(2) Комментарии
Muntean Ludmila
09.07.2023, 22:38
Consider că 1 post de director adjunct (0,5 norme pentru instruire și 0,5 pentru educație) în licee cu un număr de la 301 până la 400 de elevi este insuficient, deoareace volumul de muncă conform Fișei postului este mare. Totodată, țin să menționez că un director adjunct pentru instruire, care activează în liceu, are mai multe atribuții și responsabilități decât un director adjunct dintr-o școală primară. Ar fi bine să se facă o diferențiere între licee, gimnazii și școli primare.
Propun să fie modificat numărul de posturi pentru directori adjuncți după cum urmează: de la 401 până la 640 de elevi - 2 unități; de la 301 până la 400 de elevi - 1,5 unități; de la 201 până la 300 de elevi - 1,5 unități; până la 200 de elevi - 1 unitate.
Orlov Diana *
09.07.2023, 11:45
Propun să fie instituită funcţia de psiholog în licee şi gimnazii, indiferent de numărul de elevi, deoarece, doar fiind alături de copii zi de zi, psihologul va fi în stare să asigure un context propice pentru dezvoltarea armonioasă a copiilor. Sarcinile psihologului vor fi foarte dificil de realizat în cadrul unor vizite sporadice a specialistului SAP, care la ziua de azi este suprasolicitat.
Здесь отказ от ответственности Портал был разработан при поддержке программы USAID. Содержание этой страницы не обязательно отражает мнение Агентства США по международному развитию или правительства США. Общедоступный электронный сервис "УЧАСТИЕ" является частью стратегии правительства по внедрению электронного правительства