Una din funcțiile de bază ale Guvernului este elaborarea documentelor de politici. Acest lucru este reflectat și în art. 5 al Legii nr. 136/2017 cu privire la Guvern, care stipulează că Guvernul exercită funcția de organizare și planificare strategică, prin care se asigură elaborarea și aprobarea documentelor de politici, inclusiv a celor necesare punerii în aplicare a programului de activitate al Guvernului. Pe lângă faptul că este prevăzut în cadrul normativ această funcție a Guvernului, aceasta este o practică larg răspândită în majoritatea statelor cu o formă de guvernare similară celei din Republica Moldova. La baza acestei practici stau mai multe argumente, care pornesc de la responsabilitatea de punere în practică a documentelor de politici până la alocarea resurselor financiare în acest sens.
Anunț privind consultarea publică a proiectului Raportului de evaluare ex-post a Strategiei de dezvoltare a societății civile pentru perioada 2018-2020 și a Planului de acțiuni privind implementarea Strategiei
16.12.2022 - 30.12.2022

Ответственные люди
1. Doroș Diana (Șef direcția, Drepturile omului și coordonarea cu societatea civilă, Cancelaria de Stat) Телефон . 022 250 235 / Эл. адрес : diana.doros@gov.md
2. Isac Aurelia (Consultant principal, Direcția coordonare în domeniul drepturilor omului și dialog social, Cancelaria de Stat) Телефон . 022 250 604 / Эл. адрес : aurelia.isac@gov.md

Файлы
Имя | Тип документа | # |
---|---|---|
|
analiza de impact | 1.1 |
Здесь отказ от ответственности Портал был разработан при поддержке программы USAID. Содержание этой страницы не обязательно отражает мнение Агентства США по международному развитию или правительства США. Общедоступный электронный сервис "УЧАСТИЕ" является частью стратегии правительства по внедрению электронного правительства