Cu privire la Sistemul Informatic de Gestiune a Documentelor şi Înregistrărilor” este elaborat în scopul implementării reformei administraţiei publice centrale, fiind una din acţiunile prioritare din Programul de activitate al Guvernului Republicii Moldova „Integrarea Europeană: Libertate, Democraţie, Bunăstare (2011-2014)”, scopul fiind contribuţia la crearea unui cadru instituţional eficient, funcţional şi durabil al administraţiei publice centrale de specialitate (APCS).
30.10.2012 - 13.11.2012
Файлы
| Имя | Тип документа | # |
|---|---|---|
|
|
proiect de act normativ | |
|
|
aviz |
Moldovan Vlad
02.11.2012, 20:11
E un pas revoluţionar. Dar care-i rostul de a posta aici doar decizia de a implementa un sistem în care contează enorm detaliile fără a ne prezenta aceste detalii. Prezentaţi sistemul, cum funcţionează, cum el garantează funcţionarea tuturor acelor funcţii descrise de "transmitere, recepţionare, înregistrare, prelucrare, evidenţă şi păstrare a datelor". Şi ce înseamnă după părerea autorilor "nivel înalt de securitate" şamd.
2014
