Proiectul hotărârii Guvernului cu privire la aprobarea Regulamentului privind organizarea şi funcționarea Serviciului guvernamental de suport clienți, Regulamentului privind modul de ținere a resursei informaționale a Sistemului informațional „Serviciul guvernamental de suport clienți” și modificarea Hotărârii Guvernului nr. 976/2023 cu privire la aprobarea Conceptului Serviciului guvernamental de suport clienți și a Conceptului Sistemului informațional „Serviciul guvernamental de suport clienți”
Proiectul hotărârii Guvernului cu privire la aprobarea Regulamentului privind organizarea şi funcționarea Serviciului guvernamental de suport clienți, Regulamentului privind modul de ținere a resursei informaționale a Sistemului informațional „Serviciul guvernamental de suport clienți” și modificarea Hotărârii Guvernului nr. 976/2023 cu privire la aprobarea Conceptului Serviciului guvernamental de suport clienți și a Conceptului Sistemului informațional „Serviciul guvernamental de suport clienți”
08.12.2025 - 22.12.2025
În contextul realizării măsurii nr.19.1 „Serviciul guvernamental de suport clienți lansat”, inclusă în Foaia de parcurs privind „Reforma administrației publice” (criteriu de referinţă în procesul de aderare a Republicii Moldova la Uniunea Europeană), aprobată prin Hotărârea Guvernului nr. 274/2025, acțiunii 21 din Anexa B la Clusterul 1: „VALORI FUNDAMENTALE”, Capitolul „Reforma administrației publice”, din Programul național de aderare a Republicii Moldova la Uniunea Europeană pentru anii 2025-2029, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 306/2025, se inițiază elaborarea proiectului de hotărâre de Guvern cu privire la aprobarea Regulamentului privind organizarea şi funcționarea Serviciului guvernamental de suport clienți, Regulamentului privind modul de ținere a resursei informaționale a Sistemului informațional „Serviciul guvernamental de suport clienți” și modificarea Hotărârii Guvernului nr. 976/2023 cu privire la aprobarea Conceptului Serviciului guvernamental de suport clienți și a Conceptului Sistemului informațional „Serviciul guvernamental de suport clienți”.
Prin urmare, în vederea eficientizării procesului de elaborare a proiectului, solicităm implicarea activă a tuturor subiecților interesați prin prezentarea propunerilor în acest sens.
Persoane responsabile
172
