Ministerul Afacerilor Interne anunță că, începând cu 11 iunie 2024 inițiază procesul de elaborare a proiectului de hotărâre a Guvernului pentru modificarea unor Hotărâri ale Guvernului (eficientizarea activității Serviciului naţional unic pentru apelurile de urgenţă 112).
Scopul proiectului:
Proiectul are drept scop eficientizarea activității Serviciul 112, prin îmbunătățirea cadrului normativ în ceea ce privește procesul decizional desfășurat de către Comitetului coordonator interdepartamental pentru asigurarea interacțiunii dintre Serviciul naţional unic pentru apelurile de urgenţă 112 şi serviciile specializate de urgenţă (Regulamentul căruia a fost aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 242/2016).
Obiectivele:
- modificarea Hotărârii Guvernului nr. 242/2016 cu privire la aprobarea Regulamentului privind organizarea şi funcţionarea Comitetului coordonator interdepartamental pentru asigurarea interacțiunii dintre Serviciul naţional unic pentru apelurile de urgenţă 112 şi serviciile specializate de urgenţă;
- modificarea Hotărârii Guvernului nr. 243/2016 privind crearea Serviciului naţional unic pentru apelurile de urgenţă 112;
- modificarea Hotărârii Guvernului 647/2018 privind aprobarea Regulamentului de interacțiune între Serviciul național unic pentru apelurile de urgență 112 și serviciile specializate de urgență.
Recomandările părților interesate cu privire la elaborarea proiectului menționat urmează a fi expediate până la data de 24 iunie 2024, în adresa persoanei responsabile de elaborarea proiectului, Sergiu Sofronii, ofițer principal al Direcției politici în domeniul ordinii și securității publice, combaterii criminalității, tel: 022 255 - 534, e-mail: sergiu.sofronii@mai.gov.md, sau pe adresa: mun. Chișinău, b-dul Ștefan cel Mare și Sfânt, nr. 75, Ministerul Afacerilor Interne, Direcției politici în domeniul ordinii și securității publice.