Eduard Fricățel - consultant național în cadrul Centrului de Guvernare Electronică; tel.: 022 250 487; e-mail: eduard.fricatel@egov.md
Email-uri unde vor veni comentariile plasate de utilizatori pentru acest document:
eduard.fricatel@egov.md
În conformitate cu art.38 din Legea nr.317-XV din 18 iulie 2003 privind actele normative ale Guvernului și ale altor autorități ale administrației publice centrale și locale, se remite pentru avizare repetată proiectul hotărîrii Guvernului „Cu privire la modificarea și completarea Hotărîrii Guvernului nr.760 din 18 august 2010”. Anterior, redacția nouă a proiectului Metodologiei de calculare a tarifelor la serviciile prestate contra plată de Instituția publică „Centrul de Guvernare Electronică (E-Government)” a fost prezentată spre avizare prin scrisoarea Cancelariei de Stat nr.3004-86 din 24.03.2015.
Proiectul hotărîrii Guvernului „Cu privire la modificarea și completarea Hotărîrii Guvernului nr.760 din 18 august 2010” a fost elaborat de Cancelaria de Stat pentru asigurarea implementării Acordului de finanțare dintre Republica Moldova şi Asociația Internațională pentru Dezvoltare în vederea realizării Proiectului „e-Transformare a Guvernării”, ratificat prin Legea nr.173 din 28.07.2011.
Scopul de bază al proiectului este asigurarea sustenabilității proceselor de e-Transformare a Guvernării și de reformare a serviciilor publice, precum și, implicit, a activității Instituției publice „Centrul de Guvernare Electronică (E-Government)” (în continuare – CGE), prin valorificarea potențialului platformelor tehnologice guvernamentale create (platforma tehnologică guvernamentală comună (MCloud), platforma de interoperabilitate (MConnect), și reutilizarea serviciilor electronice guvernamentale deja lansate (serviciul electronic guvernamental de autentificare și control al accesului (MPass), serviciul electronic guvernamental de semnătură digitală (MSign), serviciul electronic guvernamental de plăți electronice (MPay)).