Viorel Rusu, consultant juridic al Centrului de e-Guvernare. e-mail: viorel.rusu@egov.md tel: 22 250 295
Email-uri unde vor veni comentariile plasate de utilizatori pentru acest document:
viorel.rusu@egov.md
Programul - pilot „Sistemul Informatic de Gestiune a Documentelor şi Înregistrărilor” ( în continuare Programul – pilot SIGEDIA) urmează să fie implementat în cadrul următoarelor autorităţi ale administraţiei publice centrale: Cancelaria de Stat, Ministerul Justiţiei, Ministerul Economiei, Ministerul Finanţelor, Ministerul Agriculturii şi Industriei Alimentare, Ministerul Muncii, Protecţiei Sociale şi Familiei, Ministerul Educaţiei, Ministerul Afacerilor Interne şi Ministerul Dezvoltării Regionale şi Construcţiilor.
Astfel, Sistemul Informatic de Gestiune a Documentelor şi Înregistrărilor va deveni unicul instrument de comunicare internă şi de gestionare a circuitului documentelor în cadrul autorităţilor incluse în Programul-pilot SIGEDIA, comunicarea pe suport de hârtie a acestora fiind doar cu entităţile în cadrul cărora Sistemul Informatic de Gestiune a Documentelor şi Înregistrărilor nu este, încă, disponibil.